ma
door marianne99 Jan 27, 2013 om 10:31
Computers & telefonie

UPC kan voicemail niet terugzetten

Ik zit sinds 27 december 2012 zonder voicemail. Na een klacht over een te laat ontvangen bericht(van 21 dec) hebben ze ongevraagd de voicemailoptie verwijderd nadat mij verzekerd was dat er niets aan de hand was en het maar in de gaten moest houden met een zelf verzonden testbericht.Na zeker 10x contact te hebben gehad waarbij mij dan regelmatig verzekerd werd dat alles binnen 24 uur weer zou werken (waar ze dan 72 uur mee bedoelen) schijnt de voicemail optie door de IT afd. handmatig erop te moeten worden gezet en dat loopt steeds vast. Het moet nu echt dinsdag 29 januari gelukt zijn. Indien dit niet het geval is ga ik maar informeren naar een garantie regeling want ik heb m'n voicemail gewoon nodig. Heeft iemand ervaring of goede tips hoe ik die garantie regeling het beste kan aanpakken?

1849 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 27, 2013 om 12:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Die voicemail is gratis. Hoe hoog vindt jij dat de compensatie voor gratis moet zijn?

ve
door verwijderd - Jan 27, 2013 om 12:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

De garantieregeling: http://www.upc.nl/pdf/upc_garantieregeling.pdf . De voicemail is slechts een (klein) onderdeel van de telefoondienst. Ik denk niet dat de kans groot is dat je compensatie krijgt.

ve
door verwijderd - Jan 27, 2013 om 12:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hier staat een hele uitleg hoe je de voicemail kan aanzetten.

http://vragen.upc.nl/app/answers/detail/a_id/26/~/voicemail-instellen

ve
door verwijderd - Jan 28, 2013 om 00:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als je een voicemail functie zo hard nodig hebt, waarom dan niet een telefoon met antwoordapparaat kopen? Die berichten komen dan ook nooit te laat binnen.

ve
door verwijderd - Jan 28, 2013 om 18:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

chris74,
Hoe ik m'n voicemail moet aanzetten weet ik wel maar de IT afdeling van UPC moet eerst de voicemailoptie weer toevoegen en daar doen ze nu al 1 maand over. Als dat ooit gelukt is zet ik het zelf weer binnen een paar minuten aan en spreek ik weer een welkomsbericht in