ar
door arnolddejong Jul 16, 2015 om 14:49
Voeding & gezondheid

Teruggave retour bestelleng

bij tommyteleshopping twee kussen gekocht plus extra retourgarantie kost €.5-. .Binnen een week alles teruggestuurd geld van kussen eindelijk na vijf keen bellen en schrijven retour gekregen maar de €.5,- voor de extra garantie niet welke m.i.z. ingaat na de normale termijn van 14 dgn. Daar heb ik dan toch ook recht opneem ik aan. Geen gebruik van hoeven te maken omdat al binnen de normale termijn geretourneerd is

1500 3 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jul 16, 2015 om 14:54
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo arnolddejomng,

Nee, daar heb je geen recht op.
Dat zou net zoiets zijn als bv. een brandverzekering afsluiten en na een jaar de premie terug verlangen omdat er geen brandschade geclaim is.

Met vr.gr.

tijger1
door tijger1 - Jul 16, 2015 om 15:04
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U had bij Tommy al sowieso 30 dagen om te beoordelen of u het spul wilde houden. Nu hebt u een verlengde zichtgarantie van een jaar afgesproken. Maar uiteraard krijgt u die kosten niet terug.

edrick3
door edrick3 - Jul 16, 2015 om 15:17
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Herroepingsrecht:
U heeft het wettelijk recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.
Bij Tommy Teleshopping bieden wij u zelfs een termijn van 30 dagen.
De herroepingstermijn verstrijkt 30 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.

Waarom je dus een extra verlengde zichtgarantie voor 2 kussens afsluit is me niet duidelijk.
Maar dat was natuurlijk je eigen keus. Alleen is die premie natuurlijk niet terug te vragen.

Wat houdt de "Verlengde zichtgarantie" in?

Extra garantie, extra zekerheid!

Vanaf nu biedt Tommy Teleshopping u de keuze om uw zichtgarantie termijn voordelig te verlengen van 30 dagen naar één jaar.
Bent u binnen één jaar niet volledig tevreden over uw product? Met de verlengde zichtgarantie stuurt u het product retour en ontvangt u vervolgens het complete aankoopbedrag terug. Heel gemakkelijk en zonder risico!