harryh_1
door harryh_1 Jul 8, 2014 om 12:01
Voeding & gezondheid

Verkeerde bestelling gekregen

Hoop dat ik mijn vraag hier goed post; maar ik had dus via internet want besteld bij een drank webshop.
Levering duurde langer dan ik gewend was dus had ik een bericht gestuurd dat compleet genegeerd werd.
Vervolgens na een maand kreeg ik mijn pakket binnen en zat er iets anders in dan wat ik had besteld - de verkoopprijs van dit was wel hoger dan van wat ik bestelde maar toch, vervolgens heb ik weer contact proberen te leggen maar elke keer worden mijn mails genegeerd.

Nu heb ik meerdere klachten gelezen over de desbetreffende webshop (meadandmore) maar mijn eerste bestelling daar klopte wel gewoon.

Mijn vraag is alleen - kan ik hier nog wat mee? of moet ik gewoon blij zijn dat ik een pakket heb gekregen met iets erin?

687 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster
door zoekster - Jul 8, 2014 om 12:08
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Je hoeft deze bestelling niet te accepteren, want je hebt niet gekregen wat je hebt besteld. Ook niet omdat dit pakket toevallig meer waard is.

Heb je vooruit betaald?

Of vind je dit pakket ook prima?

harryh_1
door harryh_1 - Jul 8, 2014 om 12:20
7 Antwoorden / 1 Vragen
0

De betaling was vooraf met iDeal gedaan, maar elk bericht wordt compleet genegeerd vanuit het bedrijf af waardoor communiceren onmogelijk wordt.

zoekster
door zoekster - Jul 8, 2014 om 12:30
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Probeer eens het telefoonnummer

(040) 2218102

(zeg ook maar dat u met uw klacht op het forum van Kassa staat, dat wil nog wel eens helpen)

harryh_1
door harryh_1 - Jul 9, 2014 om 11:00
7 Antwoorden / 1 Vragen
0

Bedankt, ga het vanavond meteen even proberen.

Mocht ik m'n bestelling toch nog krijgen dan laat ik het jullie allemaal even weten zodra het daadwerkelijk echt binnen is.

ekiem
door ekiem - Jul 9, 2014 om 12:11
676 Antwoorden / 100 Vragen
0

U zegt dat dit "verkeerde "pakket een hogere waarde heeft dan hetgeen er was besteld. Zou het kunnen dat u een extra rekening krijgt voor het meer bedrag ?

Zou niet mogen , u moet gewoon het juiste krijgen, en zij zullen dat de verkeerde mee terug nemen. Of u moet het ( op hun kosten ) terug sturen.

Ekiem

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ha
Hansie1947 - Mar 28, 2024 om 13:13
Vrije tijd & tuin

Vriendenloterij stoppen lukt niet

Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer

Bo
Bonisimo - Mar 25, 2024 om 17:15
Voeding & gezondheid

Hogen kosten geneesmiddel vanwege logistieke problemen generiek middel.

Beste,

Recentelijk moest ik bij zorgverzekeraar CZ fiks bijbetalen voor een niet-preferent geneesmiddel.
Vanwege logistieke noodzaak werd mij het patentmiddel i.p.v. het generieke preferente middel meegegeven. Daardoor is er nu € 52,95 in rekening gebracht.
Normaliter zijn de kosten € 6,29, een verschil van € 46,66 dus.
Het gaat om het anti-epilepticum Lamotrigine. ... Lees meer

ko
koenvdklundert - Mar 28, 2024 om 17:06
Huishouden & energie

Afvoer verstopt

Hoi, 

Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur. 

Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat?? ... Lees meer