Vergoeding
2 nieuwe hoortoestellen aangeschaft bij Beter Horen (BH). Ben aanvullend verzekerd bij het UMC. In folder; de vergoeding van uw hooroplessing in 2014 staat vergoed wordt door het UMC € 350,-- per hoortoestel. Deze folder is uitgegeven door BH in overleg met VGZ (IZA-UMC). Bij nader inziens krijg ik maar € 350,-- p.p vergoed met de mededeling is tikfout. Ik neem daar geen genoegen mee, maar zowel BH als UMC geeft nu niet thuis en wat kan ik nu nog doen?. UMC zegt tegen mij 'laat het er niet bij zitten' kan BH niet afdoen met 'tikfout'. Scheelt mij nu wel € 350,-- aan vergoeding. Kan Kassa voor mij iets betekenen?
Per hoortoestel en je had er 2 nodig....
Als je 1 dit jaar en 1 volgend jaar kreeg was het wel vergoed?
Gewoon beroepen op misleidende info van aanbieder en niet je verzekeraar maar Beter Horen moet duidelijk aangeven hoe het zit.
Als ze jou uit coulance deze E350 vergoeden en de folders aanpassen.....
Als ze over enkele weken, even iemand sturen deze nog hebben en niet aangepast of weggegooid en laat iemand anders vragen of deze folder juiste info bevat of verouderd is.....
Dus niet naar de vergoeding van E350 per oor of patiënt vragen maar of deze nog geldig is.
Dat is dan jou bewijs als ze zeggen dat alles klopt en dan hoef je niets te betalen.
U mag er vanuit gaan de de gegeven info klopt bij een specialistische winkel als BH.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Coulance regeling
Coulant betekende oorspronkelijk letterlijk 'vloeiend' en 'gemakkelijk'. Het is afgeleid van het Franse couler 'stromen, vloeien', dat teruggaat op het Latijnse colare 'filtreren, dempen'. Tijdens de laatste uitzending van dit jaar Kwam weer het onderwerp Veelvoorkomende problemen met de distributieriem Als een burger de dupe word door een bedrijf Waar bi ... Lees meer
Zakelijk energiecontract consument
Mijn vader is opgebeld door een energieboer dat het huidige contract bijna afliep. Helaas is hij toegehapt op een aanbieding en heeft een nieuw contract afgesloten.
nu loopt echter het contract van mijn ouders nog twee jaar. Daarom hebben ze een mail gestuurd dat ze afzien van het contract volgens de wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Echter reageert de energieleverancier terug dat ze
...
Lees meer
Populair in Garantie & Verzekeringen
Wel of geen trekhaak
Mijn Ford Fiësta ST van april 2018 heeft een trekkracht van 0 en mag dus niets trekken, maar hoe zit ik met de verzekering als ik er een trekhaak op laat zetten die ik alleen voor het vervoer van de crossfiets van mijn zoontje gebruikt. Zou ik nu een nieuwe kopen mag het wel.
Ook ga hierover nog in kontakt met mijn verzekering, maar misschien is iemand anders ook tegen dit probleem aangelope
...
Lees meer
Hoe komt men van een Ardanta uitvaartpolis af?
In 2004 hadden wij een Nivo uitvaartpolis bij Uzet afgesloten. Dit hadden wij zeer zorgvuldig uitgezocht en besproken. Groot was de verrassing dan ook dat wij in april 2016 een brief kregen met daarin de vermelding 'Zoals u wellicht in de pers heeft gelezen, heeft NIVO uitvaartverzekeringen haar verzekeringsportefeuille overgedragen aan ASR Levensverzekering N.V. in Utrecht. ...Ardanta, onderdeel ... Lees meer
Kruidvat foto cd's niet afleesbaar
De foto's die ik destijds bij KRUIDVAT op cd's heb laten zetten zijn niet of heel moeilijk af te spelen op de pc en volgens kruidvat fotoservice is dat niet hun verandwoordelijkheid en kan het zeker niet afgespeeld worden op DVD.
WIE is hier verandwoordelijk voor???
Lees meer