hendrik1944
door hendrik1944 May 9, 2014 om 18:41
Computers & telefonie

Update

Geacht Forum.
Ik heb een vraag over een Update die ik met geen mogelijkheid kan plaatsen hij doet tot hij op 11% staat en dan stopt hij er mee. De Update is nummer KB2893519 voor Windows 7 - x64 Systeem. En de code is 8E5EO3FA.
Hoe moet ik handelen.
Groetjes Hendrik1944

413 13 Rapporteer

macwouter
door macwouter - May 9, 2014 om 18:53
825 Antwoorden / 9 Vragen
macwouter
door macwouter - May 9, 2014 om 18:56
825 Antwoorden / 9 Vragen

Firewall en/of antivirus programma uitschakelen wil ook weleens helpen.

edrick3
door edrick3 - May 9, 2014 om 19:01
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo hendrik1944,

Probleem komt vaker voor.
Als de download die door macwouter is aangegeven ook niet werkt lees dan eens hier bij reactie #6.

Suc6

gompy2
door gompy2 - May 9, 2014 om 20:14
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=hendrik1944 schreef op vrijdag 9 mei 2014, 18:41]Geacht Forum.
Ik heb een vraag over een Update die ik met geen mogelijkheid kan plaatsen hij doet tot hij op 11% staat en dan stopt hij er mee. De Update is nummer KB2893519 voor Windows 7 - x64 Systeem. En de code is 8E5EO3FA.
Hoe moet ik handelen.
Groetjes Hendrik1944

Probeer deze tool van Microsoft eerst eens eer je andere dingen gaat doen.

Klik hier-> Windows Update troubleshooter

hendrik1944
door hendrik1944 - May 10, 2014 om 10:21
27 Antwoorden / 29 Vragen

Beste macwouter, edrick3 en gompie 2.
Ik heb alles geprobeerd maar niets werkt. Die van PC hulp die heb ik zelf geplaatst onder de naam henri. daar in staat dat ik het in de veilige modus moet doen maar dat heb ik nog nooit gedaan en durf dit ook niet aan. Maar in ieder geval bedankt voor de informatie. Mocht een van jullie nog ander voorstel hebben dan hoor ik dat graag.
Bij voorbaat dank.
Hendrik1944.

ltmvz
door ltmvz - May 10, 2014 om 10:48
949 Antwoorden / 18 Vragen

[quote=hendrik1944 schreef op zaterdag 10 mei 2014, 10:21]daar in staat dat ik het in de veilige modus moet doen maar dat heb ik nog nooit gedaan en durf dit ook niet aan.

Veilige modus is veilig.

Configuratiescherm>Systeembeheer>Systeemconfiguratie>Tabblad Computer opstarten>Opstartopties>Opstarten in veilige modus. Dan opnieuw opstarten.

Eenmaal in de veilige modus hetzelfde pad volgen tot en met Systeemconfiguratie.
Maar dan Tabblad Algemeen>Normaal opstarten. En weer opnieuw opstarten.

door 1953 - May 10, 2014 om 11:08
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Wat valt voor mij nog toe te voegen: 'Het gras is voor mij voeten weggemaaid.'

edrick3
door edrick3 - May 10, 2014 om 11:53
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=hendrik1944 schreef op zaterdag 10 mei 2014, 10:21]Beste macwouter, edrick3 en gompie 2.
Ik heb alles geprobeerd maar niets werkt. Die van PC hulp die heb ik zelf geplaatst onder de naam henri. daar in staat dat ik het in de veilige modus moet doen maar dat heb ik nog nooit gedaan en durf dit ook niet aan. Maar in ieder geval bedankt voor de informatie. Mocht een van jullie nog ander voorstel hebben dan hoor ik dat graag.
Bij voorbaat dank.
Hendrik1944.

Als je de 'oplossing' van #6 regel voor regel volgt (print het desnoods even uit) en het mocht niet tot een oplossing leiden dan kunnen we verder kijken.
Het opstarten in Veilige modus mag geen probleem zijn; daar is niets moeilijks aan.
Vraag anders de hulp van een handige buurman, (klein)kind o.i.d.

Met vr.gr.

gompy2
door gompy2 - May 10, 2014 om 12:13
2796 Antwoorden / 0 Vragen

@Hendrik1944,

Jammer dat de simpelste oplossing niet werkt, dan blijft de tip die Edrick3 aangaf over als laatste redmiddel denk ik, en dat heeft al bij meerderen geholpen.
Hieronder een link naar een Engelstalige site waar dat wordt bevestigd.
Klik -> 8E5E03FA fix.

De route die Ltmvz beschreef naar het bereiken van de "veilige modus" is heel duidelijk omschreven, maar om het voor de minder "bekneisden " wat duidelijker te maken heb ik er een cameraploeg op af gestuurd ;-)
Klik hier-> Veilige Modus
Even op Volledig scherm klikken, is het beter te zien.
Suc6

hendrik1944
door hendrik1944 - May 12, 2014 om 17:50
27 Antwoorden / 29 Vragen

Hallo gompy2.
Hartelijk bedankt voor dat filmpje van de veilige modus. Ik had er heel veel aan.
Hartelijke groetjes van Hendrk1944.

gompy2
door gompy2 - May 12, 2014 om 17:54
2796 Antwoorden / 0 Vragen

@hendrik1944.
Mooi dat je er wat aan gehad hebt.
Als je nog meer wilt zien over andere onderwerpen, vraag het maar,we maken zo weer andere opnames, ik ben net het NOS-journaal...
Serieus, in een paar klikken is het gemaakt en op Youtube.
Suc6 in ieder geval.

ltmvz
door ltmvz - May 12, 2014 om 22:13
949 Antwoorden / 18 Vragen

@gompy2:

Als ik een vriendelijk verzoek mag doen:

Wat ik in uw filmproducties mis is: 1) geluid en 2) een vet Amerikaans accent.

Als u deze twee elementen de volgende keer zou willen toevoegen zou ik u zeer dankbaar zijn.

gompy2
door gompy2 - May 12, 2014 om 22:40
2796 Antwoorden / 0 Vragen

@ltmvz.
Het geluid stond wel aan, maar schijnbaar te zacht, ik hoorde 1 duidelijke muisklik.
Er was echter zoveel gaande op de achtergrond van mijn computer dat het programma wat aan het opnemen was het schijnbaar niet helemaal kon volgen.

Vet Amerikaans accent zullen we maar achterwege laten, dat lijkt me het beste voor iedereen ;-)