adjepatatje
door adjepatatje Jul 9, 2015 om 12:19
Computers & telefonie

Van usb naar hdmi?

Hallo,

Kan ik vanuit mijn tablet (acer), met usb uitgang, naar de hdmi ingang van mijn tv, zonder de hd-kwaliteit te verliezen?

1780 3 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jul 9, 2015 om 12:33
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo adjepatatje,

Lees voor wat mogelijkheden eens hier.

Suc6

edrick3
door edrick3 - Jul 9, 2015 om 12:36
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Nog wat info over de aansluitingen op een tablet: klik hier.

Met vr.gr.

pe
door pebk - Jul 13, 2015 om 12:43
580 Antwoorden / 0 Vragen

Uit de eerste link van edrick3 zou ik kiezen voor een chromcast. Dongle kost 35 euro en werkt goed samen met Android tablets en telefoons. (Het werkt trouwens ook prima samen met een iPhone.)

Uit zichzelf doet de dongle niets. Vanaf je tablet geef je hem opdrachten, zoals het laten zien van youtube streams of bijvoorbeeld foto's die op de tablet staan. Legio apps zijn beschikbaar. Via de site van chromecast kun je de 'erkende' apps vinden.

Zorg er wel voor dat ze op hetzelfde netwerk zitten.