joloe
door joloe Aug 1, 2015 om 16:08
Computers & telefonie

Varanderen taal

Hallo ik ben in het bezit van een canon printer de mg 7550 op het disple krijg ik engels weet iemand hoe dit om te zetten naar het nederlands de printer is al geinstaleerd.

4570 8 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Aug 1, 2015 om 16:12
16772 Antwoorden / 202 Vragen

M.i. verwijderen en opnieuw installeren. Dan goed opletten op de taalinstelling.

joloe
door joloe - Aug 1, 2015 om 16:23
19 Antwoorden / 12 Vragen

gerritaltena: mijn dank gaat het meteen doen.

ho
door hopetobehelping - Aug 1, 2015 om 16:43
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste joloe,

weet niet of het u al gelukt is.
In de volgende link vind u de gebruikshandleiding voor Canon PIXMA MG7550, klik hier.
Op pagina 270 begint een gedeelte met "Apparaatinstellingen wijzigen met het bedieningspaneel", daar staat ook Taal kiezen bij.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Aug 1, 2015 om 16:55
16772 Antwoorden / 202 Vragen

Is het gelukt? Zo niet, dan het antwoord van hopetobehelping@ waaruit dan de oplossing te vinden is. De handleiding doorlopend moet u op het scherm de mogelijkheid 'taalkiezen' vinden. Op pag. 286 staat geen verdere uitleg.

joloe
door joloe - Aug 1, 2015 om 18:16
19 Antwoorden / 12 Vragen

hallo

hopetobehelping

ik ben via de link naar canon gegaan maar de link met taal keuzen reageert niet.
toen heb ik het instalatie programma opnieuw geinstaleerd,de taal keuzen goed in gevuld maat het scherm blijft in het engels maar we blijven het proberen in ieder geval voor iedereen die gereageerd heb hartelijk dank.

edrick3
door edrick3 - Aug 1, 2015 om 18:36
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo joloe,

1.
Zorg dat het apparaat is ingeschakeld.
2.
Veeg over het HOME-scherm en tik op Instellen (Setup).
3.
Tik op Apparaatinstellingen (Device settings).
Het scherm Apparaatinstellingen (Device settings) wordt weergegeven.
4.
Tik op een instelling om deze aan te passen.
Het instellingsscherm voor het geselecteerde item wordt weergegeven.
(dus de 5e regel: language settings)
5.
Tik op het instellingsitem.
6. Tik op de gewenste instelling

Suc6

joloe
door joloe - Aug 1, 2015 om 19:06
19 Antwoorden / 12 Vragen

edrick3

Ik heb precies gedaan wat je op gaf en het werd meteen mooi weer hij doet het perfect mijn dan is groot.

edrick3
door edrick3 - Aug 1, 2015 om 19:13
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@joloe,

Dat was dus weer eens een Topantwoord. ;-)
Maar dat was al gegeven door hopetobehelping, aangezien dit in de Handleiding op blz.270 staat. ;-)

Fijn dat alles nu in het Nederlands staat.

Bedankt voor het terugmelden.

Goed weekend.