kl
door klaproos21 Oct 9, 2015 om 16:20
Computers & telefonie

Updates installeren

Geachte,

Wie kan mij helpen al sinds geruime tijd geef mijn laptop bij het afsluiten aan dat er updates te installeren zijn [ 12 ]
en dat ik de laptop niet mag uitzetten.
Nu doet hij dit steeds weer altijd dezelfde melding soms
updates 14 stuks maar anders altijd 12.
mijn laptop wordt soms traag en dan schoon ik de boel weer op maar is het nu zo dat door steeds de updates die zich automatisch installeren ook de schijf vol komt en hoe kan ik dat installeren stoppen ? Ook al zet ik laptop maar even aan dan weer bij het afsluiten weer de zelfde melding " sluit niet af er zijn 12 updates te installeren "

Alvast bedankt klaproos

1916 8 Rapporteer

gerbera
door gerbera - Oct 9, 2015 om 16:51
7358 Antwoorden / 14 Vragen

U kunt het automatisch updaten uitschakelen en vervolgens de aangegeven updates verbergen. U doet dit in de optie "start, alle programma's, windows update" (Win7)

ph
door philip36 - Oct 9, 2015 om 17:23
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Het lijkt me dan dat bepaalde updates niet geïnstalleerd zijn.
Kijk eens als u de laptop gaat gebruiken eens bij windows updates.
U kunt ook naar updates laten zoeken en als u dan op installeren klikt ziet u vanzelf of bepaalde updates niet geïnstalleerd kunnen worden.

door 1953 - Oct 9, 2015 om 18:14
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Staat de laptop op automatisch updaten? Ja?! Dan handmatig uw instelling 'automatisch' uitzetten via het configuratiescherm: Windows Update (tot 8.1).

valerius-2
door valerius-2 - Oct 9, 2015 om 19:39
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Over welke versie van windows gaat het?

kl
door klaproos21 - Oct 9, 2015 om 19:57
6 Antwoorden / 6 Vragen

Ik hen Windows 7

kl
door klaproos21 - Oct 9, 2015 om 20:22
6 Antwoorden / 6 Vragen

Sorry maar ik typ fout ik heb Windows 7

reflecs
door reflecs - Oct 11, 2015 om 14:04
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Op deze pagina staat een fix-it die u kunt laten uitvoeren:
http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows/troubleshoot-problems-installing-updates#1TC=windows-7

....mijn laptop wordt soms traag en dan schoon ik de boel weer op maar is het nu zo dat door steeds de updates die zich automatisch installeren ook de schijf vol komt en hoe kan ik dat installeren stoppen ? ...
Updates nemen wel ruimte in maar, afgezien van de eventuele update van Windows 10, valt het wel mee. Heeft u weinig ruimte over op de harde schijf?

he
door henkhh - Oct 11, 2015 om 14:42
174 Antwoorden / 0 Vragen

@gerbera Slecht advies! Je weet niet eens om welke updates het gaat, security patches misschien?
Wanneer updates niet meer geinstalleerd kunnen worden moet het probleem worden aangepakt en niet onder het tapijt worden weggemoffeld! Hopen dat de link van reflecs het probleem oplost!