b1
door b10959 May 10, 2015 om 13:52
Auto & vervoer

Tv 60 euro goedkoper

even als toelichting , dit is een soort buurtwinkel , ik ben 75 jaar slecht ter been en kan niet naar grote zaken , hier heb ik een laptop , een harde schijf van 500 gb een draadloos toetsenbord met muis en een router en een wasmaschine in de 5 jaar dat ik hier woon , naar mijn idee kan je een vaste trouwe klant toch wel inlichten dat hij in de aanbieding komt .

493 5 Rapporteer

zoekster
door zoekster - May 10, 2015 om 13:55
10965 Antwoorden / 34 Vragen

U bent een trouwe klant en heeft daar al veel spullen gekocht. Het beste is u niet boos te maken, maar dat u gewoon even overlegt met de verkoper. Als u een trouwe klant bent, dan kan het best wel zijn dat hij inschikkelijk is.

edrick3
door edrick3 - May 10, 2015 om 14:02
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo b10959,

Je had dit beter bij de oorspronkelijke vraag kunnen plaatsen.
Dat houdt het wat overzichtelijker.

Reageren kan in het grijze veld onder Reageren.

Met vr.gr.

mahadma
door mahadma - May 10, 2015 om 18:30
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Zonder de verkoper te willen verdedigen, maar u schrijft: "naar mijn idee kan je een vaste trouwe klant toch wel inlichten dat hij in de aanbieding komt". Wie zegt dat de verkoper dat ook vooraf weet, u neemt het aan, maar voor het zelfde is hij een franchiser bij een keten en ziet hij de folder ook pas later.

pi
door pieterwolters - May 10, 2015 om 21:49
3610 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=mahadma schreef op zondag 10 mei 2015, 18:30]Wie zegt dat de verkoper dat ook vooraf weet, u neemt het aan, maar voor het zelfde is hij een franchiser bij een keten en ziet hij de folder ook pas later.

Dat klopt. Verkopers worden pas op het laatste moment ingelicht (om te voorkomen dat ze klanten waarschuwen voor komende aanbiedingen). Het heeft immers geen zin om de inkomsten van een bedrijf stil te leggen.

door 1953 - May 11, 2015 om 03:32
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Gaat het om een verschil, € 60,00, van de aankoopprijs tussen de buurtwinkel en een gevestigde keten?

Voor de wettelijke garantie van 2 jaar hoeft u dan bij een garantieaanspraak niet met de televisie te gaan zeulen naar de klantenservice van een keten en drie weken later ophalen, dan komt de buurtwinkel bij u thuis langs voor de service.

Is die € 60,00 voor u onoverkomelijk bezwaarlijk?

Alternatief is dat u - mits u kunt internetten - u het product per weborder. of per telefoon, besteld?