cl
door cloudykassa Mar 4, 2014 om 14:33
Vrije tijd & tuin

Traingspak ruilen

Als je bij een sportzaak een trainingspak koopt met broek en jackje in de dezelfde maat mag je dan alleen het jackje ruilen als het te klein is en mag je dan de broek houden als deze goed past of moet je het hele trainingspak ruilen voor een andere maat.

650 6 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Mar 4, 2014 om 14:36
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Als het één trainingspak is, moet je het hele pak ruilen.

zoekster
door zoekster - Mar 4, 2014 om 14:37
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Als het een trainingspak is dat als een geheel wordt verkocht, mag je niet één deel ruilen. Als je in de winkel de broek en het jack apart koopt dan kunt u alleen het jack ruilen als dat u niet past.

Ik neem hierbij aan dat op de bon staat dat u mag ruilen binnen een bepaalde tijd.

me
door mein33 - Mar 4, 2014 om 14:48
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Een trainingspak is één geheel en kan alleen in z'n geheel geruild worden aangezien het jack en de broek dezelfde maat hebben. Als één van de twee delen zou worden geruild blijft de winkelier achter met twee verschillende maten en is dit vervolgens moeilijk of niet meer verkoopbaar.

cl
door cloudykassa - Mar 4, 2014 om 14:59
1 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor de reacties.Ja daar was ik al bang voor. Het punt is mijn zoon heeft van jack een grotere maat nodig dan de broek. Nu heeft hij gisteren zelf een trainingspak gekocht waarvan de broek goed past maar het jack niet overhoudt en eigenlijk een maat groter moet zijn. Gaat hij naar een grotere maat trainingspak dan is de broek te groot. Dus eigenlijk moet hij een aparte broek en een apart jack van een andere maat kopen.

pi
door pieterwolters - Mar 4, 2014 om 17:32
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Bij een beetje sportkledingwinkel kan je losse broeken en lossen jacks kopen. Worst case ziet het er niet hetzelfde uit, maar met een beetje creativiteit kan je best een goede combinatie vinden.

mahadma
door mahadma - Mar 4, 2014 om 18:32
11539 Antwoorden / 51 Vragen

Er zijn toch wel zaken te vinden die losse merkloze broeken en jacks verkopen. Ben je waarschijnlijk nog goedkoper uit als bij een sportzaak, laatst nog bij een wibra en een zeeman verschillende gezien.