ja
door jacques904 May 18, 2015 om 11:46
Computers & telefonie

Trusteer/Rapport

ING bank, geinstalleerd Trusteer, nu heb ik Ziggo beveiliging genomen en Trusteer kan NIET worden verwijderd.
Ziggo heeft als specialist een bedrijf waar naar je wordt verwezen om Trusteer te verwijderen. Ik heb direct een vergoeding van Ziggo gekregen om dat bedrijf te bellen. Het bedrijf gebeld en nam mijn PC over d.m.v. codes in te typen achter Web.
Helaas na 25 minuten niet gelukt en ik ben gestopt i.v.m. de kosten, trouwens ik had er ook geen vertrouwen in. Wie kan mij een echte tip geven.

3882 20 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - May 18, 2015 om 12:25
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo Jacques904,

Vreemd verhaal over dat bedrijf.
Zou eens kijken of Trusteer in de lijst staat van Revo uninstaller.
Dat kun je hier downloaden. JKlik onder Freeware.
Na installatie en opstarten verschijnt er een venster met daarin de programma's die op je computer staan.
Klik op Trusteer (als dat er op staat) en klik bovenin op de-installeren.
Kies voor optie 4 (= gevorderden) om ook alle dikgedrukte registersleutels te verwijderen.
Let op: soms moet je even op + klikken om en sleutel verder te openen om bij de vetgedrukte te komen.

Suc6

edrick3
door edrick3 - May 18, 2015 om 12:28
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Kijk anders ook eens hier voor een verwijdertool.

sjjoppy
door sjjoppy - May 18, 2015 om 12:34
7179 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Jacques904,
De achtergebleven resten van Trutreerrapport kunt u hiermee KLIK verwijderen.
Vr.,gr.

ja
door jacques904 - May 18, 2015 om 13:21
26 Antwoorden / 3 Vragen

Nog even dit ter verduidelijking. Als u Ziggo gratis belt en je hebt problemen met Trusteer dan krijg je van Ziggo het telefoonnummer 0900 2021010, kost € 0,80 per minuut + eigen telefoon kosten, dit is een specialist. Neemt geheel je PC over en gaat razendsnel aan de gang.
Helaas geen resultaat.

edrick3
door edrick3 - May 18, 2015 om 13:24
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=Jacques904 schreef op maandag 18 mei 2015, 13:21]Nog even dit ter verduidelijking. Als u Ziggo gratis belt en je hebt problemen met Trusteer dan krijg je van Ziggo het telefoonnummer 0900 2021010, kost € 0,80 per minuut + eigen telefoon kosten, dit is een specialist. Neemt geheel je PC over en gaat razendsnel aan de gang.
Helaas geen resultaat.

Tja, dat kost dus handen met geld.
Probeer de gegeven oplossing(en) maar eens.
Die krijg je hier gratis. ;-)

ja
door jacques904 - May 18, 2015 om 14:00
26 Antwoorden / 3 Vragen

Hartelijk dank voor de reactie.

Sjoppie, helaas door mij en DE SPECIALIST gebruikt.

Edrick3, mooi Revo staat op mijn bureaublad, helaas noch Trusteer of Rapport verschijnt. Ook zoeken helpt niet.
Erg jammer.
Maar bij deze hartelijk dank.

edrick3
door edrick3 - May 18, 2015 om 14:03
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@Jacques904,

Probeer dan de verwijdertool uit de reactie van 12.28 eens.

akkerdistel
door akkerdistel - May 19, 2015 om 02:27
1790 Antwoorden / 3 Vragen

@Jacques904 je hebt de gratis beveiliging van Ziggo genomen?

Cookies
door Cookies - May 19, 2015 om 07:13
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Trusteer is GEEN AV programma, dus kan gewoon draaien naast Ziggo beveiliging. Trouwens als je de gratis versie van Ziggo AV (=F-Secure) gebruikt ben je nog steeds niet beveiligd.

ja
door jacques904 - May 19, 2015 om 10:09
26 Antwoorden / 3 Vragen

Edrich3
reactie van 12.28.
Ik heb het ingevuld en verzonden.
Nog geen antwoord ontvangen.

akkerdistel
Nee van Ziggo heb ik de betaalde versie van € 3,95 per maand (uitgebreid).

