harryh_1
door harryh_1 Jul 8, 2014 om 12:01
Voeding & gezondheid

Verkeerde bestelling gekregen

Hoop dat ik mijn vraag hier goed post; maar ik had dus via internet want besteld bij een drank webshop.
Levering duurde langer dan ik gewend was dus had ik een bericht gestuurd dat compleet genegeerd werd.
Vervolgens na een maand kreeg ik mijn pakket binnen en zat er iets anders in dan wat ik had besteld - de verkoopprijs van dit was wel hoger dan van wat ik bestelde maar toch, vervolgens heb ik weer contact proberen te leggen maar elke keer worden mijn mails genegeerd.

Nu heb ik meerdere klachten gelezen over de desbetreffende webshop (meadandmore) maar mijn eerste bestelling daar klopte wel gewoon.

Mijn vraag is alleen - kan ik hier nog wat mee? of moet ik gewoon blij zijn dat ik een pakket heb gekregen met iets erin?

687 5 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Jul 8, 2014 om 12:08
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Je hoeft deze bestelling niet te accepteren, want je hebt niet gekregen wat je hebt besteld. Ook niet omdat dit pakket toevallig meer waard is.

Heb je vooruit betaald?

Of vind je dit pakket ook prima?

harryh_1
door harryh_1 - Jul 8, 2014 om 12:20
7 Antwoorden / 1 Vragen

De betaling was vooraf met iDeal gedaan, maar elk bericht wordt compleet genegeerd vanuit het bedrijf af waardoor communiceren onmogelijk wordt.

zoekster
door zoekster - Jul 8, 2014 om 12:30
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Probeer eens het telefoonnummer

(040) 2218102

(zeg ook maar dat u met uw klacht op het forum van Kassa staat, dat wil nog wel eens helpen)

harryh_1
door harryh_1 - Jul 9, 2014 om 11:00
7 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt, ga het vanavond meteen even proberen.

Mocht ik m'n bestelling toch nog krijgen dan laat ik het jullie allemaal even weten zodra het daadwerkelijk echt binnen is.

ekiem
door ekiem - Jul 9, 2014 om 12:11
676 Antwoorden / 100 Vragen

U zegt dat dit "verkeerde "pakket een hogere waarde heeft dan hetgeen er was besteld. Zou het kunnen dat u een extra rekening krijgt voor het meer bedrag ?

Zou niet mogen , u moet gewoon het juiste krijgen, en zij zullen dat de verkeerde mee terug nemen. Of u moet het ( op hun kosten ) terug sturen.

Ekiem