hu
door hubrobroek Sep 26, 2014 om 12:48
Auto & vervoer

Vakantie

Ik kijk veel op vakantieveiling,dan zoek ik het hotel op en ben ik voor de prijs die dan goedkoper is omdat ik geen boekingsgeld hoef te betalen goedkoper uit.

417 6 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Sep 26, 2014 om 12:52
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo hubrobroek,

Dat is dan fijn voor jou.

Maar wat is nu je vraag?

We lezen hier nog al eens klachten over vakantieveiling.nl

van leyden
door van leyden - Sep 26, 2014 om 13:32
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Het is een trol, een bedrijfstrol.
Doel? Reclame maken en klagers indirect afschilderen als zeurders.

Kortom commercieel geneuzel.

tijger1
door tijger1 - Sep 26, 2014 om 13:35
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Misschien boekt de Ts wel rechtstreeks bij het hotel, wat ook via vakantieveilingen aangeboden wordt.

Maar het is heel fijn voor de Ts.

van leyden
door van leyden - Sep 26, 2014 om 13:41
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Op tros radar loopt nu een draadje, afkomstig van de moderator zelf.
Precies wat ik al dacht, de meeste loftrompetjes zijn vals.

Voor mij is het al lang duidelijk, ik geloof alleen nog de negatieve recensies.
Niemand klimt in de touwen als er gewoon geleverd wordt wat er beloofd wordt.
Behalve als er sprake is van een stukje extra service, maar meestal zijn de halleluja verhalen vals, nep en verzonnen door de bedrijfstrol.

Jammer hoor, internet is volledig verpest door zulke gasten.
Het gaat zelfs zo ver dat ik bij veel positieve recensies denk dat ik daar juist niet moet wezen.
Wat dat betreft is het dan weer een makkie om bedrijven te schiften op betrouwbaarheid.

Maar ik ben dan ook 1 van de weinigen met een gezonde portie achterdocht , het gros trapt er toch wel in.
Hun probleem, ze geloven maar wat ze willen geloven.

van leyden
door van leyden - Sep 26, 2014 om 13:51
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Mijn advies>> geloof niks! Elke veiling op internet is onbetrouwbaar. vakantieveilingen al helemaal.

Beperk je tot een select groepje ondernemers die al lang bewezen hebben betrouwbaar te zijn en laat je niet verleiden tot andere leveranciers.
Ook al zijn ze een paar euro goedkoper, wat kan jou dat nou schelen?
De ellende van eventuele oplichting weegt daar nooit tegen op.

Grote bedrijven met een reputatie kan je gerust vertrouwen, eigen ervaring, ook al gaat daar ook wel eens wat mis, (behalve Neckerman reizen dan heh, boycotten die handel)

pi
door pieterwolters - Sep 26, 2014 om 16:37
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Ik hoef nooit boekingsgeld te betalen als ik een hotel boek....