mi
door mimi87 Jul 7, 2014 om 13:25
Computers & telefonie

Telfort Webformulier

Ik ben nu al bijna een half jaar bezig met Telfort over een, volgens hun, openstaande factuur. Meermalen een webformulier ingevuld, maar ik krijg maar geen antwoord.

Het leukste is dat de factuur allang betaald is. Doordat zij geen antwoord geven kan ik ook de bewijzen hiervan niet opsturen.

Als ik bel krijg ik enkel te horen dat de klacht in behandeling is.

Nu heb ik een brief ontvangen dat mijn telefoonnummer is afgesloten, maar dat is al zo sinds februari.

Wat willen ze nou precies? Ik probeer contact te krijgen, maar er wordt gewoon niet geantwoord op mijn vragen....
Wat een verschrikkelijk onprofessioneel bedrijf dat Telfort!

805 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Jul 7, 2014 om 13:40
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo mimi87,

En wat is nu je vraag ? (al begrijp ik je frustratie na het lezen van bovenstaande).

Schrijf eens een brief ipv mail:

Telfort Mobiel
Postbus 512
2400 AM Alphen a/d Rijn

Telfort Internet
Postbus 217
2400 AE Alphen a/d Rijn

Bezoekadres
Teleportboulevard 121,
1043 EJ Amsterdam

Met vr.gr.

mi
door mimi87 - Jul 7, 2014 om 15:52
3 Antwoorden / 3 Vragen
0

Het was niet bij vragen bedoelt, maar krijg het er niet af... Excuus.

Toch bedankt voor het antwoord Edrick3! Heb al meermalen brieven verzonden, en er is er nu weer een onderweg, aangetekend. Hopen dat het iets helpt

edrick3
door edrick3 - Jul 7, 2014 om 16:09
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@mimi87,

.....Het was niet bij vragen bedoelt, maar krijg het er niet af... .....
Dat kun je ook zelf niet meer verwijderen.

Hoop voor je dat je nu eindelijk snel een reactie van telfort krijgt en dat je probleem naar tevredenheid opgelost wordt.

Met vr.gr.

Cookies
door Cookies - Jul 7, 2014 om 16:24
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Probeer het eens op het Telfort forum KLIK

tijger1
door tijger1 - Jul 7, 2014 om 16:36
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Dreig eens met een klacht bij de geschillencommissie.

Klik hier

mi
door mimi87 - Jul 29, 2014 om 14:12
3 Antwoorden / 3 Vragen
0

Bedankt voor de reacties! De geschillencommissie ga ik zeker mee verder!

Het forum van Telfort heb ik al geprobeerd en wederom geen fatsoenlijke reactie....

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer

el-zorro
el-zorro - Apr 24, 2024 om 21:38
Geldzaken & recht

Coulance regeling

Coulant betekende oorspronkelijk letterlijk 'vloeiend' en 'gemakkelijk'. Het is afgeleid van het Franse couler 'stromen, vloeien', dat teruggaat op het Latijnse colare 'filtreren, dempen'.     Tijdens de laatste uitzending van dit jaar Kwam weer het onderwerp   Veelvoorkomende problemen met de distributieriem        Als een burger de dupe word door een bedrijf Waar bi ... Lees meer

Wi
Wintertje0 - Apr 24, 2024 om 21:27
Geldzaken & recht

Zakelijk energiecontract consument

Mijn vader is opgebeld door een energieboer dat het huidige contract bijna afliep. Helaas is hij toegehapt op een aanbieding en heeft een nieuw contract afgesloten.

nu loopt echter het contract van mijn ouders nog twee jaar. Daarom hebben ze een mail gestuurd dat ze afzien van het contract volgens de wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Echter reageert de energieleverancier terug dat ze ... Lees meer