ba
door bartbo May 20, 2014 om 16:35
Computers & telefonie

Verkeerde brouwser

Hallo,wie weet wat er aan de hand is.Ik heb opeens Sweet-Page als ik Google Chrome opstart.nu heb ik via configuratiescherm en Programma"s en onderdelen,Sweet-Page op verwijderen gestart dit duurt nu al meer dan twee uur.Is dit normaal,of weet iemand een andere oplossing?

494 5 Rapporteer

zoekster
door zoekster - May 20, 2014 om 16:51
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Het is malware, die u moet verwijderen.

klik HIER

voor een oplossing.

zoekster
door zoekster - May 20, 2014 om 17:01
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Voor AdwCleaner

klik HIER
(download now)

U kunt ook Mbam proberen (die gebruik ik zelf om te checken/verwijderen malware).
klik HIER
(free version)

ba
door bartbo - May 20, 2014 om 19:42
37 Antwoorden / 36 Vragen

Zoekster,ik heb met behulp van Mbam die rotzooi er af gekregen,waarvoor mijn hartelijke dank.

Groetjes Ed

lekkerisdat
door lekkerisdat - May 21, 2014 om 17:20
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=bartbo schreef op dinsdag 20 mei 2014, 19:42]Zoekster,ik heb met behulp van Mbam die rotzooi er af gekregen,waarvoor mijn hartelijke dank.
Je hebt Chrome dus ook meteen verwijderd?

zoekster
door zoekster - May 21, 2014 om 17:24
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=bartbo schreef op dinsdag 20 mei 2014, 19:42]Zoekster,ik heb met behulp van Mbam die rotzooi er af gekregen,waarvoor mijn hartelijke dank.

Groetjes Ed
Ik zie nu pas uw reactie. Mooi dat het is gelukt!

(en bedankt voor het terugmelden)