ha
door hanneslein Mar 27, 2015 om 23:09
Geldzaken & recht

Verborgen link

na de uitzending die over het downloaden ging van de voor in gevulde belasting aangifte 2014 heb alles afgezocht maar niets gevonden bij alles wat ik probeerde werd ik gevraagd digid in te vullen,ik heb toen de belasting dienst gebeld en mij werd gezegd dat het alleen mogenlijk is met de ingevulde digid wie heeft het hier nu mis ?
Mvrgr johan

1065 3 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Mar 27, 2015 om 23:17
16823 Antwoorden / 108 Vragen

hanneslein, dat downloaden kan inderdaad alleen met uw DigiD. Als u het niet heeft, aanvragen en binnen 5 werkdagen komt u daarvan in het bezit.

aurora1
door aurora1 - Mar 27, 2015 om 23:34
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Het aangifteprogramma 2014 voor op de pc kunt u klik hier downloaden.
Vervolgens installeert u het programma op uw pc.
Dan opent u het programma en kunt kiezen voor vooraf ingevulde gegevens, daarvoor heeft u digid nodig. De gegevens controleert u en u vult de aangifte verder in.
Voor ondertekening en verzending heeft u wederom uw DigiD nodig.

DigiD aanvragen: klik hier.

tijger1
door tijger1 - Mar 27, 2015 om 23:51
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar u kunt ook zelf de gegevens invullen, en dan hebt u uw digid alleen nog masr nodig om het in te sturen.

Dus om het af te maken, moet u daar toch aan geloven.