Vakantie
als er op vakantie met corendon in bulgarijen door hun hostes tegen betaling dag trips worden aan geboden, .
is corendon er dan ook verantwoordelijk voor als deze niet goed verlopen, zo niet is corendon hierop dan aansprakelijk voor een vergoeding te opzichte van deze mislukking??
Als u aan (de hostess van) Corendon heeft betaald voor deze dagtrips, dan zal die er ook verantwoordelijk voor zijn dat het aanbod is wat het (zo ongeveer) belooft.
Het is wellicht een idee om dit ook nog eens na te vragen bij de ANVR. Bedenk wel, de ANVR is een brancheorganisatie, geen consumentenorganisatie.
info@anvr.nl
Het zal er verder van afhangen of u meteen uw klacht heeft gemeld bij de hostess (en natuurlijk of de klacht terecht is).
De dagtrips zullen meestal uit de koker van de hostess komen, georganiseerd met "lokale opties". Ze zal daar (mogelijkerwijze) ook zelf iets aan overhouden. Dus ik verwacht niet dat Corendon hiervoor verantwoordelijk is. Maar wat is er fout gegaan/gebeurd?
Zelf een aantal jaren terug een dag excursie gehad met een boot waar na we met een aantal mensen een klacht hebben ingediend over die excursie en we hebben allemaal onze 37 euro terug gehad, dus altijd claimen met zo veel mogelijk mensen.
Zelfs een klacht over Corendon in gediend bij de geschillen commissie over een vakantie in Egypte en het resultaat was €450,- terug gehad. Dus volhouden bij die organisaties. Succes
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Coulance regeling
Coulant betekende oorspronkelijk letterlijk 'vloeiend' en 'gemakkelijk'. Het is afgeleid van het Franse couler 'stromen, vloeien', dat teruggaat op het Latijnse colare 'filtreren, dempen'. Tijdens de laatste uitzending van dit jaar Kwam weer het onderwerp Veelvoorkomende problemen met de distributieriem Als een burger de dupe word door een bedrijf Waar bij hij of zij ... Lees meer
Kan ISP Tweak het contract ontbinden met berekening in eigen voordeel?
Beste Kassa,
nu al een aantal jaar heb ik een internet glasvezel abonnement bij Tweak.
Nu Tweak is overgenomen door Odido kreeg ik een email dat Tweak mijn abonnementscontract wil ontbinden en mezelf bij Odido moet aanmelden.
Het betreft een abonnementsvorm welke ik per jaar betaal (gezien het voordeel van 10 euro per maand).
In de afwikkeling wil Tweak mij nu met terugwe
...
Lees meer
Zakelijk energiecontract consument
Mijn vader is opgebeld door een energieboer dat het huidige contract bijna afliep. Helaas is hij toegehapt op een aanbieding en heeft een nieuw contract afgesloten.
nu loopt echter het contract van mijn ouders nog twee jaar. Daarom hebben ze een mail gestuurd dat ze afzien van het contract volgens de wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Echter reageert de energieleverancier terug dat ze
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer