Gerardus1942
door Gerardus1942 Oct 20, 2014 om 12:58
Auto & vervoer

Transfer

Door sunweb eenzijdig wijziging aangebracht in transfer ophalen voor terugreis na vakantie.
I.p.v. bij het appartement werden wij opgehaald voor transfer bus naar vliegveld150 m verder op via een hellende weg en oversteken van 2 snelwegen in de avonduren naar een kruispunt gelegen langs de snelweg zodat Bus niet van deze weg af moest maar wel kon. Gezien onze leeftijd etc. was de wijziging nogal bezwaarlijk en werd er door Sunweb geen enkel alternatief aangeboden. Toevallig aan een medereiziger verzocht om ons te helpen wat ook keurig tegen een kleine vergoeding is opgelost. Aan sunweb gevraagd om coulance welke e.v.t. voor goed bestemd zou zijn is door Sunweb afgewezen.
E.e.a. vinden wij niet klantvriendelijk en onbehoorlijk.

647 7 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Oct 20, 2014 om 13:02
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo rachella/14,

.....E.e.a. vinden wij niet klantvriendelijk en onbehoorlijk. .....
Ben het helemaal met u eens.
Maar kan me voorstellen dat er geen financiële vergoeding tegenover staat.

Met vr.gr.

Gerardus1942
door Gerardus1942 - Oct 20, 2014 om 13:48
29 Antwoorden / 18 Vragen

Financiele vergoeding is niet geeist maar een bloemetje doet wonderen.
Tevens waar zijn normen en waarden.Volgende keer is het misschien wel toegestaan dat klanten naar het vliegveld moeten lopen, wat betekent dan transfer van en naar????
Deze transferwijziging was alleen maar uit gemakzucht en ten nadele van klanten.
Waren toch maar enkele oudjes die opgehaald moesten worden en daar kunnen wij niet voor de snelweg af toch.

duif2
door duif2 - Oct 20, 2014 om 13:51
371 Antwoorden / 116 Vragen

Aardige medereiziger trouwens die dit "tegen een kleine vergoeding" heeft opgelost.
Draait alles om geld en vergoedingen? Helpt een bloemetje je de snelweg over?

edrick3
door edrick3 - Oct 20, 2014 om 13:54
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@rachella14,

....Financiele vergoeding is niet geeist maar een bloemetje doet wonderen......
Helemaal mee eens.

.....Deze transferwijziging was alleen maar uit gemakzucht en ten nadele van klanten.....
Lijkt me dus dat de hostess ter plaatse niet correct gehandeld heeft.

Sunweb hier heeft m.i. dan ook niet adequaat op de terechte (!) klacht gereageerd.

Zou dit ook eens op Klachtenkompas vermelden.

Met vr.gr.

Gerardus1942
door Gerardus1942 - Oct 20, 2014 om 14:13
29 Antwoorden / 18 Vragen

Klachtenkompas gemeld maar SUNWEB is niet aangesloten.

Gerardus1942
door Gerardus1942 - Oct 20, 2014 om 14:18
29 Antwoorden / 18 Vragen

Ook een duifje helpt mij niet de snelweg over niet, ik zie ze al vliegen. Over normen en waarden gesproken.
Draait alles om geld!!!!!! Neee hoor.
Doe ook een duit in het zakje. Sta open voor een goed doel

gerbera
door gerbera - Oct 21, 2014 om 15:47
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Had u blijkbaar de verkeerde hostes, want Harry doet in de reclame alles voor zijn gasten. Maar alle gekheid op een stokje, hoe was uw vakantie. Ik ga er van uit dat u niet alle dagen op uw balkon heeft gezeten maar ook, ondanks uw leeftijd, op pad bent geweest. Heeft u de hostes er op aangesproken dat het voor u bezwaarlijk was om naar de bus te lopen. Zo ja dan is het klantonvriendelijk te noemen maar om daarvoor een vergoeding te vragen vindt ik wel wat ver gaan. Geniet nog even lekker na van uw, naar ik aanneem fijne, vakantie en vergeet het voorval.