mi
door miwerf Mar 29, 2014 om 07:43
Geldzaken & recht

Vergeten cursus

Ik ben een cursus vergeten. Ingeschreven in juli 2013, toen ook een bevestigingsmail gehad. Geen betalingsherinnering gekregen twee weken voor de cursus. Er is 1 keer gebeld na het missen van de eerste les. Er is 1 keer gebeld na het missen van de tweede les. Die week volgde ook een mail. Ik mag de laatste twee lessen mee doen maar ben daarvan 1 keer verhinderd. Moet nu wel het volledige cursusbedrag betalen. Is dit juist?

3975 8 Rapporteer

ap
door apiejoepie - Mar 29, 2014 om 08:02
130 Antwoorden / 4 Vragen

ja dat is juist u schrijft u in tevens wordt u meerdere malen eraan herinnerd.
ik zou als ik u was heel diep gaan schamen om zo een vraag durven te stellen

alfaromeo164
door alfaromeo164 - Mar 29, 2014 om 08:22
174 Antwoorden / 1 Vragen

U dient inderdaad het volledige cursusbedrag te betalen. Dat u de cursus bent vergeten is UW probleem en ook de verhindering komt op uw bord terecht. De organisatie hoeft geen rekening te houden met uw situatie.

mahadma
door mahadma - Mar 29, 2014 om 10:10
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Moet nu wel het volledige cursusbedrag betalen. Is dit juist?

Er was wèl voor u een leraar/lerares, die betaald moet worden, alsmede een zaaltje oid. En u had zich duidelijk ingeschreven. Dus wat denkt u zelf? U moet inderdaad het volledige cursusgeld betalen. Een gratis adviesje? Noteer uw afspraken in uw telefoon met een alarm erbij (op tijd).

edrick3
door edrick3 - Mar 29, 2014 om 10:29
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Zou in ieder geval eens een cursus logisch nadenken gaan volgen!

Natuurlijk moet je betalen; je hebt een overeenkomst gesloten.

me
door mein33 - Mar 29, 2014 om 11:06
5658 Antwoorden / 28 Vragen

De organisatie is alle verplichtingen nagekomen en heeft u ook nog meermaals gewaarschuwd.
U bent, om welke reden dan ook, niet verschenen.
Het laat zich raden, natuurlijk moet u die cursus betalen.

mi
door miwerf - Mar 29, 2014 om 13:18
1 Antwoorden / 1 Vragen

=miwerf schreef op zaterdag 29 mrt 2014, 07:43: Ik ben een cursus vergeten. Ingeschreven in juli 2013, toen ook een bevestigingsmail gehad. Geen betalingsherinnering gekregen twee weken voor de cursus. Er is 1 keer gebeld na het missen van de eerste les. Er is 1 keer gebeld na het missen van de tweede les. Die week volgde ook een mail. Ik mag de laatste twee lessen mee doen maar ben daarvan 1 keer verhinderd. Moet nu wel het volledige cursusbedrag betalen. Is dit juist?

zoekster
door zoekster - Mar 29, 2014 om 13:42
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Het antwoord is ja, dit is juist. De rekening is ook niet verjaard.
U bent alleen maar een hardnekkige niet-op-komen-dager gebleken.

Apetjoek
door Apetjoek - Mar 29, 2014 om 16:45
234 Antwoorden / 16 Vragen

natuurlijk niet .Zelden een vraag gezien die zo positief beantwoord zou kunnen worden WTF,
u bent mij ook nog een bedrag verschuldigd voor het niet gebruiken van airmails , freebee's en regiokorting .
hoe stom kan je zijn om te proberen onder een rechtsgeldige overeenkomst uit te komen en je dan te verschuilen achter : ik is het vergeten !