eisseszn1
door eisseszn1 Sep 12, 2014 om 11:56
Garantie & verzekeringen

Uitkeren van uitvaartpolis

Hoe kan ik Ardanta uitvaart verzekeringen zover krijgen dat ze de polis van mijn overleden moeder op 02 augustus gaan uitkeren? Heb al diverse telefoontjes, mails, ect. gepleegd, maar ze houden het geld nog steeds vast en ik moet de uitvaart ondernemer betalen. Heb al een keer om uitstel van betaling gevraagd maar kan dat niet nogmaals doen.

982 6 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Sep 12, 2014 om 11:59
11520 Antwoorden / 51 Vragen

Ik neem aan dat u een akte van overlijden aan Ardanta hebt verzonden?
Welke reden geven ze waarom er niet uitgekeerd wordt?
Bel ze anders een direct!

alfaromeo164
door alfaromeo164 - Sep 12, 2014 om 12:01
174 Antwoorden / 1 Vragen

Heeft u alle gegevens aangeleverd, zie

alfaromeo164
door alfaromeo164 - Sep 12, 2014 om 12:02
174 Antwoorden / 1 Vragen

http://www.ardanta.nl/uitkering-ontvangen-na-overlijden

zoekster
door zoekster - Sep 12, 2014 om 12:12
10965 Antwoorden / 34 Vragen

toevoeging op @alfaromeo164

klik HIER

Als u de benodigde stukken heeft ingeleverd en ze zijn gewoon laks, dan moet u maar flink op verschillende forums tetteren dat Ardanta over de brug moet komen.

tijger1
door tijger1 - Sep 12, 2014 om 12:21
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het zal wel op die verklaring van erfrecht hangen,

Toen mijn moeder overleed, waren er een paar piepkleine polissen die ik aan de uitvaartondernemer heb meegegeven, die voor inzending zorgdroeg,

Van een polis, fl. 50,00 kwam het bedrag ook maar niet binnen op haar rekening. Toen ik rappelleerde, moesten ze ook de verklaring van erfrecht hebben. Na verloop van tijd had ik die natuurlijk en die heb ik ingezonden met daarbij een pissige brief met de vraag of ze gek geworden waren. Geld kwam binnen, verder geen reactie.

valerius-2
door valerius-2 - Sep 12, 2014 om 14:41
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Daar zorgt de uitvaart ondernemer toch voor, mijn ervaring is dat zij dat voor mij hebben gesaan en gewoon van de rekening afgetrokken, en bij het overhouden van de totale kosten gewoon uit keren aan de recht hebbende.