ly
door lynn42 Apr 28, 2015 om 20:24
Computers & telefonie

Upc/Ziggo

Ik was klant bij upc, had een abonnement van 29,95 per maand. Nu is upc Ziggo geworden en moet Ik ineens 39,95 per maand betalen. Ik bellen...ja meneer...dit is beleid..misschien huurt u films via ons, en betaald u deze niet, daarom brengen wij 10 euro per maand extra in rekening . Als wij na 6 maanden merken dat u geen films afneemt, dan verrekenen wij dit bedrag. Dit is toch belachelijk? Ik heb nog nooit betaalde films afgenomen van upc! Mag dit zomaar?

11113 21 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Apr 28, 2015 om 20:28
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Dit is wel erg dat u iets moet betalen zonder er gebruik van te maken en hun daar wel vast een betaling voor rekenen vooruit terwijl u dit niet heeft besteld u kan vragen om de voorwaarden waar dit is opgenomen.

Cookies
door Cookies - Apr 28, 2015 om 20:28
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=lynn42 schreef op dinsdag 28 apr 2015, 20:24]Ik was klant bij upc, had een abonnement van 29,95 per maand. Nu is upc Ziggo geworden en moet Ik ineens 39,95 per maand betalen. Ik bellen...ja meneer...dit is beleid..misschien huurt u films via ons, en betaald u deze niet, daarom brengen wij 10 euro per maand extra in rekening . Als wij na 6 maanden merken dat u geen films afneemt, dan verrekenen wij dit bedrag. Dit is toch belachelijk? Ik heb nog nooit betaalde films afgenomen van upc! Mag dit zomaar?

Of jij begrijpt het niet, of ik begrijp het niet.

akkerdistel
door akkerdistel - Apr 28, 2015 om 20:32
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Stap 1. Ga op ontdekking wel abonnement u nu precies heeft bij Ziggo/UPC.

ly
door lynn42 - Apr 28, 2015 om 20:35
16 Antwoorden / 10 Vragen

[quote=lynn42 schreef op dinsdag 28 apr 2015, 20:24]Ik was klant bij upc, had een abonnement van 29,95 per maand. Nu is upc Ziggo geworden en moet Ik ineens 39,95 per maand betalen. Ik bellen...ja meneer...dit is beleid..misschien huurt u films via ons, en betaald u deze niet, daarom brengen wij 10 euro per maand extra in rekening . Als wij na 6 maanden merken dat u geen films afneemt, dan verrekenen wij dit bedrag. Dit is toch belachelijk? Ik heb nog nooit betaalde films afgenomen van upc! Mag dit zomaar?

ly
door lynn42 - Apr 28, 2015 om 20:39
16 Antwoorden / 10 Vragen

[quote=lynn42 schreef op dinsdag 28 apr 2015, 20:24]Ik was klant bij upc, had een abonnement van 29,95 per maand. Nu is upc Ziggo geworden en moet Ik ineens 39,95 per maand betalen. Ik bellen...ja meneer...dit is beleid..misschien huurt u films via ons, en betaald u deze niet, daarom brengen wij 10 euro per maand extra in rekening . Als wij na 6 maanden merken dat u geen films afneemt, dan verrekenen wij dit bedrag. Dit is toch belachelijk? Ik heb nog nooit betaalde films afgenomen van upc! Mag dit zomaar?

Ik snap het wel hoor...Ziggo zegt dat dit hun beleid is voor het geval ik films afneem en ze niet betaal...ik heb bij upc nooit films afgenomen, dit moeten ze toch ook kunnen zien..nu moet ik verplicht 10 euro per maand extra betalen voor iets wat ik niet doe...nooit gedaan heb....pfff...als ze klanten willen kwijtraken, moeten ze vooral zo doorgaan!

ly
door lynn42 - Apr 28, 2015 om 20:43
16 Antwoorden / 10 Vragen

[quote=carola.83 schreef op dinsdag 28 apr 2015, 20:28][quote=lynn42 schreef op dinsdag 28 apr 2015, 20:24]Ik was klant bij upc, had een abonnement van 29,95 per maand. Nu is upc Ziggo geworden en moet Ik ineens 39,95 per maand betalen. Ik bellen...ja meneer...dit is beleid..misschien huurt u films via ons, en betaald u deze niet, daarom brengen wij 10 euro per maand extra in rekening . Als wij na 6 maanden merken dat u geen films afneemt, dan verrekenen wij dit bedrag. Dit is toch belachelijk? Ik heb nog nooit betaalde films afgenomen van upc! Mag dit zomaar?

