th
door theru Oct 15, 2005 om 15:03
Vrije tijd & tuin

Tuinmeubelolie

Ik heb enige jaren geleden een teak tuinsetje gekocht en daar heb ik een flesje olie bijgekocht. Dit is hele goede olie (ik heb daarna diverse goedkope en dure olien geprobeerd) maar dat bedrijf is failiet gegaan. Later heb ik bij ongeregelde verkopen van tuinmeubelen die flesjes nog wel gezien maar ik had nog en heb toen niets gekocht. Nu zoek ik dus een bedrijf waar ik die olie kan kopen maar bij de reguliere (tuin)winkels kan ikdie olie niet kopen. Het is een klein flesje (500 ml) met op het etiket de tekst tuinhoutolie oplosmiddelrijk. Er staat geen bedrijf of adres op.

Wie weet waar ik die flesjes nog kan kopen ?

Theru

6885 7 Rapporteer

bloemist
door bloemist - Oct 16, 2005 om 12:40
9 Antwoorden / 2 Vragen

jaaa, ik ben zodra ik jou mailtje heb gelezen op site's gekeken van de intratuin in den haag, en goed nieuws, deze verkoopt ze nog, het is 8 95 per stuk, maar waar woon jij eigenlijk precies, welkstadje/dorp, dan zal ik zoeken naar site van (tuin)winkels in die buurt, als het me lukt:)

ik doe graag meoite voor ander mensen want dat vind ik leuk!

groetjes wesley(12 jaar, fanatiek kijker van kassa en heeft een moeder die er veel van weet

th
door theru - Oct 16, 2005 om 12:44
15 Antwoorden / 15 Vragen

Ik woon in Amsterdam maar daat heeft intratuin het niet. In ieder geval bedankt voor de moeite.

theru

la
door ladylaaf - Oct 16, 2005 om 13:16
57 Antwoorden / 5 Vragen

hallo beste  mensen

is er ook een cranenbroek bij jullie in de buurt  wellicht zal die het wel hebben weet uit ervaring dat ze er veel  houten tuinmeubels in hun assortiment hebben,en ook diverse produkten voor het te behandelen ,dus probeer het en ik ga er dikwijls naar toe en vindt hem in prijs niet zo duur

groetjes marloes

la
door ladylaaf - Oct 16, 2005 om 13:24
57 Antwoorden / 5 Vragen

hallo mensen

ik heb nog een winkel  gevonden maar weet niet of die ook in amsterdam is  hornbach heel groot  dat is bouw en tuincentrum

marloes

th
door theru - Oct 16, 2005 om 13:28
15 Antwoorden / 15 Vragen

Hornbach zit in zaandam daar kan ik wel eens gaan kijken.

Bedankt

th
door theru - Oct 16, 2005 om 14:00
15 Antwoorden / 15 Vragen

hoi bloemist,

Ik heb geprobeerd op de site van intratuin van den haag te kijken maar ik zie alleen zoetermeer en omstreken o.a. sliedrecht e.d.

theru

th
door theru - Oct 16, 2005 om 14:02
15 Antwoorden / 15 Vragen

hallo ladylaaf,

Er is in de buurt van Amsterdam volgens mij geen Cranenburg. Ik ieder geval bedankt voor het meedenken.

theru