ve
door verwijderd Jun 28, 2005 om 13:53
Vakantie & reizen

Touringcar bedrijf/organisatie met een lift

Wat zou er zo moeilijk zijn dat de vraagstelling door touroperators reisorganisaties niet beantwoord is;Vraag; op zoek naar een touringcar bedrijf organisatie met een touringcar met een lift.Reden; de opstap van de touringcar is te hoog.Heeft een touringcarbedrijf daar en oplossing voor.Wij denken aan een lift aan de bus touringcar maar misschien heeft u een andere oplossing

Touroperators heeft u vragen of ideeen.

Vragen staat vrij kom u maar

909 11 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jun 28, 2005 om 14:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Overigens (vergeet ik te vermelden) er bestaan tourincars met
rolstoelliften. Dan doel ik niet op de 12 persoons busjes, maar echt op
grote bussen (58 man).

ve
door verwijderd - Jun 28, 2005 om 14:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

van der Valk had of heeft een touringcar met lift.

Normaal gesproken is, vergeleken met een stadsbus, dat niet haalbaar want de koffers en andere bagage moet ook mee wat toch echt onderin moet.

Groet WillemG

ve
door verwijderd - Jun 28, 2005 om 14:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Seat,

Excuses van mijn kant, maar ik begrijp de vraag niet goed. De opstap is
te hoog schrijft u. Is dit voor iemand die slecht ter been is, of doelt
u op het gebruik van rolstoelen? Ik vermoed dat u doelt op de hoogte
van de eerste trede? Gaat het om instappen of uistappen?

Brynnar

ve
door verwijderd - Jun 28, 2005 om 14:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Van Asselt uit Nieuwveen of Nieuwkoop (ergens in de regio Alphen/Gouda) heeft ook een touringcar met lift. Zo zullen er wel meer zijn.

ve
door verwijderd - Jun 28, 2005 om 14:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Brynnar;De vraag is naar en touringcar (met een lift) voor vakantie buitenland.Het is de opstap(eerste trede)van de bus.deze is te hoog of heeft met andere ideeen.(of noem het aanpassingen)

.

Maar mijn vraag;is al door Tros radar op het net geplaatst,bij touroperators./ en reisorganisaties.

Je mag er dus vanuit gaan dat de vraag HOT-ITEM is.

Nu de reacties van de reisorganisaties of touroperators nog.

ve
door verwijderd - Jun 28, 2005 om 14:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nog een kleine aanvulling voor seat,

Er zijn touringcars die een, noem het, een kniel systeem hebben. Nu is het geval dat de aanschaf van een touringcar behoorlijk aan de prijs is en zo'n systeem (DAF, VOLVO heeft het) ook aan de prijs is. Erg onderhouds onvriendelijk en gaat snel stuk, dus kosten. Vele chauffeurs hebben ( en daar moeten ze heel erg voorzichtig mee zijn) een extra opstapje.

Oplossing als er niets mogelijk is neem zelf een extra opstapje mee, je bent geholpen en als er iets fout gaat kan je niemand daarvoor aansprakelijk stellen. Daarom het heel erg voorzichtig.

Groet WillemG

ve
door verwijderd - Jun 28, 2005 om 14:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ Seat, ik begrijp nu wat je bedoelt. Ik heb wel eens een systeem gezien (kan me niet herinneren waar) bij vrachtauto's, die ook hoge cabines hebben, waar bij het openen van de deur automatisch een extra trapje uitklapte om het instappen te vergemakkelijken.

Ook zijn er stadsbussen, die (hydraulisch?) de zijkant van de bus kunnen verlagen, zodat de instap bij de bushalte ook makkelijke wordt.

Oplossingen zijn er dus wel degelijk. Of ze worden toegepast in touringcars, nu of in de toekomst, weet ik niet.

Brynnar

ve
door verwijderd - Jun 28, 2005 om 15:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Willem G; De touroperators /reisorganisaties geven allemaal het zelfdew antwoord; de aanpassing van de lift is erg duur.

Heb hier om  de postcodelotterij aangeschreven;Deze organisatie zegt hebben nog nooit een aanvraag binnen gehad van welke touroperator dan ook.Omtrent aanvraag voor geld tenbehoeven van aanpassing touringcar voor de invalide medemens.

De touroperators moeten dat zelf aanvragen om misbruik te voorkomen.

Wij gaan niet langs de deur heeft u of u geld ergens voor nodig. Zij moeten het aanvragen en nemen wij contact op en de rest volgt vanzelf.

Dus afwachten op reacties.

ve
door verwijderd - Jul 3, 2005 om 12:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Brynnar;De vraagstelling touringcar met lift.Heb ik naar alle reisorganisaties en touroperators gestuurd.Als je naar een lift vraag;antwoord O dan ben je zeker invalide en dan moet je bij de Zonnebloem wezen.Of bij Holiday-care(limburg)Heb hier de prijslijst voor mij liggen.helemaal aangepast naar de invalide medemens.

voorbeeld ;

Oosterijk(tirol) datum 28-08-2005 tot 04-09-2005 halfpension €1.099. per persoon.

oosterijk aachensee 27-08-2005 tot  03-09-2005 half pension             €999 per persoon .

Een touringcar met een lift is alleen bestemd voor invalide?En invalide die betalen dubbel.En weet je wat voor hulp deze mensen nodig hebben.Waar deze gedachten kronkel ook vandaan mogen komen.

(brynnar; dit is NIET speciaal voor jou bedoeld bij jou naam kan ik alleen maar reageren vandaar)

ve
door verwijderd - Aug 23, 2005 om 18:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

GNIFFEL GNIFFEL aaaaaaaaacccccccccccccchhhhhhhh.

Mijn antwoord is weg gehaalt door Kassa. zei; wilde er niets mee doen.Mijn vraag is dan natuurlijk van bent u op vakantie geweest .

EN                                            ?

ve
door verwijderd - Nov 28, 2005 om 15:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo allemaal waren toch reisorganisatie en touroperators die mee gelezen hadden. Heb er dan ook diverse aangeschreven.    EN

Kras reizen heeft zich wat dieper in het verhaal gebeten, en is in samenspraak met de Zonnebloem eens gaan kijken .En is er van overtuigt geraakt dat een invalide niet altijd hulpbehoevend is.

Dus mensen die echt niet zonder hulp kunnen reizen worden en rolstoel gebonden zijn worden doorverwezen naar de Zonnebloem en holyday-car te heezen.

En voor alle mensen die verder geen hulp nodig hebben maar hebben wij dus nu KRASREIZEN DANK JE KRAS