tv
door tvprobleem Sep 20, 2015 om 16:18
Elektronica & tv

Tv beeld op zwart

Toen upc ziggo werd kregen wij het probleem dat de tv regelmatig even op zwart springt. Er is geen peil op te teekken wanneer dit gebeurt. Ziggo kon dit probleem niet oplossen, daarom overgestapt neer Vodafone glasvezel. Nu is het probleem nog steeds niet opgelost! Ligt het dan aan onze Sony Bravia led tv? Als je op dit onderwerp op internet zoeky komen er bij meerdere providers dit probleem voor, ook met jonge tv's. Hoe kan dit en wie herkent dit probleem?

796 3 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Sep 21, 2015 om 00:22
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ziet er misschien een timer op die tv dat daarmee het apparaat dan wordt uitgeschakeld?
Lees anders ook nog dit klik hier bericht uit 2009 over een bewegingssensor.

door 1953 - Sep 21, 2015 om 02:41
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Zou best goed kunnen. Mijn Philips vertoonde ook de laatste dergelijke zwarte beelden en ben ook abonnee bij ZIGGO, met de laatste 3 maanden dat ik de Horizon in huis heb aangesloten, door een Ziggo-engineer. Om over het geluidloosheid tussentijds bij zenderwisseling te zwijgen.

av
door avio-hagen - Sep 22, 2015 om 10:08
2 Antwoorden / 0 Vragen

zal dan aan de tv liggen wat is het modelnummer?

albert