Verdwijnen Guide Plus bij Ziggo
Betreft: vervallen Guide Plus menu op HDD recorder t.b.v. programmeren.
Sinds enige dagen ontvangt de HDD ontvanger, merk Phllips, geen Guide Plus menu meer. Ziggo heeft dit signaal gewijzigd of laten vervallen. Op internet zijn er honderden klachten te vinden. Daar betreft het niet alleen Philips maar ook Samsung, Panasonic, Sony.
Waarschijnlijk heeft Ziggo het signaal op 1 april laten vervallen i.v.m. het samengaan met UPC. Slechte grap overigens!
Er zijn al veel mensen die geklaagd hebben maar die krijgen - zo te zien op diverse forums - vaak als antwoord dat het aan hun apparatuur ligt.
Kunnen jullie hier aandacht aan besteden?
https://community.ziggo.nl/ziggo-algemeen-23/waar-guide-plus-gebleven--2842
Dit gaat Ziggo simpelweg niet oplossen, die wachten gewoon dat mensen stoppen met klagen. Of overstappen naar de -niet bestaande- concurrent.
[quote=akkerdistel schreef op maandag 6 apr 2015, 15:03]Dit gaat Ziggo simpelweg niet oplossen, die wachten gewoon dat mensen stoppen met klagen. Of overstappen naar de -niet bestaande- concurrent.
Het zonder medewerking van de fabrikant van het apparaat moeilijk worden voor ziggo want die kan de boel niet aanpassen.
[quote=valerius-2 schreef op maandag 6 apr 2015, 15:24][quote=akkerdistel schreef op maandag 6 apr 2015, 15:03]Dit gaat Ziggo simpelweg niet oplossen, die wachten gewoon dat mensen stoppen met klagen. Of overstappen naar de -niet bestaande- concurrent.
Het zonder medewerking van de fabrikant van het apparaat moeilijk worden voor ziggo want die kan de boel niet aanpassen.
@valerius-2,
Het ligt niet aan de apparatuur maar aan de dienst die tot 1 april jl. geleverd werd en waar UPC/ZIGGO nu mee gestopt is.
Het zou mij niets verbazen als UPC/ZIGGO hier niets aan gaat doen om zo de kabelklanten, die misschien geen alternatief hebben, te dwingen tot een ander en duurder abonnement waarin een mogelijkheid tot "opnemen" zit.
UPC/Ziggo heeft 95% van de kabelaansluitingen in bezit, hoezo over een monopoliepositie gesproken.
[quote=mein33 schreef op maandag 6 apr 2015, 15:57]Het zou mij niets verbazen als UPC/ZIGGO hier niets aan gaat doen om zo de kabelklanten, die misschien geen alternatief hebben, te dwingen tot een ander en duurder abonnement waarin een mogelijkheid tot "opnemen" zit.
UPC/Ziggo heeft 95% van de kabelaansluitingen in bezit, hoezo over een monopoliepositie gesproken.
Verkeerde gedachte:
Problemen Guide+ opgelost
De problemen met Guide+ zijn opgelost, het signaal is weer beschikbaar. Tijdelijk was het signaal in Nederland afwezig, omdat Eurosport wijzigingen had doorgevoerd.
Sinds afgelopen maand zendt Eurosport in de Benelux de MotoGP races uit, met een eigen Nederlandstalige productie. Dit betekende dat de internationale Eurosport feed vervangen is door een Benelux Eurosport feed.
Het Guide+ signaal wordt meegezonden met Eurosport. In de nieuwe Nederlandstalige feed was dat echter niet beschikbaar, waardoor sinds de MotoGP van Qatar geen gids bijgewerkt werd.
De problemen zijn nu opgelost. Het signaal is weer toegevoegd.
Ging via het analoge circuit van uw ZIGGO, de recorder wordt niet meer ondersteund qua analogie.
[quote=carola.83 schreef op dinsdag 7 apr 2015, 22:52][quote=mein33 schreef op maandag 6 apr 2015, 15:57]Het zou mij niets verbazen als UPC/ZIGGO hier niets aan gaat doen om zo de kabelklanten, die misschien geen alternatief hebben, te dwingen tot een ander en duurder abonnement waarin een mogelijkheid tot "opnemen" zit.
UPC/Ziggo heeft 95% van de kabelaansluitingen in bezit, hoezo over een monopoliepositie gesproken.
Verkeerde gedachte:
Problemen Guide+ opgelost
De problemen met Guide+ zijn opgelost, het signaal is weer beschikbaar. Tijdelijk was het signaal in Nederland afwezig, omdat Eurosport wijzigingen had doorgevoerd.
Sinds afgelopen maand zendt Eurosport in de Benelux de MotoGP races uit, met een eigen Nederlandstalige productie. Dit betekende dat de internationale Eurosport feed vervangen is door een Benelux Eurosport feed.
Het Guide+ signaal wordt meegezonden met Eurosport. In de nieuwe Nederlandstalige feed was dat echter niet beschikbaar, waardoor sinds de MotoGP van Qatar geen gids bijgewerkt werd.
De problemen zijn nu opgelost. Het signaal is weer toegevoegd.
@carola.83,
Bedankt voor uw melding, ga het zo snel als mogelijk proberen opnieuw in te stellen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Mag corendon dit zomaar doen?
Goedemiddag,
Op 30 april boekten wij een last minute bij Corendon. We kozen een rondreis Spanje, last minute, met vertrekdatum 11 mei. Op 10 en 11 mei was de prijs van deze reis goedkoper: 446 euro pp maar vlucht vanaf Eindhoven. Geen vreemde prijs voor een last minute met 3* hotel (Logies) over 10 dagen, dachten wij. Met de koffers en alle andere extra kosten erbij kwamen we op een bed
...
Lees meer
Hoe kan ik On that ass bereiken?
Ik heb begin dit jaar fotoboeken besteld bij Albelli samen met een collega, daarbij konden we 3 producten gratis bestellen uit een lijst van verschillende leveranciers. Mijn collega ging voor een onderbox van "On that ass". Ik heb 2 eurocent betaald en zijn adres opgegeven. Nadat hij zijn "gratis" onderbox had ontvangen, kreeg hij elke maand een ander onderbox. Hij had mij na de 1e zending gebeld ... Lees meer
ABP wil Partnerpensioen enkel registreren met Notariele samenlevingsakte.
In de pensioenwet staat dat je een Partnerpensioen kunt aanvragen als je -tenminste- 5 jaar, aantoonbaar, samenwoont. Wij hebben ABP twee uittreksels uit het Bevolkingsregister gestuurd om aan te tonen dat wij al 19 jaar samenwonen maar zij verwerpen dit en schrijven "Om uw partner aan te melden heeft u een samenlevingscontract nodig."
Staan zij in hun 'recht'? Is het dus zo dat de reger
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer