vo
door vogelnest Jul 16, 2015 om 20:06
Computers & telefonie

Vaste telefoon CD 245

Als het antwoordapparaat van mijn telefoon overgaat,hoor je steeds : Geheugen voice mailbox is vol.Ik ben er niet in geslaagd het geheugen leeg te maken.

1020 7 Rapporteer

ja
door janf43 - Jul 16, 2015 om 20:25
733 Antwoorden / 0 Vragen

Voicemail is iets anders dan een antwoordapparaat. Wordt een niet beantwoord gesprek doorgeschakeld naar de voice mail? Kijk eens naar de instructies van uw provider om deze gesprekken te beluisteren en tecwissen.

edrick3
door edrick3 - Jul 16, 2015 om 20:26
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo vogelnest,

In je handleiding gekeken? Dacht blz.11

D Wistoets
Wist huidige bericht tijdens weergave van het bericht. Ingedrukt houden voor het wissen van alle > o

Cookies
door Cookies - Jul 16, 2015 om 20:29
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Als je een antwoordapparaat hebt, is het gebruik van voicemail overbodig. Die functie kun je uitzetten door in te loggen bij je provider

ho
door hopetobehelping - Jul 16, 2015 om 20:31
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste vogelnest,

u heeft hem waarschijnlijk al, maar in de volgende link vind u de handleiding van uw telefoon. Klik hier.

Als ik u was zou ik het antwoordapparaat eerst helemaal uitschakelen, alles wissen. Dan nogmaals uw boodschap inspreken en uw antwoord apparaat weer activeren (zie hoofdstuk 8 en verder in de handleiding). Zo weet u zeker dat uw antwoord apparaat aan staat en het niet per ongeluk is de 'voice mail' is waar de melding die u nu krijgt over gaat.
Hoop dat het u helpt om het op te lossen.

vo
door vogelnest - Jul 17, 2015 om 10:05
5 Antwoorden / 8 Vragen

[quote=carola.83 schreef op donderdag 16 jul 2015, 20:29]Als je een antwoordapparaat hebt, is het gebruik van voicemail overbodig. Die functie kun je uitzetten door in te loggen bij je provider

Bedankt voor alle antwoorden .Het is gelukt !!

door 1953 - Jul 17, 2015 om 10:31
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Raadpleeg de handleiding van uw telefoon.

Soms is het kinderlijk eenvoudig om de opgenomen berichten collectief dan wel selectief te doen verwijderen.

edrick3
door edrick3 - Jul 17, 2015 om 12:56
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=vogelnest schreef op vrijdag 17 jul 2015, 10:05][quote=carola.83 schreef op donderdag 16 jul 2015, 20:29]Als je een antwoordapparaat hebt, is het gebruik van voicemail overbodig. Die functie kun je uitzetten door in te loggen bij je provider

Bedankt voor alle antwoorden .Het is gelukt !!

Mooi zo.
Door de voicemail uit te schakelen of door het antwoordapparaat leeg te maken?

In ieder geval ben je van je probleem af.
Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.