ri
door rina1974 Sep 24, 2014 om 07:58
Computers & telefonie

Verhuiskosten Tele2

hallo ,ik ben onlangs verhuist in augustus, ik was al klant bij Tele2. Moet je voor verhuiskostem in zoverre je het verhuiskosten kan noemen, want wat doen zij daar eigenlijk voor,daarbij heb je ook nog niet eens meteen op de afsgesproken datum , weer internetverbinding . Ik heb er diverse malen heen moeten bellen n na zeker een week had ik pas weer internet en telefoon etc. en moet je ook nog eens 35,00 betalen voor verhuizen , overzetten naar andere adres. ze hoeven er nog geen geen voor naar Assen te rijden ,tis puur een administratief iets ,wat ze even moeten veranderen. tis tich te belachelijk voor woorden dat daar 35,- voor gevraagd word. wie vind dat ook?

1629 13 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Sep 24, 2014 om 09:47
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo rina1974,

Dat kun je nu wel vinden, maar er moeten toch 'handelingen' worden uitgevoerd.
Dat bedrag staat nu eenmaal vermeld in de Voorwaarden.
Jammer, maar het is niet anders

Met vr.gr.

tijger1
door tijger1 - Sep 24, 2014 om 09:50
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U had bijvoorbeeld ook kunnen overstappen naar een andere provider met misschien een welkomsbonus.

Zij moeten werk verrichten en dat moet betaald worden.

mahadma
door mahadma - Sep 24, 2014 om 10:16
11537 Antwoorden / 51 Vragen

tis puur een administratief iets ,

De administratieve kracht die dat doet, wil eind van de maand ook graag een salaris zien.

tis tich te belachelijk voor woorden

Werkt u voor niets of wilt u zelf een salaris eind van de maand?

wie vind dat ook?

Absurde instelling. Bovendien betaalt u bij elke provider verhuiskosten.

ri
door rina1974 - Sep 24, 2014 om 11:02
2 Antwoorden / 1 Vragen

werken jullie alle 3 bij Tele2 ofzo???

tijger1
door tijger1 - Sep 24, 2014 om 11:05
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=rina1974 schreef op woensdag 24 sep 2014, 11:02]werken jullie alle 3 bij Tele2 ofzo???

Uiteraard en van de verhuiskosten wordt onze bonus betaald. ;-)

me
door mein33 - Sep 24, 2014 om 11:30
5658 Antwoorden / 28 Vragen

[quote=rina1974 schreef op woensdag 24 sep 2014, 11:02]werken jullie alle 3 bij Tele2 ofzo???

Dit is werkelijk een belachelijke opmerking.
Alleen de zon komt nog dagelijks geheel kosteloos aan de horizon op een gaat aan de andere horizon weer onder, voor zolang dit nog duurt. ;)
Alle werkzaamheden, van welke aard dan ook, kosten nou eenmaal geld en daarvan is de verhuizing van uw telecomproduct niet van uitgezonderd.
U had beter de algemene leveringsvoorwaarden er eens op na kunnen lezen dat had u een hoop onnodige ergernis en het stellen van deze vraag kunnen voorkomen.

mahadma
door mahadma - Sep 24, 2014 om 11:42
11537 Antwoorden / 51 Vragen

werken jullie alle 3 bij Tele2 ofzo???

Ja, maar alleen als we niet bij onze andere 953 werkgevers actief zijn (althans waar sommige vraagstellers ons voor aanzien).

gerbera
door gerbera - Sep 24, 2014 om 12:00
7358 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=rina1974 schreef op woensdag 24 sep 2014, 11:02]werken jullie alle 3 bij Tele2 ofzo??? sorry ik werk niet bij tele2 maar lees wel de algemene voorwaarde. Daarin staat informatie over verhuiskosten. Misschien handig om te weten, het is niet alleen een administratieve handeling. o.a uw telefoonlijn moet worden overgezet naar het nieuwe adres en zo zijn er meer technische handelingen nodig om u weer van internet te kunnen voorzien.

ri
door rina1974 - Sep 24, 2014 om 13:47
2 Antwoorden / 1 Vragen

dan mogen ze mij bij Tele 2 wel eens rondleiding geven hoe men dat daar dan doet.
maar mensen doe niet zo gefrustreerd daar van Tele2 , ik wil geen dief zijn van eigen portemonne, jullie wel soms???

mahadma
door mahadma - Sep 24, 2014 om 15:11
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Vraag ze dan eens precies wat ze er voor moeten doen! Al gedaan? Nee. Het is misschien handig om eerst eens te vragen wat ze precies doen ipv op voorhand al commentaar te leveren. (Wij zorgen ervoor dat de aansluiting op je oude adres wordt opgeheven en dat de aansluiting op het nieuwe adres wordt geactiveerd op de door jou gewenste datum. Je gegevens worden gewijzigd in de administratie van Tele2.)

Vergelijk eens wat anderen voor "verhuizen" rekenen.

gerbera
door gerbera - Sep 24, 2014 om 15:36
7358 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=rina1974 schreef op woensdag 24 sep 2014, 13:47]dan mogen ze mij bij Tele 2 wel eens rondleiding geven hoe men dat daar dan doet.
maar mensen doe niet zo gefrustreerd daar van Tele2 , ik wil geen dief zijn van eigen portemonne, jullie wel soms??? Ja hallo zeg.... wie is er hier nou gefrustreerd !!! En om u dan af te reageren op de forumleden omdat de antwoorden u niet bevallen. Ik zou zeggen neem kontact op met Tele2 voor een rondleiding, misschien wordt het u dan duidelijk.

me
door mein33 - Sep 24, 2014 om 15:45
5658 Antwoorden / 28 Vragen

[quote=rina1974 schreef op woensdag 24 sep 2014, 13:47]dan mogen ze mij bij Tele 2 wel eens rondleiding geven hoe men dat daar dan doet.
maar mensen doe niet zo gefrustreerd daar van Tele2 , ik wil geen dief zijn van eigen portemonne, jullie wel soms???

Beste rina1974,

Blijkbaar bent u in de veronderstelling dat u uw klacht heeft gedeponeerd op de site van Tele2.
Maar in werkelijkheid bent u op de consumenten site van VARA KASSA waar ieder panellid geheel belangeloos probeert om consumentenvragen te beantwoorden.
Uw klacht zult u dus bij Tele2 moeten indienen.
Als u een bezoekje aan Tele2 wil brengen dan zult u daar naar de mogelijkheden moeten vragen.

Even terug naar uw vraag.
Iin de algemene voorwaarden, waarmee u bij het aangaan van uw abonnement akkoord bent gegaan, staat toch heel duidelijk vermeld dat de verhuiskosten van een aansluiting éénmalig € 35.00 bedraagt.
Mooier kan ik het niet maken en Tele2 waarschijnlijk ook niet.

Vriendelijke groet,

mein33

diumenge
door diumenge - Sep 24, 2014 om 17:45
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Communiceer je zo ook naar Tele2? Want dan komen er misschien nog vertaalkosten bij.