hi
door hindrik25maart Sep 15, 2014 om 16:53
Voeding & gezondheid

Verkoop emailadres?

Geregeld wordt ik uitgenodigd mee te doen aan een poll.
Nou weet ik dat dan m'n emailadres dan werd verkocht aan bedrijven.
Is dit nog zo want dat belet me mee te doen, krijg dan de meest stompzinnige mails waar ik niet voor kies inclusief virussen.
Heb dit al een eerder gevraagd en wil nu graag antwoord

515 12 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Sep 15, 2014 om 17:03
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Gewoon deze verwijzen naar ongewenste e-mail daar is in outlook een mogelijk voor waardoor ze gelijk daar heen gaan bij binnen komst.

diumenge
door diumenge - Sep 15, 2014 om 17:09
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ja, dat is nog steeds zo.

edrick3
door edrick3 - Sep 15, 2014 om 17:40
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Dat staat vermeld in de 'regels'.
Je kunt je voor al dat soort nieuwsbrieven weer afmelden.

zoekster
door zoekster - Sep 15, 2014 om 17:52
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Als je meer dan een emailadres geeft, maar ook nog je naam en adres, heb je ook nog eens kans dat je zomaar een gratis proefpakketje krijgt toegestuurd. Een paar weken later volgt de rekening.

me
door mein33 - Sep 15, 2014 om 17:53
5658 Antwoorden / 28 Vragen

[quote=hindrik25maart schreef op maandag 15 sep 2014, 16:53]Geregeld wordt ik uitgenodigd mee te doen aan een poll.
Nou weet ik dat dan m'n emailadres dan werd verkocht aan bedrijven.
Is dit nog zo want dat belet me mee te doen, krijg dan de meest stompzinnige mails waar ik niet voor kies inclusief virussen.
Heb dit al een eerder gevraagd en wil nu graag antwoord

@hindrik25maart,

U stelt uw vraag op een openbaar forum waar panelleden geheel belangeloos proberen u een correct antwoord te geven. Uw dwingende toon is op z'n zachts gezegd erg ongepast.
Mocht uw bericht voor KASSA bestemd zijn en niet voor dit forum kijkt u dan onderaan deze pagina en klik onder Algemeen op "contact met kassa".

door 1953 - Sep 15, 2014 om 18:13
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Zou zeggen vul een fictieve e-mailadres in, wie weet de laatste keer!

pi
door pieterwolters - Sep 15, 2014 om 18:43
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Tijd voor een "internetrijbewijs"....

emcede
door emcede - Sep 15, 2014 om 19:01
960 Antwoorden / 4 Vragen

Ik heb hier een hotmail-adres voor die ik verder niet gebruik. Eens in de zoveel tijd even kijken en leeg knikkeren.

tenormin
door tenormin - Sep 15, 2014 om 20:52
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Maak je toch een gmail account aan? klik, maar neem aan dat je wel weet hoe dat werkt.

door 1953 - Sep 15, 2014 om 22:14
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=pieterwolters schreef op maandag 15 sep 2014, 18:43]Tijd voor een "internetrijbewijs"....

Wat bedoelde je met 'internetrijbewijs' daarmee?

gerbera
door gerbera - Sep 15, 2014 om 22:51
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Als u bang bent voor stompzinnige mails inclusief virussen, zoals u schrijft, doet u er toch gewoon niet aan mee. En o ja wij zijn geen helderziende die kunnen weten of uw e-mailadres al dan niet wordt doorverkocht.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Sep 16, 2014 om 18:10
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Tip; Het is beter om standaard niet je eigen mailadres op te geven. Met bijvoorbeeld de extensie DoNoTrackMe heb je in twee klikken, 'n nieuw adres wat je later gewoon weer kunt verwijderen.