ke
door keygie Sep 30, 2006 om 10:11
Geldzaken & recht

Verklaring......!!!!!!!!!!!!

l.s
ik heb nodig een verklaring van goed gedrag(van justitie)die kan aanvragen via de gemeentelijke(afdl.burgenzaak)maar heelaas weigerd de medewerker mij dat te verlen....ik wil graag naar het buitenland(naar CANADA)....wie kan mij helpen .....!!!!!!!!!!!!
p.s volgen de gemeente zo een verklaring allen bedoelt voor een werkgevers,instatie..enzzzzzzzzzzz+   ik heb ook 2jaar gewerk en uitkering gehad....hiervoor ben voor de rechter moet verschenen+aanraken met jusitie.....hier voor heb een taakstraf van 60 uur.....een ik vraag me af heb ik  nu dan een strafblad...???????
met een vriendelijke groeten,
sami
sammy118@zonnet.nl

1197 20 Rapporteer

ve
door verwijderd - Sep 30, 2006 om 10:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een taakstraf; dan heb je je niet goed gedragen. Dus geen verklaring van goed gedrag.

Stop eens met al deze onzin.

Voor medelezers: lees de eerder gestelde vragen door Sami.

Vladja

ve
door verwijderd - Sep 30, 2006 om 10:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Waarom niet koffer inpakken en net zo illegaal terug als je binnenkwam.............Tunesie sami ? Geen probleem......

Canada kun je wel op je buik schrijven overigens........

Salaam

ve
door verwijderd - Sep 30, 2006 om 10:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Meneer/mevrouw is alleen al druk met het verzinnen van namen.

Ga eens met je luie r**t achter die pc vandaan en ga eens gewoon werk zoeken. Aan schoonmaakpersoneel is een schreeuwend tekort!!!!!

ve
door verwijderd - Sep 30, 2006 om 20:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Sami,

Ik heb je stukje even vertaald zodat je moeder het ook kan lezen:

ik heb nodig een verklaring

allen bedoelt voor een werkgevers

van goed gedrag(van justitie)

ook 2jaar gewerk en uitkering gehad....hiervoor

een taakstraf van 60 uur.....een ik vraag me af

die kan aanvragen via de gemeentelijke(afdl.burgenzaak)maar

met een vriendelijke groeten,

heelaas weigerd de medewerker mij dat te verlen....ik

wil graag naar het buitenland

ook 2jaar gewerk en uitkering gehad....hiervoor

.....!!!!!!!!!p.s

volgen de gemeente zo een verklaring

heb ik nu dan een strafblad...???????

met jusitie.....hier voor heb

,instatie..enzzzzzzzzzzz+ ik heb

(naar CANADA)....wie kan mij helpen

sammy118@zonnet.nl

ben voor de rechter moet verschenen+aanraken

imas

Vriendelijke groet, Read.

ve
door verwijderd - Sep 30, 2006 om 20:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hij heeft zn moeder al 15 jaar niet gezien (in 2004).................

Zn gegevens staan all-over internet, beetje over-actief deze jongeman ;-)

ve
door verwijderd - Sep 30, 2006 om 20:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ten eerste: het  verzoek loopt via 'publiekszaken' van de gemeente;

Ten tweede: de burgemeester van de gemeente waar u woont beslist over het 'bewijs van goed gedrag', deze heeft en houdt het register bij van gevonnisten inwoners van de gemeente;

Ten derde: voor Canada is visa vereist voor een langer verblijf, en als u daar wilt werken een (werk)vergunning nodig moet hebben, en gelet op uw crimineel verleden dat Canada niet op uw komst zit te wachten;

"Wie zijn kont (justitieel) heeft gebrand, moet nu op de (pijnlijke) blaren zitten"! Eens een crimineel altijd een crimineel!

ve
door verwijderd - Sep 30, 2006 om 21:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bedoel je deze????
15jaar???????

http://www.partypeeps2000.com/members/keygie.aspx

ve
door verwijderd - Oct 1, 2006 om 08:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik werk nu in beveiliging en allen heb ik heb wel een groote blokkade op schiphol en kan daar pas werken na 5 a 8 jaar....dus hoe kan ik dan een strafblad hebben als werk op de beveiliging...en ik ben gtrouwt met een vrouw uit canada...dus ik kan wel naar canada gaan.....!!!!!!!!!!!!

ve
door verwijderd - Oct 1, 2006 om 09:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

In navolging van Vladja;

MENSEN LEES EERST DE ANDERE VRAGEN VAN DEZE PERSOON!!!

Vraagsteller: heb je nu werkelijk het idee dat je, door de vraag meerdere malen (op andere manieren) te stellen je andere, meer in jouw straatje passenden antwoorden krijgt.

VERGEET DAT MAAR.

Je hebt willens en wetens deze maatschappij opgelicht door te werken en een uitkering te ontvangen. Van goed gedrag is dus ABSOLUUT geen sprake. Het land ontvluchten omdat je ook de schulden niet wil betalen, omdat je drie jaar WNSP niet ziet zitten.

Je had aan al deze dingen moeten denken voor je fraudeurtje, oplichtertje enzovoort ging spelen.

