ac
door acaba Mar 11, 2010 om 15:18
Geldzaken & recht

Trekkingslijst staatsloterij

Ik speel al een aantal jaren niet meer mee in de Staatsloterij en ik ben al maanden bezig om mij van de trekkingslijst te laten verwijderen. Elke keer krijg ik de toezegging dat dit gaat gebueren. en elke maand ontvang ik nog steeds een trekkingslijst. Wie kan mij zeggen hoe ik van die trekkingslijst af kom?

4624 21 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 11, 2010 om 15:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Indien u absoluut geen post meer wenst te ontvangen in de vorm van reclame of mailings, meldt u zich dan bij Infofilter (www.infofilter.nl). U kunt ook een brief sturen naar het volgende adres: Stichting Infofilter, Postbus 906, 1000 AX AMSTERDAM.

BRON

ve
door verwijderd - Mar 11, 2010 om 18:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

acaba

Advies: konsekwent de trekkingslijst terug sturen met het opschrift: de geadresseerde is overleden. Lukt dat niet, dan zoek je even een antwoordnummer van de Staatsloterij op en verstuurt de lijst samen met een tegel van 5 kilo naar dat nummer. Daar zullen ze niet blij mee zijn.

Sukses en vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - Mar 12, 2010 om 13:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Infofilter werkt alleen bij ongeadresseerde mailings. De trekkingslijst van de Staatsloterij heb je je voor aangemeld.

Ik zou eerst een brief sturen waarin je aangeeft geen prijs meer op toezending te stellen en je een schriftelijke bevesting van de ontvangst wenst. Krijg je ze per e-mail dat staat er vaak onder aan het bericht een link waar je op kunt klikken als geen e-mail meer wil ontvangen.

ve
door verwijderd - Mar 12, 2010 om 14:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Acaba,
Mag aannemen, dat je de trekkingslijst per e-mail ontvangt.
Een andere lijst ken ik niet.
Het werkt dan niet via info-filter.
Probeer dit adres eens:
klantenservice@staatsloterij.com
Is gratis, in tegenstelling tot bellen, en je krijgt in ieder geval een goed antwoord.
Hoop, dat je probleem opgelost is hiermee.
Duurt minimaal zo'n 10 werkdagen.
Succes

ve
door verwijderd - Mar 12, 2010 om 15:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik had het zelfde maar ze belde mij iedere keer
1 vertel die je belt dat je niet meer gebelt wenst te worden
vertel ook dat je bent aangesloten bij niet bellen register vertel ook dat je een klacht hebt ingediend
2 dien een klacht in bij infofilter
3 stuur een e-mail naar de staatsloterij
vertel hierin dat je bent aangesloten bij niet bellen register ook dat je dus een klacht bij de reclame code commisie hebt ingedient in mijn geval werkte dit

ve
door verwijderd - Mar 12, 2010 om 15:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als ik geen mails meer wil van bepaalde instanties zet ik het emailadres bij de geblokkeerde afzenders. Dat doe je door in de balk onder het kopje Bericht aan te klikken en bij Afzender blokkeren het emailadres van ze te zetten.
gr. Christin

ve
door verwijderd - Mar 12, 2010 om 15:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

In de emails van de staatsloterij is het niet mogelijk om je af te melden. Volgens mij is het wettelijk verplicht dat deze mogelijkheid wordt geboden.Ik ben al vanaf juni 2009 bezig om van deze trekkingslijsten af te komen. Ze zouden eenmalig het mailadres van mijn man gebruken omdat er problemen zouden zijn met mijn mailadres. Echter, mijn man ontvangt nog steeds mails en het lukt nog steeds niet om naar mij te mailen.
Ik heb al gebeld en vijf of zes keer gemaild en het probleem voorgelegd bij radar en kassa.

ve
door verwijderd - Mar 12, 2010 om 16:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Onlangs had ik ook problemen met de Staatsloterij. Er ging van alles daar mis bij het automatisch willen spelen met een extra straatje. Ik ben blijven mailen en bellen en heb ook aangegeven: Ik wil dat jullie dit als klacht afhandelen.
Daarna is het binnen een week of drie prima door ze opgelost.

ve
door verwijderd - Mar 12, 2010 om 16:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

kassa23

Bezoekadres

Het kantoor van de Staatsloterij is gevestigd in het centrum van Den Haag, tegenover paleis Noordeinde. Op maandag tot en met donderdag zijn we geopend van 9.00 tot 17.00 uur.

De Nederlandse Staatsloterij
Paleisstraat 5
2514 JA Den Haag

Postadres
Nederlandse Staatsloterij
Postbus 818
2700 AV Zoetermeer

Telefoonnummers
Trekkingsuitslagen: 0900-3004950 (€ 0,35 p.m.)
Algemene informatie Staatsloterij: 0900-3004060 (€ 0,10 p.m.)

Ook via dit kantoor te bereiken

Dayzers: 0900-777 07 77 (€ 0,10 p.m.)

Gebruik je wel de juiste kontaktgegevens? E-mailen heeft geen enkele zin. Je kunt het beste een aangetekende brief met bewijs van ontvangst naar de directie schrijven.

Sukses en met vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - Mar 12, 2010 om 16:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

read schreef op donderdag 11 mrt 2010, 18:46: acaba

Advies: k......... Lukt dat niet, dan zoek je even een antwoordnummer van de Staatsloterij op en verstuurt de lijst samen met een tegel van 5 kilo naar dat nummer.......
Sukses en vriendelijke groet, ReadAC.

bah, wat kinderachtig en onvolwassen.

ve
door verwijderd - Mar 12, 2010 om 19:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

testcase schreef op vrijdag 12 mrt 2010, 16:55:
read schreef op donderdag 11 mrt 2010, 18:46: acaba

Advies: k......... Lukt dat niet, dan zoek je even een antwoordnummer van de Staatsloterij op en verstuurt de lijst samen met een tegel van 5 kilo naar dat nummer.......
Sukses en vriendelijke groet, ReadAC.

bah, wat kinderachtig en onvolwassen.

