ne
door nel123 Sep 25, 2014 om 10:00
Computers & telefonie

Vergrendelscherm

Hallo:

Mijn kleindochter heeft op e.e.a. manier een foto toegevoegd aan de reeks die in het vergrendelscherm staat.
Mijn vraag:
Hoe kan ik die foto weer verwijderen (ergens moet hij toch in een bestand staan)? maar mij lukt het op geen enkele manier.
Ter informatie:
Ik kan dus wel van beeld verwisselen in het vergrendelscherm maar de foto blijf t in het overzicht staan.
ook verwijderen uit de foto galerie geeft geen resultaat.
Ik werk met windows 8.1
Help!!!
Mvg

Nel

1539 5 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Sep 25, 2014 om 10:11
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo nel123,

Veeg vanaf de rechterrand van het scherm en tik achtereenvolgens op Instellingen en Pc-instellingen wijzigen.
Als je met een muis werkt, wijs je de rechterbenedenhoek van het scherm aan, beweeg je de muisaanwijzer naar boven en klik je achtereenvolgens op Instellingen en Pc-instellingen wijzigen.

Tik of klik op Pc en apparaten en vervolgens op Vergrendelingsscherm.

Verwijder dan de foto.

Suc6

ne
door nel123 - Sep 25, 2014 om 20:53
39 Antwoorden / 49 Vragen

Had dit reeds eerder gedaan, maar het had geen resultaat.
Mogelijk weet u nog een andere mogelijkheid.
Maar toch bedank voor uw antwoord.
Nel

ne
door nel123 - Sep 25, 2014 om 21:02
39 Antwoorden / 49 Vragen

edrick3

Had dit reeds eerder gedaan, maar het had geen resultaat.
Mogelijk weet u nog een andere mogelijkheid.
Maar toch bedank voor uw antwoord.
Nel

aurora1
door aurora1 - Sep 25, 2014 om 21:16
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Lees klik hier eens door, misschien komt u daarmee verder.

ingmar125
door ingmar125 - Sep 26, 2014 om 10:57
3 Antwoorden / 1 Vragen

Je accountafbeelding wijzigen
1. Veeg vanaf de rechterrand van het scherm en tik achtereenvolgens op Instellingen en Pc-instellingen wijzigen.
Als je met een muis werkt, wijs je de rechterbenedenhoek van het scherm aan, beweeg je de muisaanwijzer naar boven en klik je achtereenvolgens op Instellingen en Pc-instellingen wijzigen.

2. Tik of klik op Accounts en vervolgens op Jouw account.

3. Kies een van de volgende opties:
Zelf een foto zoeken. Tik of klik op Bladeren als je zelf een foto wilt zoeken. Je kunt op je pc of op OneDrive zoeken. Tik of klik op een foto om deze te selecteren en tik of klik op Afbeelding kiezen.