Sorrie Sammy, van mij mogen ze alsnog je 60 uur dienstverleing omzetten in een gevangenisstraf van een half jaar (op zijn minst).

Linda

PS, wat vindt je vrouw hiervan (die ene die in het buitenland woont). Wil zij eigenlijk wel iemand die aan alle kanten probeert zijn verantwoordelijkheden te ontlopen?????

ve
door verwijderd - Oct 1, 2006 om 09:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

geef eens een goed antwoord op mijn vraag a.u.b ik heb geen strafblad en ik werk nu lekker in de beveiliging in den haag allen ik heb wel een groote blokkade op schiphol(voor 4 a 8 jaar nog) en ik ben gtrouwt met een vrouw uit canada....zij wil mij nu sponseren...canada kan toch niet moelijke doen om mij binnen te komen(en tropuwens die taakstraf was al in het jaar 2001 en na 4 jaar woordt mijn naam schoon gemaakt denk ik of heb ik het verkeerd....???????/

ve
door verwijderd - Oct 1, 2006 om 10:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nu ineens een baan?????? Een week geleden was je nog hard op zoek; had je al 3 jaar geen werk EN geen werkgever wilde je nog (wat ik mij kan voorstellen). Nu ineens een baan in de beveiliging???? Iemand die de boel oplicht???? (Zwart werken + uitkering).  Allerlei tegenstrijdige verhalen en dan nog verwachten dat iemand je serieus neemt. Koop een roeibootje en vertrek gewoon naar Canada.

ve
door verwijderd - Oct 1, 2006 om 10:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

deze;

SBS6

keygie Geplaatst : 08 - 11 - 2004 14 : 34 : 36 mijn wens is dat ik mijn moeder na 15 jaar weer kan zien . helt liefst dit jaar ( sammy118 @ zonnet . nl ...
%20veronica.sbs.nl/modules.php?site=sbs6&name=sbs6_comments&cop=all&nid=&pid=&progid=... - 106k - Toegevoegde zoekresultaten - In cache - Gelijkwaardige pagina's

ve
door verwijderd - Oct 1, 2006 om 10:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

of deze;

keygie <sammy118 at zonnet dot nl>

ik zoek graag een sait waar ik heel veel grati sms kan sturen via de pc zowel ned als het naar buitenland wie kan me helppen en kun dit e-mail of sms me a.u.b naar 06416.......
hi lavast thanks see soon
keygie

ve
door verwijderd - Oct 1, 2006 om 10:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

en deze:

http://www.sugarproductions.com/frmset/main_news.asp?AutNewsId=253&PagesId=100

ve
door verwijderd - Oct 1, 2006 om 10:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

oh en voor ik het vergeet deze:

http://www.sugarproductions.com/frmset/main_news.asp?AutNewsId=266&PagesId=100

ve
door verwijderd - Oct 1, 2006 om 10:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

enne ehhh, waarschijnlijk ook deze:

http://www.dancelinx.com/DLX/member/info.asp?id=10632

ve
door verwijderd - Oct 1, 2006 om 10:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

ans last but not least:

http://www9.tmf.nl/?channel=id&profile_id=389054

ve
door verwijderd - Oct 1, 2006 om 10:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Indien je een taakstraf krijgt heb je geen blanco strafblad, of dit terecht is kan ik niet, maar andere wel beoordelen, echter, als het een foute beslissing is van rechtbank had je tijdig moeten protesteren, en niet accepteren deze uitspraak...

Nu is het telaat, dus hoewel we graag willen dat je een nieuwe start maakt in CANADA, zowel de positive als negatieve reactie's willen dat graag, maar zo zijn nu eenmaal de regels, via een ander makkelijker land naar Canada kan wel, dus als tijdelijk Belg of zo, daar weten ze niets, dus eerst daar Belg worden, als EU burger erg makkelijk en niet weigerbaar, en dan daar een verklaring dat je een Nette Belg bent, soms lukt dat, en de negative reageerders, die zijn ook blij dat we van jou af zijn, en gezien jou noodkreet, en je liefje daar, zijn we dus dan allemaal blij, begin opnieuw en je weet helaas nu hoe het niet moet, ik gun je deze Belgie kans...

probeer, en  als je Engels al wilt leren,Ierland is erg makkelijk en heeft een tekort aan jongeren die  willen werken..

ve
door verwijderd - Oct 1, 2006 om 11:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zullen we maar een keygie Forum openen ?!

Kunnen we alle vraagstukken nog even goed doornemen........Whahaha

ve
door verwijderd - Dec 16, 2006 om 03:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte Justitie,

Ik wil graag mijn dingen vortzewtten in canada en dan ken iknie pottekijkers gebruike. Ik had gehoor dat er veel van die dinge zijn te doen in canada, vandara dat ik niet tot last wil zijn, daar. De nederlande justietie is daar ook niet en dan kan ik gewoon weer lekker kijke naar jonge meissies. Ik vind her raar dat zon ophef is in nederland daarove en ik heb toch geen strafblad da meer in canada dus waar zeuren ze oveer, wie kan me helpeeeeeZZZZZZZ+