Misschien kinderachtig, maar wel vaak het enige waar dit soort bedrijven gevoelig voor zijn.

ve
door verwijderd - Mar 12, 2010 om 21:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het alternatief voor de 0900 nummers van de Staatloterij is 070 3021500. Veel alternatief 0900 nummers vind je onder http://www.anti0900.nl/

@christin Wanneer je e-mailadressen blokkeerd komt het bericht wel binnen op je computer maar deze wordt direct in map verwijderde bestanden geplaatst.

ve
door verwijderd - Mar 12, 2010 om 22:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag testcase,

De TS schrijft: Ik speel al een aantal jaren niet meer mee in de Staatsloterij en ik ben al maanden bezig om mij van de trekkingslijst te laten verwijderen. Elke keer krijg ik de toezegging dat dit gaat gebeuren. en elke maand ontvang ik nog steeds een trekkingslijst. Wie kan mij zeggen hoe ik van die trekkingslijst af kom?

Als ik jouw reaktie lees op mijn eerste bericht, dan ben ik enigszins verbaasd. Jij draait de feiten om: het maandenlang systematisch stalken van ex klanten door de Staatsloterij, dat is pas echt onvolwassen en kinderachtig. Het zou je sieren om met een oplossing te komen, waar de TS werkelijk wat aan heeft.

Met collegiale groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - Mar 12, 2010 om 23:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gewoon effe een mailtje sturen naar de klantenservice is voldoende, en dan wordt je uit de mailinglijst verwijderd.
Vriendelijk blijven en duidelijk zeggen wat je wil, het is gewoon een simpel foutje.
En anders blokkeer je de afzender in outlook dat kan ook, dan krijg je ze niet meer in postvak in binnen.
Ik zelf zou het geen probleem vinden, gewoon iedere keer verwijderen en klaar 2 klikken met de muis en weg is ie.

Succes M.v.g. boxtelnaar

ve
door verwijderd - Mar 13, 2010 om 01:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

read schreef op donderdag 11 mrt 2010, 18:46: acaba

Advies: konsekwent de trekkingslijst terug sturen met het opschrift: de geadresseerde is overleden. Lukt dat niet, dan zoek je even een antwoordnummer van de Staatsloterij op en verstuurt de lijst samen met een tegel van 5 kilo naar dat nummer. Daar zullen ze niet blij mee zijn.

Sukses en vriendelijke groet, ReadAC.

Beetje moeilijk als de trekkingslijst in je mailbox binnen komt.

ve
door verwijderd - Mar 13, 2010 om 11:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je bent niet de enige, wie dat overkomt. Ik wil al jaren van mail van Dayzers afkomen.Heb ook nooit meegespeeld bij Dayzers. Zelfs brieven gestuurd, maar niets helpt. Ik klik ze dus maar gewoon telkens weg. Dat zou ik met de Staatsloterij ook maar doen. Gewoon bij het oud papier leggen.

ve
door verwijderd - Mar 13, 2010 om 16:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wanneer je ervan af wilt is een mogelijkheid om een eenmalig e-mailadres aan te maken. Voor meer informatie kijk je op http://www.computeridee.nl/nieuws.jsp?id=1772828 Verder stuur je een mailtje naar Dayzers of de Staatsloterij dat je een nieuw e-mailadres hebt. Zij gaan dat muteren. jij bent van ze af.

ve
door verwijderd - Mar 15, 2010 om 10:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

read schreef op donderdag 11 mrt 2010, 18:46: acaba

Advies: konsekwent de trekkingslijst terug sturen met het opschrift: de geadresseerde is overleden. Lukt dat niet, dan zoek je even een antwoordnummer van de Staatsloterij op en verstuurt de lijst samen met een tegel van 5 kilo naar dat nummer. Daar zullen ze niet blij mee zijn.

Sukses en vriendelijke groet, ReadAC.

Weet u het antwoordnummer van?

ve
door verwijderd - Mar 15, 2010 om 10:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Weet u het antwoordnummer van?

Kijk even op http://www.antwoordnummer.nl/zoeken.php?zoeken=antwoordnummer&zoek=nederlandse daar staan naast het Antwoordnummer nog veel meer Antwoordnummers

ve
door verwijderd - Mar 20, 2010 om 00:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

read schreef op vrijdag 12 mrt 2010, 22:05: Dag testcase,

Als ik jouw reaktie lees op mijn eerste bericht, dan ben ik enigszins verbaasd. Jij draait de feiten om: het maandenlang systematisch stalken van ex klanten door de Staatsloterij, dat is pas echt onvolwassen en kinderachtig.

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet. Maar kennelijks is in jouw wereld alles geoorloofd. Oog om oog tand om tand.

MIjn advies luidt: "Je gewoon niet ergeren, dat scheelt een hoop ellende"

ve
door verwijderd - Mar 20, 2010 om 12:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Na vele mailtjes naar de klantenservice van de staatsloterij heb ik nu eindelijk de toezegging dat ze het mailadres van mijn man hebben verwijderd. Ik had in de laatste email wel gezet dat ze eens op dit forum moesten kijken, zodat ze zien dat ik niet de enige ben met klachten.