lottesanne
door lottesanne Nov 18, 2014 om 07:28
Elektronica & tv

Tom Tom werkt niet meer goed

Ik heb een Tom Tom waar ik al een keer opnieuw een kaart heb geïnstalleerd. De reden hiervoor was dat een back-up was mislukt en het navigatiesysteem toen helemaal niets meer deed. Van Tom Tom heb ik toen nieuwe software en kaarten gekregen.
Vanmorgen werd ik geconfronteerd met het probleem dat Tom Tom tijdens het rijden ineens uitviel. Hij startte opnieuw op en de route was verdwenen. Toen ik de route opnieuw wilde instellen bleef de Tom Tom hangen, dat wil zeggen, nadat ik het nummer van het adres intypte ging hij niet verder. Een tijdje later startte Tom Tom opnieuw op en dat gaat maar zo door.
Wat voor probleem kan dit zijn en kan een nieuwe installatie het probleem verhelpen.

671 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Nov 18, 2014 om 09:39
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo lottesanne,

.....Wat voor probleem kan dit zijn.....
Geen idee.

.....kan een nieuwe installatie het probleem verhelpen....
Ik zou zeggen: probeer het eens, dan weet je het.

En mocht het niet lukken: weer contact opnemen met de leverancier.

Suc6

di
door digioma - Nov 18, 2014 om 10:27
646 Antwoorden / 29 Vragen
0

Hoe oud is je Tom-Tom?
Heb je al eens gereset? Ergens onderaan zit een piepklein gaatje en door met een paperclip erin te steken reset je je Tom-Tom; wij hebben voor dat doel altijd een paperclip in de auto liggen.
Maar misschien heb je dat al gedaan... dan succes

edrick3
door edrick3 - Nov 18, 2014 om 10:39
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@digioma,

Prima advies.

@lottesanne,

Info over resetten: klik hier.

Met vr.gr.

lottesanne
door lottesanne - Nov 18, 2014 om 12:41
438 Antwoorden / 47 Vragen
0

Ik zal het proberen. Hopelijk helpt dat.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer