ri
door riley Jul 29, 2015 om 16:26
Geldzaken & recht

Verf-Voordeel.nl

Ik heb een bestelling geplaatst op 14 juli bij www.verf-voordeel.nl
Tot op heden heb ik mijn bestelling niet ontvangen. Na meerdere malen op verschillende wijzen contact gehad te hebben (wat overigens niet erg gemakkelijk is, ze zijn slecht bereikbaar) geven zij aan dat er toen een andere eigenaar was en de huidige eigenaren er niks aan kunnen doen. In mijn ogen is verf-voordeel.nl gewoon verf-voordeel.nl en juridisch gezien ook.
Nu hebben zij aangegeven dat de vorige eigenaar mij zou contacten wat tot op heden (een week) niet is gebeurd. Elke keer als ik ze bel of mail geven de nieuwe eigenaren mij hier niet verder mee te kunnen helpen. Ik wil mijn geld terug. Ik heb tenslotte het product niet ontvangen en 275,- uitgegeven in de webshop.

3891 7 Rapporteer

uwjurist
door uwjurist - Jul 29, 2015 om 17:00
1043 Antwoorden / 0 Vragen

Op de site van de Kamer va Koophandel blijkt het bedrijf uitgeschreven te zijn. Het kvk nummer is 57937249. U kunt een uittreksel opvragen en dan de persoon/personen in privé aanschrijven (het betrof een vof en een eenmanszaak, dus geen b.v., dus kan dat).
Met vriendelijke groet,
mr. Monique Doomernik

edrick3
door edrick3 - Jul 29, 2015 om 17:51
27632 Antwoorden / 85 Vragen

HAllo riley,

Stuur een brief. Wie weet.

Suc6

pi
door pieterwolters - Jul 29, 2015 om 18:34
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Ook wel een beetje rare site: als je bij hun "Best verkochte merken" Flexa aanklikt krijg je: "Er zijn geen producten die overeenkomen met de selectie."

tot15karakters
door tot15karakters - Jul 29, 2015 om 19:07
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Vooraf informeren was slimmer geweest... ook in April tot Juni diverse klachten gevonden en dan zou ik liever daar niet meer bestellen....

ho
door hopetobehelping - Jul 29, 2015 om 20:39
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste riley,

als ik naar de beoordelingen kijk dan zit er wel een heel raar luchtje aan naar mijn mening. Allemaal zeer positieve reacties maar vanaf mei/juni begint de klad erin te komen en is het allemaal super negatief.
Het adres van 'Verf-voordeel.nl' op de site van kvk (waar men inmiddels is uitgeschreven) is in Den Helder. De contact gegevens op de site nu zijn van Nijverdal.
Als in uw opdrachtbevestiging inderdaad het adres uit Den Helder staat dan, zoals wwjurist al aangeeft, de gegevens van de bijbehorende personen opvragen en ze persoonlijk aanschrijven. Een faillissement zie ik niet dus u kunt ze dan persoonlijk aansprakelijk stellen.

Het lijkt mij dat je als ondernemer (de huidige eigenaar van Verf-voordeel.nl) duidelijke afspraken maakt met de vorige eigenaar als je een website overneemt. Op slechte reclame zit je dan natuurlijk niet te wachten.
Ik zou dus ook verwachten dat de huidige eigenaar duidelijke afspraken heeft gemaakt over openstaande bestellingen. U zou nog na kunnen vragen welke afspraken de huidige eigenaar heeft gemaakt met de vorige eigenaar van Verf-voordeel.nl en wanneer de overname heeft plaatsgevonden.
Als huidige eigenaar van Verf-voordeel.nl zou ik in ieder geval niet zo blij zijn als ik al die negatieve beoordelingen zie van de afgelopen maanden. Dat lijkt me toch ook een stukje motivatie voor de huidige eigenaar om te proberen 'het oude puin' zo snel mogelijk opgeruimd te hebben.

uwjurist
door uwjurist - Jul 29, 2015 om 21:13
1043 Antwoorden / 0 Vragen

Op de site staat het kvk nummer van het huidige bedrijf, 08086093. Ik ga er maar van dat dit klopt. Dan kom je via kvk.nl op Voordeel markt B.V. Juridisch gezien heeft dat bedrijf niets met de vorige eenmanszaak/v.o.f. te maken. Of dat praktisch gezien wel zo is, is te ontdekken door de uittreksels op te vragen (dat kost geld). De opvolger / koper van de domeinnaam heeft hoe dan ook niet goed nagedacht over bepaalde zaken. Maar daar heeft vraagsteller niets aan, die moet zijn bij de eenmanszaak/v.o.f.
Met vriendelijke groet,
mr. Monique Doomernik

uwjurist
door uwjurist - Jul 29, 2015 om 21:20
1043 Antwoorden / 0 Vragen

De Voordeelmarkt B.V. om heel precies te zijn