bo
door boeppie Apr 28, 2015 om 10:44
Computers & telefonie

Verkeerd voorgelicht

Ik heb prepaid en 50 euro opgewaardeerd omdat men mij in de winkel vertelde dat ik dan 50% korting zou krijgen op bel- en smskosten. Nu blijkt dit voor mij niet te gelden, omdat ik een 24/7 tarief heb. Ik heb de klantenservice van t-mobile gebeld en ze kunnen het geld niet terugboeken en ze zeiden dat ik een onderzoeksplicht had. Ik baal hiervan en mijn vraag is, moet ik me hierbij neerleggen, of kan ik nog iets doen om toch het geld terug op mijn bankrekening te krijgen?

561 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Apr 28, 2015 om 10:52
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo boeppie,

Dat is natuurlijk heel vervelend en ze horen je natuurlijk GOED voor te lichten, maar ja ..... personeel in telefoonwinkels maakt ook wel eens fouten.
Er zijn ook zoveel verschillende 'regelingen'.

.....ze zeiden dat ik een onderzoeksplicht had.....
En dat klopt; je had jezelf natuurlijk ook (vooraf) goed kunnen oriënteren.
Neemt niet weg dat ze zich er nu wel makkelijk vanaf maken.

edrick3
door edrick3 - Apr 28, 2015 om 10:58
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Zet je klacht eens op het forum van T-mobile:

Antwoord niet gevonden? Laat dan een reactie achter op het forum of via een van onze social media-kanalen. Ons Webcare-team beantwoordt doordeweeks vragen van 08.00 uur tot 21.00 uur en in het weekend van 09.00 tot 17.30 uur.
Klik hier.

En/of zet je klacht op klachtenkompas.nl

Suc6

bo
door boeppie - Apr 28, 2015 om 11:17
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Bedankt, ik ga ermee aan de slag!

akkerdistel
door akkerdistel - Apr 28, 2015 om 20:48
1790 Antwoorden / 3 Vragen
0

Wanneer het geregeld is met T-Mobile en het btg op is, mooi overstappen naar bijvoorbeeld Simyo, 10 cent per minuut/sms (Bij T-Mobile 30 daar de helft van is nog altijd 50 procent duurder) en 15 cent per mb (online met 1 vinkje uit te zetten). Of je moet geld teveel hebben en graag zinloos over de balk gooien ;-).

Bellen voor 10 cent p/m is overigens ook extreem duur en even op 'n zaterdag terug gaan naar de shop en ze om de oren wassen :-).

19
door 1953 - Apr 28, 2015 om 21:59
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

Wat vervelend voor u, dat het u overkwam 'dwaling'!

Weet nog uit mijn tijd dat bij T-Mobile bij mijn opwaardering van de prepaid met minimaal € 50,00 er meer belminuten e.d. waren. Het belminuut was goedkoper dan bij € 10,00 opwaardering.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

HE
HEWIVALO - Mar 27, 2024 om 10:39
Huishouden & energie

Al die middelen die koud ook schoon wassen, hoe slecht zijn die voor het milieu?

Ik herinner me nog de fosfaat ellende: wasmiddelen met fosfaat zorgden voor enorme problemen in het buitenwater. Moesten er dus uit.
Nu de energie duur is, gooien ze ons plat met reclame voor (af)wasmiddelen die in koud water ook schoon wassen.
Daar moeten dan wel haast sterke chemicaliën in zitten toch?
Wanneer leren we eens dat een nieuwe stof eerst echt goed moet worden onderzoc ... Lees meer

wh
whitehat - Mar 28, 2024 om 09:48
Geldzaken & recht

Opzeggen lidmaatschap FVD

Beste lezers,

Ik ben vorig jaar een lidmaatschap aangegaan bij het FVD, ik heb er niet op gestemd, maar deed het uit sympathie voor diverse standpunten.
Nu was ik in de veronderstelling dat zo'n lidmaatschap vanzelf na 1 jaar stopt. ( niet betalen, geen lid meer)
Ooit iets over gelezen of gehoord, en ik dacht dat dit dus nu zo functioneerde, maar waarschijnlijk heb ik dat dus ... Lees meer

Kl
Kletskop - Mar 27, 2024 om 00:44
Geldzaken & recht
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h ... Lees meer