Of jij begrijpt het niet, of ik begrijp het niet.

Carola, wat begrijp ik dan niet? Ik snap er inderdaad niks van..??

akkerdistel
door akkerdistel - Apr 28, 2015 om 20:52
1790 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=lynn42 schreef op dinsdag 28 apr 2015, 20:24]Ziggo zegt dat dit hun beleid is voor het geval ik films afneem en ze niet betaal .... nu moet ik verplicht 10 euro per maand extra betalen voor iets wat ik niet doe.
Waar uit maak jij op dat dit op waarheid berust?

Beste kun je overigens gewoon onder in dat grijze vak reageren, niet op 'quote' klikken.

tenormin
door tenormin - Apr 28, 2015 om 21:12
16826 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=carola.83 schreef op dinsdag 28 apr 2015, 20:28]
Of jij begrijpt het niet, of ik begrijp het niet.

Ik begrijp ook niet dat, als je niets afneemt, je wel moet betalen. Leg jij het eens uit in gewone taal.

diumenge
door diumenge - Apr 28, 2015 om 21:21
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=lynn42 schreef op dinsdag 28 apr 2015, 20:24]Ik was klant bij upc, had een abonnement van 29,95 per maand. Nu is upc Ziggo geworden en moet Ik ineens 39,95 per maand betalen. Ik bellen...ja meneer...dit is beleid..misschien huurt u films via ons, en betaald u deze niet, daarom brengen wij 10 euro per maand extra in rekening . Als wij na 6 maanden merken dat u geen films afneemt, dan verrekenen wij dit bedrag. Dit is toch belachelijk? Ik heb nog nooit betaalde films afgenomen van upc! Mag dit zomaar?
Sterk verhaal. Of je hebt het verkeerd begrepen of ze hebben je het verkeerd verteld, maar dit kan niet waar zijn.

ho
door hopetobehelping - Apr 28, 2015 om 21:24
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste lynn42,

u had een abonnement bij UPC en dat is overgegaan in een abonnement bij Ziggo.
Tenzij u uw abonnement wijzigt heeft u nu toch nog steeds hetzelfde abonnement als dat u bij UPC had tegen dezelfde prijs ?
Wij hadden ook UPC en nu dus Ziggo. We hebben wel een ander abonnement dan u maar bij ons is het abonnement 1 op 1 overgegaan en is de prijs dus ook hetzelfde gebleven.

Het is belachelijk als men u een soort van 'tegoed geeft om films te kijken' en dat dan later met u verrekend (de € 10,- per maand). Dit mag natuurlijk zomaar niet, als dit een voorwaarde van Ziggo is dan had men deze expliciet moeten melden bij de overgang van UPC naar Ziggo. Kan me overigens ook niet voorstellen dat dit beleid van Ziggo is, vraag ze als ze het nogmaals beweren om dit zwart op wit te bevestigen (dat zal men vast niet doen).

Ik ben erg benieuwd wat er precies bij u gebeurd is. Heeft u nog steeds uw zelfde abonnement ? Als dat zo is meteen een klacht indienen.

ly
door lynn42 - Apr 28, 2015 om 21:28
16 Antwoorden / 10 Vragen

Is wel zó, krijg rekening van 39,95, PM en na telefoontje deze uitleg..

ho
door hopetobehelping - Apr 28, 2015 om 21:43
1289 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=lynn42 schreef op dinsdag 28 apr 2015, 21:28]Is wel zó, krijg rekening van 39,95, PM en na telefoontje deze uitleg..

Beste lynn42,

als dat zo is, uw abonnement is hetzelfde gebleven, meteen een klacht indienen. De prijs van uw abonnement is dan blijkbaar zomaar met € 10,- verhoogd en dat mag niet. Dit moet men netjes van te voren aangeven bij u.
Het verhaal van de € 10,- 'film kijk tegoed' wat eventueel later verrekend wordt met u zie ik als grote larie koek. Geen idee wat de medewerker van Ziggo bezielde toen hij/zij u dit vertelde maar het moet niet gekker worden zou ik zeggen. Laat ze dit maar zwart op wit communiceren (brief/email), maar verwacht niet dat u dit verhaal nogmaals te horen krijgt van Ziggo.

door 1953 - Apr 28, 2015 om 22:08
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Het abonnement voorheen bij ex-UPC heette?

