bt
door btkaatje Apr 17, 2014 om 12:58
Computers & telefonie

Verborgen temp files?

In de map 'Temporary Internet Files' staat in te 'tree' links op je scherm een submap Content.IE5, die niet tussen de submappen op je hoofdscherm. En als ik op die submap Content.IE5 ga staan, dan staan er in de 'tree' links onderin 2 submappen: 2EW030A7 en Z0TQYY4J, waarvan de eerste in het hoofdscherm ook ontbreekt.

Hoe kan dat? Zijn dat verborgen files? Kunnen daar virussen etc. in zitten?

603 3 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Apr 17, 2014 om 13:47
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo btkaatje,

Nee hoor, daar zitten geen virussen in.
Neem aan dat je een werkende virusscanner hebt.
Je zou voor de zekerheid eens met MBAM kunnen scannen.
Wil je die map. temp opschonen, klik dan hier en gebruik de fixit.

Suc6

bt
door btkaatje - Apr 17, 2014 om 18:38
7 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=edrick3 schreef op donderdag 17 apr 2014, 13:47]Hallo btkaatje,

Nee hoor, daar zitten geen virussen in.
Neem aan dat je een werkende virusscanner hebt.
Je zou voor de zekerheid eens met MBAM kunnen scannen.
Wil je die map. temp opschonen, klik dan hier en gebruik de fixit.

Suc6

Kan ik die submappen (Content.IE5, 2EW030A7 en Z0TQYY4J) gewoon in zijn geheel verwijderen zonder dat dat problemen voor mijn computer oplevert?

edrick3
door edrick3 - Apr 17, 2014 om 18:48
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@btkaatje,

ContentIE5 moet je niet verwijderen!
Lees hier.

Gebruik de fixit uit de gegeven link om op te schonen.

Met vr.gr.