anouschka
door anouschka May 3, 2015 om 22:03
Computers & telefonie

Verdwenen g-mail account

Sorry maar ik val van de regen in de drup. Ik kan dankzij jullie hulp weer you tube filmpjes zien.
Maar nu is mijn eerste aangemaakte g-mail account verdwenen!!! Kan op mijn laptop deze account niet meer openen. Wel op mijn mobieltje. Dus heb ik een nieuw g-mail account aangemaakt voor op de laptop. Maar deze is weer niet op mijn mobieltje te zien. Ik gebruik SMS Backup + van gmail. Maar deze wil ik graag via mijn laptop gebruiken. Eigenlijk zie ik het niet meer zitten. Ook durf ik niet elke keer om jullie hulp te vragen. Sorry... Maar hopelijk weten jullie hoe ik mijn g-mail account kan oplossen. Op de laptop zo dat ik daar dus sms backup + weer op kan zien. Of... wie weet. Alvast bedankt namens Pechvogeltje.

6073 4 Rapporteer

pi
door pieterwolters - May 3, 2015 om 23:26
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Als je een gmail account wel kunt benaderen via je smartphone, dan moet het met dezelfde login gegevens ook op www.gmail.com lukken. Staat er misschien nog een andere accountnaam als je naar die site gaat?

aurora1
door aurora1 - May 4, 2015 om 00:53
15645 Antwoorden / 6 Vragen

U kunt hier altijd vragen stellen, geen probleem.
Als u deze klik hier app gebruikt dan moet u in Google Imap inschakelen, en het kan zijn dat als de app op de sd kaart is geïnstalleerd dat hij niet goed werkt en u de app dan beter naar het telefoongeheugen kunt verplaatsen. Dat staat in het Engels te lezen bij de gegeven link.
@pieterwolters meldde al hoe het zit met de accounts. Gebruikt u wel dezelfde wachtwoorden op de pc en de gsm om Google te kunnen openen en mails te kunnen ontvangen e.d.? Dus hetzelfde account/dezelfde accounts op zowel de laptop als de gsm?

door 1953 - May 4, 2015 om 01:37
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Ga naar www.google.nl/accounts/recovery en volg de aanwijzingen.

op6wieltjes
door op6wieltjes - May 4, 2015 om 16:23
40 Antwoorden / 15 Vragen

Wat vervelend voor u. Ik kan mij in uw situatie verplaatsen, heb onlangs zelf de hulp van dit forum ingeroepen en daarmee heel goed geholpen. Gmail heeft de mogelijkheid om meerdere gmail adressen te koppelen aan 1 Gmailaccount , zelfs tot 5 stuks. Omdat ik onlangs ook problemen had met Gmail en met hulp van de antwoorders van deze rubriek verder dan ooit terecht kwam in alles wat met Google te maken heeft. U kunt uw oude gmailaccount waarschijnlijk gewoon toevoegen aan het nieuw gemaakte account. Misschien kan ik u nu helpen, na alle hulp die ik kreeg van o.a. een uw antwoorders. Succes gewenst.