Verkeerde afloop van vakantie
Hallo VARA we hebben een vakantie naar Turkije gehad en bijna alles war er verkeerd in kan gaan is ook verkeerd gegaan nu hebben we een aanbod van 200 euro kunnen krijgen en als we niet akkoord gaan kunnen we er niet meer erop terug komen ,
. Nu hebben we dat niet geaccepteerd en word ons dossier gesloten wat kunnen we hier aan doen .heb alle mails bewaard van onze kant en die van het reisbureau ?. Zou graag wat van u horen wat we hieraan kunnen doen vriendelijke groet Cor
Dan zult u een klacht in moeten dienen bij de geschillencommissie reizen.
Vooropgesteld dat die reisorganisatie daar bij aangesloten us,
Afgezien daarvan is dit het consumentenforum van Kassa en niet de Vara.
Is de reisorganisatie aangesloten bij de ANVR? Dan zou u een klacht in kunnen dienen bij de Geschillencommissie reizen.
Klik HIER
Een enkele keer is een reisbureau dat niet bij de ANVR is aangesloten toch aangesloten bij de Geschillencommissie reizen, maar niet vaak.
Kunt u hier nog aangeven hoeveel u voor de reis heeft betaald en wat er allemaal is misgegaan.
Overigens worden op dit forum problemen alleen maar behandeld door goedwillende vrijwilligers en niet door de VARA zelf. Voor contact met de redactie van Kassa kunt u linksonder deze pagina terecht als u klikt op Contact met Kassa.
[quote=corne1959 schreef op woensdag 2 dec 2015, 14:35].....nu hebben we een aanbod van 200 euro kunnen krijgen en als we niet akkoord gaan kunnen we er niet meer erop terug komen , Nu hebben we dat niet geaccepteerd en word ons dossier gesloten....
Vreemd 'bedrijfje'. Hoe heet dat clubje?
[quote=hutch schreef op woensdag 2 dec 2015, 15:41][quote=corne1959 schreef op woensdag 2 dec 2015, 14:35].....nu hebben we een aanbod van 200 euro kunnen krijgen en als we niet akkoord gaan kunnen we er niet meer erop terug komen , Nu hebben we dat niet geaccepteerd en word ons dossier gesloten....
Vreemd 'bedrijfje'. Hoe heet dat clubje?
Zo vreemd is die reactie niet. Er wordt € 200 geboden en als dat niet geaccepteerd wordt, doet het bedrijf verder niets en sluit het dossier. De Ts moet dan zelf verdere stappen ondernemen.
[quote=hutch schreef op woensdag 2 dec 2015, 15:41][quote=corne1959 schreef op woensdag 2 dec 2015, 14:35].....nu hebben we een aanbod van 200 euro kunnen krijgen en als we niet akkoord gaan kunnen we er niet meer erop terug komen , Nu hebben we dat niet geaccepteerd en word ons dossier gesloten....
Vreemd 'bedrijfje'. Hoe heet dat clubje?
Moet het bedrijf dan blijven leuren met andere oplossingen. Ik weet niet hoeveel de reis gekost heeft, maar voor veel reizen naar Turkije is 200 euro een flink deel van de reissom....
Helaas is de kristallen bol stuk. Om wat voor een reis gaat het, prijs etc..... Op basis van de door u verstrekte gegevens kan niemand aangeven of het geboden bedrag te laag, te hoog of precies goed is.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Schoenen niet ontvangen van zalando
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer