gs
door gscager Jul 16, 2012 om 20:06
Computers & telefonie

Update

hallo ik zit met een update voor windows die ik met geen mogelijkheid kan downloaden of instaleren en hij blijft maar voor staan en maakt vooral de mail lanzaam .
het gaat om kb 2655992 , krijg alleen update is niet geinstaleerd en fout code 8007000d , heb het geprobeerd te googelen maar ik kan niks vinden en ik krijg hem ook niet weg ,
weet iemand raad?

3810 24 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 16, 2012 om 20:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Die foutcode 8007000d bestaat niet Klik hier om het te kijken dus denk dat u even verder moet kijken naar de juiste foutcode

ve
door verwijderd - Jul 16, 2012 om 20:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik neem aan dat het om Windows 7 gaat.

mousy32 heeft denk ik niet goed gelezen (foute vraagstelling), want de fout 8007000d komt wel degelijk vaker voor bij Windows Update.

Deze fout kan misschien worden opgelost met het System Update Readiness tool (klik), of met het uitvoeren (RUN) van deze Fixit.

ve
door verwijderd - Jul 16, 2012 om 20:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bij windows foutcodes op de support pagina van microsoft is niets te vinden. Toen in google gegooid en toen kwam die link naar dat forum te voorschijn. Vandaar, maar hoop dat GSM u verder kan helpen.

ve
door verwijderd - Jul 16, 2012 om 21:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik denk dat kb2655992 een vista beveiligings update is. De links die ik gaf werken echter ook voor Vista.
Je kunt in het uiterste geval een update ook verbergen, zodat hij je niet meer lastig valt. Dat kan via Windows Update, updates weergeven en klikken met de rechter muisknop op kb2655992.

ve
door verwijderd - Jul 16, 2012 om 21:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als je kb2655992 in Google zet dan krijg je verschillende hits en daar zie ik ook reakties van mensen die er ook problemen mee hebben en misschien vind je daar een oplossing.
Ik heb de update wel in de updategeschiedenis te staan sinds 11-7-2012

ve
door verwijderd - Jul 16, 2012 om 21:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

mousy32 schreef op maandag 16 jul 2012, 20:59: Bij windows foutcodes op de support pagina van microsoft is niets te vinden. Toen in google gegooid en toen kwam die link naar dat forum te voorschijn. Vandaar, maar hoop dat GSM u verder kan helpen.

@ mousy32
Ik denk dat je deze (onduidelijk gestelde) vraag gelezen hebt.

ve
door verwijderd - Jul 16, 2012 om 21:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Te snel!

Deze onduidelijke vraag dus (sorry:).

ve
door verwijderd - Jul 16, 2012 om 22:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Klopt die link gaf ik ook in mn eerste bericht. En dacht dat t juist was omdat het een forum betreft van windows.

Ik denk niet dat je die update moet verbergen het is nl wel een belangrijke update die kb 2655992 als ik het goed begrijp
En dat staat hier support microsoft
Maar ik weet verder te weinig van deze materie dus laat het verder aan anderen over.
(Ik probeer hier en daar wel te helpen maar weet lang niet alles k kan wel zelf opnieuw windows installeren en onderdelen vervangen in de pc zelf , en op deze manier door het forum leer ik er ook weer dingen bij.)

ve
door verwijderd - Jul 18, 2012 om 19:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

sorry voor late reactie was vergeten notificatie aan te zetten ,
probleem nog steeds niet opgelost heb contact met iemand van microsoft die stelde voor om de virus en firewall software te verwijderen en dan tinyurl.com/wyfixvista 15 te downloaden en te laten draaien en weer opstarten en dan een scan met safety.live.com te doen en het dan nog maals te proberen
heb alles gedaan maar het helpt allemaal geen zak, heb dit ook aan ms doorgegeven of ze nog wat anders weten ,

ve
door verwijderd - Jul 20, 2012 om 13:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als het Windows XP is dan kan deze update en alle anderen niet meer worden geïnstalleerd.
Microsoft bied namelijk geen ondersteuning meer voor XP (bron www.hardware.info)

Echter vind ik wel deze :
http://support.microsoft.com/kb/971058/nl
En de fix die waarschijnlijk gaat werken http://support.microsoft.com/kb/2655992

ve
door verwijderd - Jul 20, 2012 om 14:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

@audb e.a.,

Lees het artikel in de nieuwsbrief hierover: klik hier.
Wat je stelt: ....Als het Windows XP is dan kan deze update en alle anderen niet meer worden geïnstalleerd..... klopt niet.

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Jul 20, 2012 om 14:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

audb schreef op vrijdag 20 jul 2012, 13:23: Als het Windows XP is dan kan deze update en alle anderen niet meer worden geïnstalleerd.
Microsoft bied namelijk geen ondersteuning meer voor XP (bron www.hardware.info)

Geen flauwekul vertellen aub audb.

Windows XP wordt namelijk nog ondersteund tot april 2014, dus nog bijna 2 jaar lang wordt er door Microsoft updates uitgebracht voor Windows XP!

ve
door verwijderd - Jul 20, 2012 om 15:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn ervaring met het installeren van W7 is van zeer recente datum.

Het zal misschien niet op het door u aangegeven probleem betrekking hebben (ik ken de foutcodes die ik zag niet uit mijn hoofd maar zag er dus wel enige) maar bij het updaten waren er een paar updates die om één of andere reden niet werden geinstalleerd.
Uiteindelijk kwam ik erachter: dat waren updates die dan (nog) wel beschikbaar waren om te downloaden (en zich ook aandienden als onderdeel van de beschikbare updates) maar die feitelijk niet meer nodig waren omdat er inmiddels weer nieuwe updates waren die in de zaak voorzagen. Dit is mij wel meer voorgekomen (lange tijd terug).
U kunt proberen de download alsnog te installeren (en zeker als u zeker weet dat het een essentiële is) en als dat gewoonweg niet gaat kunt u de update uitschakelen. Dan krijg u geen melding meer. Maar ik zou daar zelf onvrede mee hebben.
Mijn advies zal dan zijn om alles van begin af aan opnieuw te installeren.

ve
door verwijderd - Jul 20, 2012 om 15:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Helaas dat gscager niet even vermeldt welk besturingssysteem hij gebruikt, maar volgens mij gebruikt hij Windows Vista.

Er zijn genoeg oplossingen om dit probleem te verhelpen, maar dan moet wel de juiste informatie gegeven worden.

Die foutcode: 8007000d klopt die wel? Of moet dit misschien 8007000b of 80070002 zijn? Die foutcodes komen namelijk wel heel vaak voor bij mislukte updates.

Eventueel zou je eerst nog handmatig kunnen proberen om de update te installeren:
www.microsoft.com/nl-nl/KB2655992: Beveiligingsupdate voor Windows Vista

ve
door verwijderd - Jul 20, 2012 om 16:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vandaag mn pc opnieuw windows 7 geinstalleerd.
Ik had 1 update die t niet deed (wel belangrijk was) en was mislukt. Ben toen naar de lijst met de updates gegaan heb deze verwijdert (ook al is ie mislukt hij staat er wel tussen) en hem zelf handmatig gedownload bij microsoft en toen geinstalleerd.
Maar je moet m dus wel eerst verwijderen anders wil de update die je zelf handmatig download op de microsoft pagina niet!

Echt niet nodig om alles opnieuw te installeren hoor Jantom want je kan de foute updates er zelf uithalen en daarna downloaden bij microsoft je typt gewoon de KB1234567 (is voorbeeld dus geen echte code) in google en dan kan je ze downloaden.

ve
door verwijderd - Jul 20, 2012 om 17:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

@mousy32

Heel goed!
Bij mij ging het wat anders want uiteindelijk werd mij duidelijk dat er 4 of 5 updates (W7) niet meer nodig waren.
Ik kan het niet geheel reconstrueren - heb meerdere computers en besturingssystemen de afgelopen tijd geinstalleerd en wil geen foutieve info geven.
Wat ik wel kan zeggen is dat na herhaalde pogingen (want ik kreeg steeds maar die updates die niet geinstalleerd konden worden op mijn scherm als nog te installeren updates) alles in orde kwam: ik kreeg de mededeling dat de update niet meer nodig was. Dat ging in totaal 5x zo. Dan weet ik genoeg.

Ik heb weer wat bijgeleerd - nu van jou...

ve
door verwijderd - Jul 20, 2012 om 18:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat heb ik ook wel gehad dat er een paar andere niet meer nodig waren en die waren voor windows explorer 8. En ik gebruik explorer 9
Toch mooie manier he zo wat bijleren :D

ve
door verwijderd - Jul 20, 2012 om 18:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik loop regelmatig tegen niet willen downloaden/installeren van updates aan.
Het lukt vervolgens wel wanneer ik de antivirus software uitschakel.

Dat doe ik dus met tegenzin. maar het werkt wel.

ve
door verwijderd - Jul 20, 2012 om 18:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

@zeemannetje
Het is me nooit gelukt om een anti-virus programma uit te schakelen hoewel ik weet dat dat vaak wordt geadviseerd (met name als een programma zich niet laat installeren).
Hoe gaat dat met het uitschakelen van een anti-virus programma?
Ik heb een computer die ik om redenen eerst wel en later niet meer online laat werken. Dat doe ik uit strategische redenen. Ik heb toen besloten om het programma (AVG) te verwijderen en dat enkel en alleen omdat ik geen "aan-/uit" schakelaar vond. Dit is wel simplistische gezegd maar ik zag geen enkele andere mogelijkheid (in het programma).

@mousy32: volledig mee eens.

ve
door verwijderd - Jul 20, 2012 om 18:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

De meeste virusscanners kun je wel even uitschakelen door met de rechtermuisknop op het pictogram te klikken van de virusscanner die je ziet staan rechtsonder waar ook de tijd staat.

Bijvoorbeeld Avast kun je op 4 verschillende manieren uitschakelen:

1: voor 10 minuten uitschakelen.
2: voor 1 uur uitschakelen.
3: uitschakelen tot volgende heropstart van de computer.
4: blijvend uitschakelen.

ve
door verwijderd - Jul 20, 2012 om 19:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

@@@,

Ter aanvulling op dirck:

Na het klikken met de rechtermuisknop op het pictogram van avast moet je klikken op : avast! Schilden instellingen.
Daarna heb je de keus die dirck aangegeven heeft.

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Jul 20, 2012 om 20:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo allemaal ik geloof dat het probleem nu opgelost is ,het gaf nog de nodige toestanden en helboel gevloek ,eerst voor de tweede keer een mogelijke oplossing door microsoft ,iets met crm en een heleboel code en het duurde twee uur en toen deed hij het nog niet en ik was mijn avast anti virus kwijt maar na deze opnieuw gedownload te hebben , keek ik nog even op deze kassa site en heb op hoop van zegen de regel van dirck geprobeerd en verdomd hij deed het .
dus ik hoop dat alles nu goed blijft .
mijn dank aan dirck en alle anderen voor reacties
groeten

ve
door verwijderd - Jul 20, 2012 om 20:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

@gscager,

Mooi dat het opgelost is.
Bedankt voor het terugmelden.

.....keek ik nog even op deze kassa site .....
Notificaties (= stel mij op de hoogte als er reacties zijn) niet aangevinkt gehad?

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Jul 20, 2012 om 20:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

#dirck en edrick3

Bedankt voor de tip. Het werkt (beter gezegd: ik zie de mogelijkheid om het anti-virus programma even uit te schakelen).