Wat nam u naast het abonnement nog verder van ex-UPC af?

Had u geen bijkomende abonnement bij ex-UPC van Videoland, My Prime, of Netflix o.i.d.?

sh
door shine - Apr 29, 2015 om 10:24
107 Antwoorden / 1 Vragen

De argumentatie van de Ziggo medewerker is natuurlijk klinkklare onzin. Vooraf moeten betalen voor een misschien gebruikmakend 'on demand' film huren....dan zou bij iedere abonnee een extra €10,00 er bij op moeten en er achteraf teruggestort moeten worden bij geen gebruik/afname.

Ik keek trouwens wel even verbaasd op bij uw UPC abonnementkosten. Ik vroeg mij serieus af welk abonnement u dan heeft/had. Bij mijn weten bestond er geen abonnement voor dit bedrag. Alleen al voor de gewone kabel betaalde iedereen €16,00 per maand. Dan heb je het meest basale tvpakket wat direct uit de muur komt, om het even op deze manier te zeggen. Heb je er iets van telefonie en/of internet bij dan kom je toch écht boven die €29,95 per maand uit hoor.

Weet u echt zeker dat u €29,95 per maand betaalde en niet in de laatste plaats, betrof die €29,95 niet een actie tarief met een bepaalde looptijd? En die looptijd is net gedurende de samensmelting afgelopen en gaat het tarief in dat normaal bij uw pakket hoort.
Ziggo heeft nu verschillende actie pakketten waarbij ook een actietarief van 39,95 p/mnd de eerste 3 of 6 maanden van toepassing is. Daarna schiet het bedrag omhoog naar het gewone geldende abonnementstarief bij het van toepassing zijnde pakket.

Zoals u kunt lezen heb ik toch nog wat vragen bij uw topic.

Cookies
door Cookies - Apr 29, 2015 om 10:28
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=shine schreef op woensdag 29 apr 2015, 10:24]De argumentatie van de Ziggo medewerker is natuurlijk klinkklare onzin. Vooraf moeten betalen voor een misschien gebruikmakend 'on demand' film huren....dan zou bij iedere abonnee een extra €10,00 er bij op moeten en er achteraf teruggestort moeten worden bij geen gebruik/afname.

Zoals u kunt lezen heb ik toch nog wat vragen bij uw topic.

Ik betwijfel dan ook ten zeerste dat de Ziggo medewerker dat zo gezegd heeft. Op die manier zoals lynn42 schrijft, werkt Ziggo helemaal niet. Denk dat ze het verkeerd geïnterpreteerd heeft.

ja
door janf43 - Apr 29, 2015 om 11:12
733 Antwoorden / 0 Vragen

Welk abonnement heeft u dan precies. U kunt uw vraag ook stellen op het forum van de Ziggo-community, dan krijgt u wellicht een sneller antwoord. Geef bij het stellen van de vraag wel de nodige informatie, dat werkt beter.

pl
door plebpleb - May 1, 2015 om 13:37
113 Antwoorden / 60 Vragen

lynn42, Welk abonnement heeft u nu bij Ziggo dat u maar 39,95 € p/m betaald...
Alles in één bij Ziggo is nu 45,95 € i.p.v 44,95 € p/m...
Sinds Ziggo is gefuseerd met UPC is de service 'n ramp...Telefonisch moeilijk te bereiken of men wordt niet meer fatsoenlijk geholpen met de sores die nu aan de hand is....

labren
door labren - May 5, 2015 om 11:30
862 Antwoorden / 0 Vragen

gewoon opzeggen en niet meer betalen

labren
door labren - May 5, 2015 om 11:36
862 Antwoorden / 0 Vragen

ben je wel eens op de site van zoggo geweest !!!!! omdat jij weinig betaalt voor jou pakket omdat het normaal 59,95 kost

labren
door labren - May 5, 2015 om 11:37
862 Antwoorden / 0 Vragen

ik bedoel natuurlijk ziggo

bo
door boiler - May 5, 2015 om 12:25
64 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=labren schreef op dinsdag 5 mei 2015, 11:30]gewoon opzeggen en niet meer betalen

U heeft nog meer geweldige adviezen?