ni
door nielsenlinda Aug 13, 2006 om 16:11
Vakantie & reizen

Thuiswerk

Vrije tijd!!/thuiswerk.

In mijn vrije tijd!! zou ik graag betaald administratief/inpakwerk willen verrichten.

Heeft hier iemand positieve ervaringen mee en waar kan ik me aanmelden (geen 0900 nummers).

Een werkloze.

1153 12 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 13, 2006 om 17:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Al veel over gevraagd/gezegd, kijk eens bij de zoekfunctie ;

Succes,

ve
door verwijderd - Aug 13, 2006 om 17:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Stacey, zoekfunctie geeft onbekend aan.

Misschien moet het bij een ander onderwerp staan?

ve
door verwijderd - Aug 13, 2006 om 18:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Onder vraag en beantwoord, zet hem op ALLES en vul thuiswerk in, je krijgt dan een overzicht van alle vragen

ve
door verwijderd - Aug 13, 2006 om 18:35
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Aug 13, 2006 om 18:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag nielsenlinda,

Zie:

forumitensthuiswerk

en lees ook dit even:

Thuiswerk:

Er zijn erg veel thuiswerkfirma's in Nederland waarvan er naar mijn mening mogelijk geen enkele betrouwbaar is. Zij zijn er om hun eigen kas te spekken en niet voor mensen die thuiswerk zoeken.

Waarom ben ik die mening toegedaan? Op de grote consumentensite's staan erg veel klachten over dit soort firma's.

Het draait altijd om het volgende:

Je moet vooraf betalen voor een soort catalogus. Die kost meestal zo rond de 30 euro. Je krijgt dan enkele a4tjes met een nietje er door heen met wat kopietjes van advertenties die meestal gedateerd zijn. De werkelijke waarde van zo'n catalogus ligt zo rond de 1 euro!!!

Sommige firma's werken ook met een soort overeenkomst. Je betaalt elke maand bijvoorbeeld € 8,75 en krijgt dan via een e-mail af anderzijds een zogenaamde actuele aanbieding waarin vrijwel altijd al voorzien is. In feite betaal je dus ongeveer 100 euro op jaarbasis en je hebt wel een overeenkomst afgesloten die jaarlijks stilzwijgend wordt verlengd. Wil je daar van af dan kost dat ook weer geld omdat je meestal aangetekend moet opzeggen

Sommige firma's werken met een 900 nummer tegen een fors tarief. Het is dan de bedoeling dat je veel belt en zij zorgen er dan wel voor dat je lang aan de lijn blijft. Ook dat is kassa voor de firma want zo'n verbinding kost al gauw een halve euro per minuut.

Veel firma's werken ook met een combinatie van bovenstaande drie punten.

Als er werkelijk vanuit het bedrijfsleven veel vraag zou zijn naar thuiswerk, dan zou het bedrijfsleven zelf de kosten van zo'n firma wel voor haar rekening nemen.

Pas vooral goed op als je het woord "garantie" ziet staan. Dit woord geeft aan de argeloze lezer enig vertrouwen en dat is misplaatst.

Volgens mij is de enige manier om thuiswerk te krijgen: informeren bij familie, buren en kennissen.

Thuiswerk houdt in dat je geld verdient en niet uitgeeft!

Sukses met je zoektocht en groeten,

Read.

ve
door verwijderd - Aug 13, 2006 om 21:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankt, ben al veel wijzer geworden.

Niels

ve
door verwijderd - Aug 13, 2006 om 21:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik was al sceptisch, bedankt in ieder geval.

ve
door verwijderd - Aug 13, 2006 om 21:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

er zijn wel goede die wel betalen tussen, maar dat betaald dan zo weinig, dat je onder het minium loon zit als je nog als 15 jarige in het jeugdloon zit, en dat is dus erg weinig, meer hobby / tijdverdrijf, en folder en reclame vullen is niet het leukste, maar wel het meest aangeboden werk, zelf kilo's ophalen en later terug brengen en nog op tijd klaar ook, dus harder werken voor niets, en je uitkering,,,,die kan ook nog gekort worden, en het is meestal erg wisselend wat je verdient.

Dus geen geld of geld weg, en soms een beetje geld....

Beter kun je op vacature site's zoeken, daar haal je meer uit dan hier.

ve
door verwijderd - Aug 14, 2006 om 13:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gozik,

Kan je enkele goede noemen??

ve
door verwijderd - Aug 14, 2006 om 13:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als je in de regio Hoorn woonde wel, maar je kunt niet heel nederland door rijden, reclame firma's zitten over alle provincie's dus zonder jou postcode, kan ik van de goede geen adressen zomaar geven, het is wel erg matig betaald, en meer een vergoeding voor bezig te zijn, een extratje, en hou rekening met een korting op je uitkering, dus beter op een naam van gepensioneerde, betaald dan geen 32% maar 18% belasting....

Mag niet, kan wel, en geen korting op uitkering en je houd dan net iets meer over, en een week langer wachten op geld is dan niet zo erg.

ve
door verwijderd - Aug 14, 2006 om 14:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gozik,

Het gaat ook om een extraatje.

Postcode 4462 Goes en omgeving (zeeland)

ve
door verwijderd - Aug 14, 2006 om 15:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

tot nu toe op 87 km afstand retour iets gevonden,maar weinig werk en auto noodzakelijk gezien de KG. het is dus 43,5 km op route planner, maar dat is gezien de betaling tever gezien de opbrengst.

Als ik wat dichterbij vind, en beter betaald reageer ik hier nog wel, maar deze heeft teveel mensen dus weinig en soms werk. Bovendien meestal te korte tijd, dus deze week hele lange dagen en dan maanden niets... maar ze betalen wel juist en op tijd.

Beter een andere dus.