berlynhof26
door berlynhof26 Feb 6, 2015 om 18:51
Elektronica & tv

TV op zwart beeld

op Maandag 9 februarie gaat in Woerden de T.V. op zwart. Nu las ik van een andere ziggo klant dat hij geen beeld meer had met zijn digitale ontvanger. Ik wil graag weten of er nog meer mensen zijn met dit zelfde probleem en hoe zij dat opgelost hebben? Dan kunnen wij dat ook doen en hoeven wij niet onnodig contact op te nemen met ziggo.

833 10 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Feb 6, 2015 om 19:12
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Wat ik er over gelezen heb zou iedreen waar bij dit omschakelen gebeurt schriftelijk daar bericht overkrijgen met precie de manier om te handelen. Maar digitaal beeld komt binnenvide decoder en die moet dus helemaal opnieuw worden in gesteltd . Ook dus netnummer enz. en dat zal dan voor sommige mensen een probleem worden. Maar schijnt dus hulp voor te zijn.

tenormin
door tenormin - Feb 6, 2015 om 19:39
16828 Antwoorden / 108 Vragen

lees hier. Had er ook iets over gelezen, maar nog geen brief ontvangen. Voor mij betekent het hulptroepen inroepen, als er geen Ziggo mensen in de buurt zijn.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Feb 6, 2015 om 20:05
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Morgen krijg je een brief met instructies, zoals je al per brief en email door Ziggo is medegedeeld.

reflecs
door reflecs - Feb 6, 2015 om 20:32
1859 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=lekkerisdat schreef op vrijdag 6 feb 2015, 20:05]Morgen krijg je een brief met instructies, zoals je al per brief en email door Ziggo is medegedeeld.
U kunt, als u dat wilt, alvast hier:
Link https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/stappenplannen/zenders-zoeken-digitale-ontvanger
een kijkje nemen.
Let op: u moet deze stappen pas uitvoeren nadat "het beeld op zwart is gegaan".
Zoals lekkerisdat al schrijft krijgt u vanzelf nog instructies. Het is echt niet moeilijk.
In mijn stad stond er ook een bus van Ziggo, volgens mij hadden ze het niet druk :)

costnix
door costnix - Feb 7, 2015 om 11:21
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Let op de poster in uw buurt bij mensen voor het raam is geplakt. Deze mensen geven aan, dat zij u graag willen helpen met het opnieuw instellen van uw decoder. Klik hier.

Cookies
door Cookies - Feb 7, 2015 om 12:22
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Zo moeilijk is het allemaal niet. Je moet weer dezelfde handelingen plegen als toen je de decoder voor het eerst aansloot. Kon je het toen zelf, kan je het nu ook zelf.

tijger1
door tijger1 - Feb 7, 2015 om 23:16
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Komisch. Blijkbaar kan je als je zelf geen Ziggo hebt iemand niet behulpzaam zijn bij de handelingen die verricht moeten worden. Althans je doet niet mee aan de verloting van de tv.

fe
door festinger - Feb 8, 2015 om 02:00
410 Antwoorden / 18 Vragen

Heb de Ziggo omzetting moeiteloos uit kunnen voeren. Alle zenders in mijn pakket herplaatst zoals bedoeld. Echter een paar zender stotteren zowel in beeld en geluid. Voor de omzetting alles probleemloos en na de omzetting moet ik bellen en krijg ik gratis een coaxkabel opgestuurd.

Weet nu al dat dit ook niet zal helpen.
Ziggo is niet meer en aandeelhouders en beursnoteringen zijn belangrijker dan wat overlast .

Immers koop je een hoger pakket zijn de problemen er ook niet meer.

Je krijgt nieuwe apparatuur gratis en ineens werken je stokoude kabels wel.

En overstappen is zinloos. De anderen doen net zo. En de overheid doet niets.

Kan voor de helft van het geld per maand alles in 1 aanschaffen in een EU-gezond land. Exact hetzelfde maar het mag niet.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Feb 8, 2015 om 05:56
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=carola.83 schreef op zaterdag 7 feb 2015, 12:22]Zo moeilijk is het allemaal niet. Je moet weer dezelfde handelingen plegen als toen je de decoder voor het eerst aansloot. Kon je het toen zelf, kan je het nu ook zelf.
Klopt, super simpel. Snap dan ook niet dat Ziggo het voor elkaar heeft gekregen om de 'handleiding' hiervoor zo nodeloos ingewikkeld te maken.
Had gewoon uit 3 stappen kunnen bestaan.

rots92
door rots92 - Feb 8, 2015 om 09:57
157 Antwoorden / 3 Vragen

Enige tijd geleden kreeg ik dit mailtje:

@
Op 26 januari 2015 voeren wij deze werkzaamheden uit. Vanaf 10.00 uur heeft u hierdoor geen digitaal TV-beeld en ziet u een foutmelding op uw TV. Wij begrijpen dat dit vervelend is. U krijgt weer beeld door de zenders opnieuw te zoeken.

Zenders opnieuw zoeken
U zoekt de zenders op uw digitale ontvanger of CI+ TV in een paar eenvoudige stappen. Volg dit stappenplan en kijk na 5 tot maximaal 30 minuten weer Digitale TV.

Hoe zegt men dat ook weer, het was "a piece of cake"!