Tv 60 euro goedkoper
even als toelichting , dit is een soort buurtwinkel , ik ben 75 jaar slecht ter been en kan niet naar grote zaken , hier heb ik een laptop , een harde schijf van 500 gb een draadloos toetsenbord met muis en een router en een wasmaschine in de 5 jaar dat ik hier woon , naar mijn idee kan je een vaste trouwe klant toch wel inlichten dat hij in de aanbieding komt .
U bent een trouwe klant en heeft daar al veel spullen gekocht. Het beste is u niet boos te maken, maar dat u gewoon even overlegt met de verkoper. Als u een trouwe klant bent, dan kan het best wel zijn dat hij inschikkelijk is.
Hallo b10959,
Je had dit beter bij de oorspronkelijke vraag kunnen plaatsen.
Dat houdt het wat overzichtelijker.
Reageren kan in het grijze veld onder Reageren.
Met vr.gr.
Zonder de verkoper te willen verdedigen, maar u schrijft: "naar mijn idee kan je een vaste trouwe klant toch wel inlichten dat hij in de aanbieding komt". Wie zegt dat de verkoper dat ook vooraf weet, u neemt het aan, maar voor het zelfde is hij een franchiser bij een keten en ziet hij de folder ook pas later.
[quote=mahadma schreef op zondag 10 mei 2015, 18:30]Wie zegt dat de verkoper dat ook vooraf weet, u neemt het aan, maar voor het zelfde is hij een franchiser bij een keten en ziet hij de folder ook pas later.
Dat klopt. Verkopers worden pas op het laatste moment ingelicht (om te voorkomen dat ze klanten waarschuwen voor komende aanbiedingen). Het heeft immers geen zin om de inkomsten van een bedrijf stil te leggen.
Gaat het om een verschil, € 60,00, van de aankoopprijs tussen de buurtwinkel en een gevestigde keten?
Voor de wettelijke garantie van 2 jaar hoeft u dan bij een garantieaanspraak niet met de televisie te gaan zeulen naar de klantenservice van een keten en drie weken later ophalen, dan komt de buurtwinkel bij u thuis langs voor de service.
Is die € 60,00 voor u onoverkomelijk bezwaarlijk?
Alternatief is dat u - mits u kunt internetten - u het product per weborder. of per telefoon, besteld?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Charlie Temple komt afspraken niet na en laat niets van zich horen, ben niet dei
CharleyTemple nog actief? Komen hun verplichtingen niet na. Hoe zit dit vragen velen met mij zich af Lees meer
Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet
Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.
De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug
...
Lees meer
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer