sm
door smal Aug 12, 2015 om 22:27
Computers & telefonie

Tproblemen au eeepad

Mijn ASUS EEEPAD met los te koppelen toetsenbord loopt met aangekoppeld toetsenbord hinderlijk frequent vast of zegt bv. email kan niet worden geopend. Zonder het toetsenbord treedt dat niet of zelden op. Wie heeft hetzelfde probleem en wie weet een oplosing voor dat hinderlijke euvel. Alvast bedankt voor oplossingen.

590 6 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Aug 13, 2015 om 00:30
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Heeft u al eens resetten geprobeerd? U kunt deze vraag eventueel ook op dit forum klik hier stellen of op dit klik hier forum stellen. Of misschien vindt u in de uitgebreide gebruiksaanwijzing op die site wat aanwijzingen. U kunt anders eventueel naar de verkoper gaan als de eepad nog in de garantie zit en het daar voorleggen.

sjjoppy
door sjjoppy - Aug 13, 2015 om 07:15
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Smal,
Heeft de eepad te weinig geheugen om het toetsenbord aan te kunnen?
Vr,gr.

macwouter
door macwouter - Aug 13, 2015 om 18:13
825 Antwoorden / 9 Vragen

De EEEPAD heeft een standaard bijgeleverde toetsenbord met een eigen accu. Wellicht is die leeg en moet de EEEPAD dat opvangen . De EEEPAD heeft een geheugen van 16 en 32 GB. Misschien heeft u die al verbruikt. Er zit ook Ice Cream Sandwich of te wel Android 4.0 op u apparaat wat wel verouderd is. Laad beide accu,s op en zet de EEEPAD terug naar de fabrieksinstellingen.

sm
door smal - Aug 13, 2015 om 20:37
71 Antwoorden / 105 Vragen

Alle bedankt voor de adviezen.Rest de vraag hoe zet ik 'm terug op de standaardinstellingen. Heb tot op heden nergens een handleiding voor dit tablet kunnen vinden. Wie kan mij vertellen waar ik die kan vinden.

sm
door smal - Aug 13, 2015 om 22:37
71 Antwoorden / 105 Vragen

Uiteindelijk vind ik het waardeloos apparaat. Mijn advies : Niet kopen.
Dan toch maar een Ipad aanschaffen, of misshien een Samsung. Maar vooral geen Asus .
Ook het ontbreken van een behoorlijke handleiding is een manco.

aurora1
door aurora1 - Aug 13, 2015 om 23:20
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Als u op de 2e "klik hier", de rode woorden van mijn reactie hierboven tikt belandt u op de pagina waar u ook een uitgebreide handleiding kunt downloaden.
Op die site dan bovenaan aanklikken: download (in oranje vakje).
Dat is voor de uitgebreide handleiding.
U kunt op die pagina ook nog eens dit probleem voorleggen of op het andere forum dat via mijn 1e "klik hier" opent als u op de rode woorden klikt.