oo
door oostenrijk10 Mar 15, 2015 om 17:40
Huishouden & energie

Verkeerde prijshistorie Huizenzoeker website

Op de website "'Huizenzoeker"" staat een prijshistorie.

Maar die zijn niet juist, gemiddeld bieden we het appartement aan voor 250.000. Een paar jaar geleden zouden we het voor 170.000 hebben aangeboden????
Dat doen we natuurlijk niet, maar staat wel op de website.

Nu wil ik de Huizenzoeker benaderen en die informatie van de site halen.

1136 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

me
door mein33 - Mar 15, 2015 om 17:47
5658 Antwoorden / 28 Vragen
0

Dat is uw goed recht en er is geen wet die een dergelijkverzoek niet toestaat.

Succes.

edrick3
door edrick3 - Mar 15, 2015 om 18:46
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

.....Nu wil ik de Huizenzoeker benaderen en die informatie van de site halen. .....
Doen, zou ik zeggen.

Klik hier.

oo
door oostenrijk10 - Mar 15, 2015 om 18:51
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

DIe in hulppagina heb ik gedaan. Na een week nog steeds geen reactie, dus ben ik op zoek naar een telefoon nummer

ho
door hopetobehelping - Mar 15, 2015 om 19:54
1289 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste oostenrijk10!,

die contact gegevens hebben ze goed weggestopt.
U zou het telefoonnummer dat bij 'tariefkaart' staat kunnen proberen: klik hier.
Waarschijnlijk niet het juiste telefoonnummer, maar niet geschoten is altijd mis.

diumenge
door diumenge - Mar 15, 2015 om 20:03
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Bel de eigenaar TMG op +31 88 824 9111.

edrick3
door edrick3 - Mar 15, 2015 om 20:17
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@oostenrijk10!,

De informatie bij een woning op HuizenZoeker.nl is niet correct, kan ik deze informatie wijzigen?

Iedere dag ververst HuizenZoeker de informatie van alle woningen. Indien volgens u de informatie bij een woning niet correct is, controleer dan 48 uur later nogmaals de juistheid van de informatie. Indien de informatie niet automatisch is aangepast, kunt u de fout bij ons melden via de knop 'meld een fout' bij de betreffende woning.

Dat laatste (ook) al geprobeerd?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Uy
Uyong - Apr 15, 2024 om 13:38
Geldzaken & recht

Toch een factuur bij 'gratis' bureau WOZ-waarde

Ik heb vorig jaar een bureau ingeschakeld wat bezwaar zou maken tegen de WOZ-waarde. Dat was vorig jaar nog kosteloos voor mij en ik liep geen risico.
De gemeente heeft na uitstel begin dit jaar een uitgespraak gedaan over dit bezwaar. Het bezwaar is ongegrond. Nu brengt het bureau maar liefst 800 euro in rekening, omdat vanaf dit jaar hun kosten niet meer vergoed worden door de overheid. Ik ... Lees meer

l.
l.couteaux - Apr 15, 2024 om 14:59
Voeding & gezondheid
Zendium tandpasta

Zendium tandpasta

Het viel mij op dat de tubes tandpasta van Zendium zo snel leeg waren.
Er kwam elke keer een stoot lucht uit alvorens er tandpasta op mijn borstel kwam.
Niet bij één tube maar eigenlijk altijd.
Ik heb twee ongeopende tubes tegen het licht aangehouden en ja hoor...Duidelijk te zien dat ze slecht zijn afgevuld.
Gewoon een heel stuk waar geen tandpasta te zien was.
Mag dat ... Lees meer

Bi
Biel - Apr 15, 2024 om 16:55
Winkels & webshops

Post.nl herkent Engels adres niet

Zo nu en dan stuur ik een brienvenbuspakje naar Engeland (V.K.). Dan wil ik via de app van post.nl frankeren. Dan hoef ik niet naar het postkantoor.
Enkele malen kreeg ik na het intikken van het adres (verstrekt door geadresseerde) de melding dat het adres onbekend was. Dus toch naar het postkantoor met zlefde adres) en daar geen enkel probleem. Het pakje werd verstuurd en bezorgd.
Waaro ... Lees meer