Tv
nogmaals even reageren op de aanschaf van mijn tv waar ik vrijdag 60 euro meer voor betaalt heb terwijl hij vandaag afgeprijsd is , dus 60 euro minder . ik heb vanmorgen radar gebeld en die zeggen binnen een termijn van 14 dagen na aankoop moet het verschil gecorrigeerd worden en voor de duidelijkheid ik kreeg een tv van de plank omdat hij niet voorradig was en betaalde de volledige prijs , dus niks korting zoals sommige mensen zeggen in hun reactie . u hoeft niet meer te reageren en ik bedank iedereen voor de raad via email . maar ik weet genoeg nu . nogmaals allemaal bedankt
Nogmaals: reageren kun je beter bij de oorspronkelijke vraag doen in het Reageerveld.
..... ik heb vanmorgen radar gebeld en die zeggen binnen een termijn van 14 dagen na aankoop moet het verschil gecorrigeerd worden .....
Radar kletst.
..... ik kreeg een tv van de plank omdat hij niet voorradig was en betaalde de volledige prijs , dus niks korting ....
Korting is dan toch zeer gebruikelijk!
Zou nooit de volledige prijs betalen voor een demonstratiemodel, m.a.w. die leverancier mag je dan zéker wel die € 60 retour betalen.
Met vr.gr.
ik heb vanmorgen radar gebeld en die zeggen binnen een termijn van 14 dagen na aankoop moet het verschil gecorrigeerd worden
Pure flauwe kul. Is nergens op gebaseerd. Laat radar maar eens bewijzen waar dat staat in plaats van alleen maar "zeggen".
p.s. U hoeft niet voor elk antwoord een nieuwe vraag aan te maken. Het overzicht wordt steeds kleiner.
O, ja, als het waar zou zijn, dat u die € 60 terug zou krijgen binnen 14 dagen, zou u dan als de tv € 60 duurder wordt, u met plezier die € 60 gaat bijbetalen??????
Radar kletst onzin.
Graag de wettekst waar zij dat op baseren.
Dat u voor een tv van de plank de volledige prijs betaalde, was uw eigen keuze.
[quote=b10959 schreef op maandag 11 mei 2015, 10:41] ik heb vanmorgen radar gebeld en die zeggen binnen een termijn van 14 dagen na aankoop moet het verschil gecorrigeerd worden
Die RADAR toch.
Dit antwoord, als het correct is, geeft een ieder de gelegenheid om, nadat men iets heeft gekocht en waarvan de prijs binnen 14 dagen lager uitvalt vanwege een aanbieding, recht zou hebben om alsnog gebruik te mogen maken van die aanbiedingsprijs.
Nou, ieder winkelier zou zich dan wel 10 maal bedenken alvorens een aanbieding te lanceren.
Volgens mij is dit verhaal uit een hele grote dikke vette vuile duim gezogen.
Trouwens waarom een topic aanmaken op VARA-Kassa om vervolgens met TROS-Radar telefonisch contact te leggen, vreemd allemaal.
Kan me niet voorstellen dat men Radar belt en daarover een (dom) antwoord krijgt. Misschien heeft de TS een 'aptoinette'. En het daarmee geprobeerd?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zorgplicht online casino's
nu gaat de overheid je helpen omdat we in Nederland wonen. Prijs jezelf gelukkig, je woont in NL, je hebt de jackpot alsnog gewonnen. Dit klopt gedeeltelijk. Casino's die de zorgplicht schenden lopen het gevaar dat hun vergunning wordt ingetrokken en krijgen hoge boetes opgelegd. Deze boetes gaan(deels) de schatkist in en/of worden ingezet voor de verslavingsinstellingen waar de speler zich aan k ... Lees meer
Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet
Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.
De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug
...
Lees meer
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer