rs
door rskmandy Oct 24, 2014 om 23:06
Elektronica & tv

Vaatwasser

Wie kan mij vertellen waarom en hoe ik het probleem van mijn vaatwasser kan oplossen?

Mijn vaatwasser wil soms niet op 70 graden wassen alleen op 65 graden en lager. Hij is ongeveer 12 jaar oud. Wat kan ik hieraan doen?

Alvast heel erg bedankt

472 10 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 24, 2014 om 23:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Om welk merk en type vaatwasser gaat het?
Heeft u al in de gebruiksaanwijzing gekeken, ook bijv. bij problemen oplossen o.i.d.?

ve
door verwijderd - Oct 25, 2014 om 00:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het hitte element aan gekoekt gebruik van een ontkalker kan misschien wel eens helpen.

ve
door verwijderd - Oct 25, 2014 om 10:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is natuurlijk vervelend dat uw vaatwasser niet doet wat u wil, maar op 70 graden afwassen is echt niet nodig. 65 Graden is echt heet genoeg.

ve
door verwijderd - Oct 25, 2014 om 13:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Werk je bij de politie tijger, die willen ook altijd mensen opvoeden, ook al is 30 heet genoeg, de vraagsteller wil 70 en daar gaat het om toch?
De kans is heel groot dat het element het probleem is zoals valerius al zegt.

ve
door verwijderd - Oct 25, 2014 om 13:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben het met tijger1 eens dat 65 graden heet genoeg is maar als er op de vaatwasser een 70 graden stand aanwezig is zou ik ook willen dat het werkte. Merk en type zou wel handig zijn en "de vaatwasser doet het soms niet op 70 graden" is wel een heel summiere klachtomschrijving die vraagt om een uitleg.

ve
door verwijderd - Oct 25, 2014 om 14:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

breedbeeld schreef op zaterdag 25 okt 2014, 13:04: Werk je bij de politie tijger, die willen ook altijd mensen opvoeden, ook al is 30 heet genoeg, de vraagsteller wil 70 en daar gaat het om toch?
De kans is heel groot dat het element het probleem is zoals valerius al zegt.

Volgens iemand anders hier werk ik bij de belastingdienst en doe ik daar al helemaal niet mijn best, dus jammer genoeg voor de boeven werk ik niet bij de politie.

En wat is er mis met opvoeden? Zou veel meer moeten gebeuren.

Voor het doen van de afwas is water van 65 graden echt heet genoeg. Als je met de hand afwast heb je al een probleem bij 45 graden.

Natuurlijk hoort elk programma op een machine het te doen, maar blijft hij op 30 graden steken, dan beb je een probleem. Als hij niet op 70 wil maar wel op 65 niet.

ve
door verwijderd - Oct 25, 2014 om 14:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Natuurlijk heeft mijn antwoord een andere insteek, want dat opvoeden en terecht wijzen is hier bij de reacties meer regel dan uitzondering ipv proberen een antwoord op de vraag te geven.....

ve
door verwijderd - Oct 25, 2014 om 14:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

@breedbeeld kunt u met de summiere klachtomschrijving wel een zinnige oplossing bedenken? ik niet. U reageert steeds off topic en voegt geen oplossing toe.

ve
door verwijderd - Oct 25, 2014 om 14:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

breedbeeld schreef op zaterdag 25 okt 2014, 14:26: Natuurlijk heeft mijn antwoord een andere insteek, want dat opvoeden en terecht wijzen is hier bij de reacties meer regel dan uitzondering ipv proberen een antwoord op de vraag te geven.....

Maar als er meer "goed" opgevoed zou worden, zouden er heel wat minder vragen gesteld hoeven worden. ;-)

Bijvoorbeeld over de "gratis" pakketjes, het niet lezen van voorwaarden, het klikken op links en ga zo maar door.;-)

Maar ik hoor graag van de Ts waarom hij zijn vaat op 70 graden wil doen.

Het zou natuurlijk kunnen zijn dat hij een laboratorium runt.;-)

ve
door verwijderd - Oct 25, 2014 om 16:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

De machine is 12 jaar oud, kan dus best wezen dat de aansturing (70 graden stand) op zijn end loopt.
Wat u er aan kan doen ? Lijkt mij een nieuwe aanschaffen of tevreden zijn met een lagere temperatuur. Die 5 graden zal het verschil niet maken.