dearagain
door dearagain Aug 27, 2013 om 16:55
Computers & telefonie

Trusteer installeren

De ING gooit je dood met het advies: installeer Trusteer. Maakt dat de computer niet langzamer? Maakt het het bankieren op internet werkelijk veiliger? Is het werkelijk zo belangrijk om dit programma te installeren?

9451 11 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Aug 27, 2013 om 17:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik denk dat het van belang is, als er een probleem is met de rekening. Of het langzamer wordt, geen idee. Ben zelf niet zo snel.

valerius-2
door valerius-2 - Aug 27, 2013 om 17:51
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Als u een goede beveiliging in gebruik heeft dan is het echt niet nodig..Dubbele beveiligingen maakt u computer een stuk langzamer.Maar geeft ing gartantie dat hiermede u niets kan gebeuren en as dit wel gebeurd u alle schade vergoed krijgt?

edrick3
door edrick3 - Aug 27, 2013 om 17:52
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo dearagain,

Ach, een extra beveiliging kan nooit kwaad.
Je hebt er geen last van.

Meer info kun je hier vinden.

Met vr.gr.

sonjaatje
door sonjaatje - Aug 27, 2013 om 18:00
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Ja de pc wordt langzamer, ik heb hem er gelijk weer afgegooid.

gsm
door gsm - Aug 27, 2013 om 19:39
5940 Antwoorden / 47 Vragen

[quote=edrick3 schreef op dinsdag 27 aug 2013, 17:52]Hallo dearagain,

Ach, een extra beveiliging kan nooit kwaad.
Je hebt er geen last van.

Meer info kun je hier vinden.

Met vr.gr.
Trusteer Rapport kan in bepaalde gevallen wel kwaad. Ik had er in elk geval problemen mee (ik ben helaas vergeten welke) en heb het daarom direct weer verwijderd. Schoon verwijderen valt ook nog niet mee! Nog steeds staan er vermeldingen in het register en in de verborgen map C:\ProgramData. Het probleem op mijn PC met Trusteer Rapport kan overigens misschien wel veroorzaakt zijn door een conflict met HitmanPro.Alert, wat ik al in gebruik had. Extra beveiliging kan wel degelijk kwaad, afhankelijk van wat er al geïnstalleerd is. Daar laten de ing of Trusteer zich echter niet over uit en eventuele hulp dien je niet te zoeken bij de ing, maar via de genoemde Trusteer helpdesk.

ekiem
door ekiem - Aug 27, 2013 om 19:47
676 Antwoorden / 100 Vragen

Ik heb er trusteer inmiddels opgezet en heb er persoonlijk geen problemen mee. Had er in het begin wel zo mijn bedenkingen over maar eraf gooien kan altijd. Wel heb ik in de tussentijd de boelweereens opgeschoond en er een beveiliging af gehaald. Heb nu nog naast trusteer als beveiliging,AVG en Firefox. Ccleaner gebruik ik maandelijks. Hen niet de indruk dat e.e.a langzaamer is geworden. Maar ja, was al nietzo supersnel ha ha.

Gr Ekiem

ikbenik
door ikbenik - Aug 27, 2013 om 20:51
2845 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=ekiem schreef op dinsdag 27 aug 2013, 19:47]Heb nu nog naast trusteer als beveiliging,AVG en Firefox. Ccleaner gebruik ik maandelijks. Hen niet de indruk dat e.e.a langzaamer is geworden. Maar ja, was al nietzo supersnel ha ha.
AVG! Ai!

Het grote probleem van AVG is dat die trojaanse paarden doorlaat. En dat is echt onacceptabel.

f.weele
door f.weele - Aug 27, 2013 om 21:21
1085 Antwoorden / 27 Vragen

Lees deze nog even: klik hier
m.vr.gr.

valerius-2
door valerius-2 - Aug 27, 2013 om 22:12
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=f.weele schreef op dinsdag 27 aug 2013, 21:21]Lees deze nog even: klik hier
m.vr.gr.

Zo dat is zeker een bericht om het niet te doen.

gsm
door gsm - Aug 28, 2013 om 13:43
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Nog even een aanvulling betreffende het eventueel weer verwijderen van Trusteer Rapport.
Trusteer Rapport kan niet volledig verwijderd worden zonder speciaal hulpprogramma, zie HIER (klik). Dat hulpprogramma kun je verkrijgen via de Trusteer Helpdesk.

Redacteur
door Redacteur - Aug 30, 2013 om 14:38
1054 Antwoorden / 62 Vragen

U krijgt inderdaad een beetje 'op uw kop' voor de offtopic reacties. Ze zijn verwijderd. Gaat u nu weer ontopic reageren?