door 1953 Aug 9, 2014 om 12:41
Auto & vervoer

TOMTOM LIVE2 | Fiat Panda

Weet iemand hoe ik de instellingen van een TOMTOM LIVE2 voor mijn Fiat Panda definitief kan vastleggen?

Elke keer als ik weer inlog op TomTom dan komt de Engelse site naar en telkens moet ik weer de Nederlandse site weer aanklikken.

Bij een update, aanmelden inlog, moet telkens weer 'installeer voor windows' installeren, ook al had ik de vorigen keren de software gedownload en geïnstalleerd en opnieuw weer alles aanvaarden. Irritant!

1164 4 Rapporteer

door 1953 - Aug 10, 2014 om 04:17
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=tenormin schreef op zaterdag 9 aug 2014, 15:32]klik. Je kan daar ook je vraag stellen, zie je TomTom Live 2 gebruiksaanwijzing er niet bij maar bieden je dus wel de mogelijkheid om te vragen.

De handleiding was destijds dubbelzijdig uitgeprint en las niets daarover.

door 1953 - Aug 10, 2014 om 04:19
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=costnix schreef op zondag 10 aug 2014, 01:11]De cookie instellingen aanpassen voor de TomTom webstek. Die instellingen worden in een cookie op uw computer opgeslagen.

Zal de cookie-instelling zo mogelijk aanpassen.

De TomTom-instellingen, apart kader, vulde elke keer weer opnieuw in. Halsstarrigheid TomTom?

tenormin
door tenormin - Aug 10, 2014 om 04:19
16816 Antwoorden / 108 Vragen

klik. Je kan daar ook je vraag stellen, zie je TomTom Live 2 gebruiksaanwijzing er niet bij maar bieden je dus wel de mogelijkheid om te vragen.

costnix
door costnix - Aug 10, 2014 om 04:20
2874 Antwoorden / 1 Vragen

De cookie instellingen aanpassen voor de TomTom webstek. Die instellingen worden in een cookie op uw computer opgeslagen.