mx
door mxvdberg Dec 19, 2014 om 16:23
Auto & vervoer

Total Powerpoints pas verlopen

Kan Total zomaar powerpoints, die ik met vele jaren gespaard heb nu ivm niet gebruiken kaart afgelopen 2 jaar, laten verlopen/weghalen?

6775 7 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Dec 19, 2014 om 16:33
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo mxvdberg,

Ja, dat kan.

Ik heb een e-mail ontvangen met het bericht dat mijn spaarpas is verlopen en dat mijn spaarsaldo op 0 staat. Hoe kan dat??

Indien u met uw TOTAL Clubcard gedurende 1 jaar geen transacties heeft gedaan, dan is uw spaarpas conform de Algemene Voorwaarden verlopen en wordt het tegoed van uw spaarpas op 0 gezet. U kunt met deze pas opnieuw beginnen met sparen indien gewenst. Uw spaarpas wordt niet geblokkeerd in het systeem, dit gebeurt alleen indien u gedurende 2 jaar geen transacties heeft gedaan met uw spaarpas.
Kijk ook hier.

Met vr.gr.

getty
door getty - Dec 19, 2014 om 16:33
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Als u de voorwaarden van Total even erbij pakt en naleest, dan leest u dat dit inderdaad kan. Staat er heel duidelijk in dus u had het kunnen weten.

edrick3
door edrick3 - Dec 19, 2014 om 16:36
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Algemene Voorwaarden: klik hier.

ne
door neodutchio - Dec 19, 2014 om 20:12
5142 Antwoorden / 12 Vragen

Dit jaar is er een wijziging geweest in het spaarprogramma. Er zijn nieuwe pasjes gekomen en een nieuw spaarsysteem. Dit is maandenlang gecommuniceerd. De oude pasjes zijn niet meer geldig. Alle gespaarde punten staan op 0.

Enige kans is het aanvragen van een nieuwe pas.

mx
door mxvdberg - Dec 29, 2014 om 15:55
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ok, dank voor de reacties. Inmiddels ook een email van de klantservice van Total ontvangen waar ik opnieuw op de voorwaarden wordt gewezen. Ben het er nog steeds niet mee eens dat deze na 1 of 2 of zelfs 3 jaar afgepakt kunnen worden. Jarenlang trouw alleen bij Total getankt', gaat om bijna 19000 punten! Heb Total de kans gegeven om mij weer als loyale klant te krijgen, niet gelukt dus.

mahadma
door mahadma - Dec 29, 2014 om 16:14
11531 Antwoorden / 51 Vragen

En dat is de reden voor mij om "over de grens" te tanken, scheelt minimaal € 0,20 per liter. Direct voordeel en geen spaarpasjes van wie dan ook.

door 14peter - Dec 29, 2014 om 16:26
567 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=mxvdberg schreef op maandag 29 dec 2014, 15:55]Ok, dank voor de reacties. Inmiddels ook een email van de klantservice van Total ontvangen waar ik opnieuw op de voorwaarden wordt gewezen. Ben het er nog steeds niet mee eens dat deze na 1 of 2 of zelfs 3 jaar afgepakt kunnen worden. Jarenlang trouw alleen bij Total getankt', gaat om bijna 19000 punten! Heb Total de kans gegeven om mij weer als loyale klant te krijgen, niet gelukt dus.

Als u zo'n trouwe klant was dan had u uw punten nog gehad toch??