co
door corne1959 Dec 2, 2015 om 14:35
Vakantie & reizen

Verkeerde afloop van vakantie

Hallo VARA we hebben een vakantie naar Turkije gehad en bijna alles war er verkeerd in kan gaan is ook verkeerd gegaan nu hebben we een aanbod van 200 euro kunnen krijgen en als we niet akkoord gaan kunnen we er niet meer erop terug komen ,
. Nu hebben we dat niet geaccepteerd en word ons dossier gesloten wat kunnen we hier aan doen .heb alle mails bewaard van onze kant en die van het reisbureau ?. Zou graag wat van u horen wat we hieraan kunnen doen vriendelijke groet Cor

1186 7 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Dec 2, 2015 om 14:43
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dan zult u een klacht in moeten dienen bij de geschillencommissie reizen.

Vooropgesteld dat die reisorganisatie daar bij aangesloten us,

Afgezien daarvan is dit het consumentenforum van Kassa en niet de Vara.

zoekster
door zoekster - Dec 2, 2015 om 14:46
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Is de reisorganisatie aangesloten bij de ANVR? Dan zou u een klacht in kunnen dienen bij de Geschillencommissie reizen.

Klik HIER

Een enkele keer is een reisbureau dat niet bij de ANVR is aangesloten toch aangesloten bij de Geschillencommissie reizen, maar niet vaak.

Kunt u hier nog aangeven hoeveel u voor de reis heeft betaald en wat er allemaal is misgegaan.

Overigens worden op dit forum problemen alleen maar behandeld door goedwillende vrijwilligers en niet door de VARA zelf. Voor contact met de redactie van Kassa kunt u linksonder deze pagina terecht als u klikt op Contact met Kassa.

hutch
door hutch - Dec 2, 2015 om 15:41
4515 Antwoorden / 29 Vragen

[quote=corne1959 schreef op woensdag 2 dec 2015, 14:35].....nu hebben we een aanbod van 200 euro kunnen krijgen en als we niet akkoord gaan kunnen we er niet meer erop terug komen , Nu hebben we dat niet geaccepteerd en word ons dossier gesloten....
Vreemd 'bedrijfje'. Hoe heet dat clubje?

edrick3
door edrick3 - Dec 2, 2015 om 15:50
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Voor de Belbus: belbus(at)vara.nl

tijger1
door tijger1 - Dec 2, 2015 om 15:56
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=hutch schreef op woensdag 2 dec 2015, 15:41][quote=corne1959 schreef op woensdag 2 dec 2015, 14:35].....nu hebben we een aanbod van 200 euro kunnen krijgen en als we niet akkoord gaan kunnen we er niet meer erop terug komen , Nu hebben we dat niet geaccepteerd en word ons dossier gesloten....
Vreemd 'bedrijfje'. Hoe heet dat clubje?

Zo vreemd is die reactie niet. Er wordt € 200 geboden en als dat niet geaccepteerd wordt, doet het bedrijf verder niets en sluit het dossier. De Ts moet dan zelf verdere stappen ondernemen.

pi
door pieterwolters - Dec 2, 2015 om 19:56
3610 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=hutch schreef op woensdag 2 dec 2015, 15:41][quote=corne1959 schreef op woensdag 2 dec 2015, 14:35].....nu hebben we een aanbod van 200 euro kunnen krijgen en als we niet akkoord gaan kunnen we er niet meer erop terug komen , Nu hebben we dat niet geaccepteerd en word ons dossier gesloten....
Vreemd 'bedrijfje'. Hoe heet dat clubje?

Moet het bedrijf dan blijven leuren met andere oplossingen. Ik weet niet hoeveel de reis gekost heeft, maar voor veel reizen naar Turkije is 200 euro een flink deel van de reissom....

alfaromeo164
door alfaromeo164 - Dec 2, 2015 om 20:27
174 Antwoorden / 1 Vragen

Helaas is de kristallen bol stuk. Om wat voor een reis gaat het, prijs etc..... Op basis van de door u verstrekte gegevens kan niemand aangeven of het geboden bedrag te laag, te hoog of precies goed is.