Carola.83
Kan absoluut niet naast Ziggo beveiliging draaien. Ik betaal € 3,95 per maand voor Ziggo beveiliging (uitgebreid).

Allen hartelijk dank voor de reactie.

Cookies
door Cookies - May 19, 2015 om 10:25
13336 Antwoorden / 36 Vragen

1. Zie dat je in ieder geval de betaalde versie hebt van Ziggo.

2. Geen idee wie jou verteld heeft dat Trusteer niet kan draainen naast andere beveiliging:

Wat doet IBM Security Trusteer Rapport

Trusteer is een programma dat wereldwijd door banken gebruikt wordt. Naast uw virusscanner, firewall en anti-spyware beschermt het uw computer of laptop specifiek tegen kwaadaardige software (malware) gericht op internetbankieren. Met name de echtheid van de website waarop u uw inloggegevens invoert, wordt nauwlettend gecontroleerd.

ja
door jacques904 - May 19, 2015 om 13:34
26 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Carola.83
Als je Ziggo betaalde beveiliging op je laptop gaat installeren, dan wordt b.v. de beveiliging Microsoft Security Essentials keurig verwijderd.
Echter Trusteer kan niet worden verwijderd en dan stopt Ziggo betaalde beveiliging met installeren.
Op mijn laptop is tot nu toe Ziggo beveiliging niet geïnstalleerd, maar wel op mijn PC.
Met dank.

Cookies
door Cookies - May 19, 2015 om 13:47
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ik lees op andere sites waar mensen problemen hadden met verwijderen van Trusteer dat het ze op/via deze manier KLIK wel is gelukt .

ja
door jacques904 - May 19, 2015 om 13:54
26 Antwoorden / 3 Vragen

Inderdaad carola.83, echter bij mij gaat het niet. Ik ben nog bezig met edrick3, om 12.28.
Ik heb nog geen bericht ontvangen om het te verwijderen.

sjjoppy
door sjjoppy - May 19, 2015 om 13:58
7179 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Jacques904,
het is niet gemakkelijk Trusteer te verwijderen, ook ik was er even mee bezig maar deed het zonder Ziggo.
1 met revo uninstaller
2 de resten met de link uit 12.34u
Opluchting dat het gelukt was en de laptop weer hanteerbaar was.
Vr, gr.

ja
door jacques904 - May 19, 2015 om 14:08
26 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Sjoppie,
Zie mijn antwoord Jacques904 van 18 mei om 14.00 uur.
Revo keurig geïnstalleerd op mijn laptop, echter Trusteer of Rapport wordt niet aangegeven, jammer.
In ieder geval bedankt.

aurora1
door aurora1 - May 19, 2015 om 14:58
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Heeft u meer dan 1 anti-virusprogramma's op de pc draaien?
Heeft u met de pogingen om Trusteer te verwijderen de anti-virusprogramma's tijdelijk uitgeschakeld?

ja
door jacques904 - May 19, 2015 om 15:10
26 Antwoorden / 3 Vragen

Aurora1:
Uitsluitend draait op Laptop:
Microsoft Security Essentials. En Trusteer die ik niet kan verwijderen.

Microsoft Security Essentials is ook verwijderd geweest, maar helpt niet.
Trouwens bij het verwijderen van Trusteer zag ik telkens staan: U bent niet de eigenaar.

DE SPECIALIST die mijn PC overnam is met de "eigenaar" ook bezig geweest, maar kreeg ook dat niet voor elkaar.

aurora1
door aurora1 - May 19, 2015 om 15:40
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Probeer het verwijderen met de door anderen gegeven tips eens in veilige modus.

aurora1
door aurora1 - May 19, 2015 om 15:48
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Misschien moet u het als Administrator verwijderen?