pi
door pieterdirk Nov 11, 2015 om 09:15
Computers & telefonie

Verlenging AVG licentie

Ik wilde mijn AVG licentie verlengen voor Internet Security. Ik click op de link in het programma, doe de betaling, en krijg vervolgens geen mail of pagina met nieuw licentienummer. Ik heb nu dus wel betaald maar geen verlenging van mijn licentie! Ik heb geprobeerd contact op te nemen met AVG, maar dit gaat bijzonder moeizaam. Wat nu?!

10411 16 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Nov 11, 2015 om 09:31
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Heb je wel het goede e-mailadres ingevuld? Gekeken of de mail in de spammap terecht is gekomen?

Je kunt ook een AVG account aanmaken met het e-mailadres dat je opgegeven hebt bij de verlenging, als het goed is staat daar dan het gekochte product aanmelden bij AVG account

Met uw gratis AVG MyAccount kunt u eenvoudig het volgende doen:

- Uw abonnementen beheren.
- Al uw AVG-producten downloaden.

- Uw persoonlijke profiel en wachtwoord bewerken.
- Al uw bestellingen en facturen op één plek bekijken.
- Uw Zen-netwerk maken in AVG Zen™

pi
door pieterdirk - Nov 11, 2015 om 09:57
3 Antwoorden / 1 Vragen

Ik ben helemaal geen email hoeven invullen volgens mij...

Wanneer ik inlog op Mijn AVG zie ik geen abonnementen staan, ook niets om te downloaden. Er is dus wel geld weg, maar niets voor terug gekomen.

Cookies
door Cookies - Nov 11, 2015 om 10:02
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=pieterdirk schreef op woensdag 11 nov 2015, 09:57]Ik ben helemaal geen email hoeven invullen volgens mij...

Wanneer ik inlog op Mijn AVG zie ik geen abonnementen staan, ook niets om te downloaden. Er is dus wel geld weg, maar niets voor terug gekomen.

Bij verlengen moet je zelfs 2x je e-mailadres invullen AVG verlengen

pi
door pieterdirk - Nov 11, 2015 om 10:07
3 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=carola.83 schreef op woensdag 11 nov 2015, 10:02][quote=pieterdirk schreef op woensdag 11 nov 2015, 09:57]Ik ben helemaal geen email hoeven invullen volgens mij...

Wanneer ik inlog op Mijn AVG zie ik geen abonnementen staan, ook niets om te downloaden. Er is dus wel geld weg, maar niets voor terug gekomen.

Bij verlengen moet je zelfs 2x je e-mailadres invullen AVG verlengen

Ik kan in mijn geschiedenis zien dat ik mijn emailadres heb ingevuld. Blijft staan dat er geen abonnementen staan weergegeven, helemaal niets, terwijl er doodleuk wel 69.99 van mijn rekening gegaan is.

Cookies
door Cookies - Nov 11, 2015 om 10:07
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Stuur anders even een mailtje met de gegevens van de Ideal betaling naar support@avg.nl

ph
door philip36 - Nov 11, 2015 om 10:09
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Normaal wordt de licentie zonder dat u iets hoeft te downloaden na de betaling automatisch met een jaar verlengd.
Bij een verlenging hoeft u toch niets te downloaden, het programma staat immers al op uw computer.
Heeft u bij aanvraag voor de verlenging uw huidige licentienummer niet in moeten vullen?
Tot hoelang de licentie geldig is zou in het programma bij de instellingen te zien moeten zijn.

pi
door pieterdirk - Nov 11, 2015 om 10:14
3 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=philip36 schreef op woensdag 11 nov 2015, 10:09]Normaal wordt de licentie zonder dat u iets hoeft te downloaden na de betaling automatisch met een jaar verlengd.
Bij een verlenging hoeft u toch niets te downloaden, het programma staat immers al op uw computer.
Heeft u bij aanvraag voor de verlenging uw huidige licentienummer niet in moeten vullen?
Tot hoelang de licentie geldig is zou in het programma bij de instellingen te zien moeten zijn.

De licentie loopt volgens mijn programma af op 21 november. Dit is niet veranderd na mijn bestelling. Ik heb geen licentienummer hoeven invoeren.

ph
door philip36 - Nov 11, 2015 om 10:34
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Ik weet niet welke link u aangeklikt hebt maar in het verlengingsformulier wordt om uw huidige licentienummer gevraagd.
Dan maar, advies van carola.83 opvolgen.

Cookies
door Cookies - Nov 11, 2015 om 10:40
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Heb je op de link geklikt bij mijn reactie van 10.02 uur? Daar staat onder punt 4:

4. Plak uw licentienummer in het onderstaande veld

tu
door tumbarumba - Nov 11, 2015 om 14:56
13 Antwoorden / 0 Vragen

Pieterdirk.ik begrijp dit niet AVG staat toch bekend dat het een gratis ,beveiliging is heb zojuist nog

gecheckt AVG FREE 2016 ANTIVIRUS,op Internet,je moet het even downloaden en installeren.

Heb het toen ik jaren geleden zelf met computeren begon,AGV gebruikt.niks mis mee.

Elk jaar een nieuwe versie .!!succes

marita567
door marita567 - Nov 11, 2015 om 15:19
1576 Antwoorden / 17 Vragen

@tumbarumba ,

Volgens mij hebt uw niet goed gelezen , TS heeft Avg Internet Security en dit is een betaalde versie .

crewmember
door crewmember - Nov 11, 2015 om 15:19
1040 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=tumbarumba schreef op woensdag 11 nov 2015, 14:56]Pieterdirk.ik begrijp dit niet AVG staat toch bekend dat het een gratis ,beveiliging is heb zojuist nog

gecheckt AVG FREE 2016 ANTIVIRUS,op Internet,je moet het even downloaden en installeren.

Heb het toen ik jaren geleden zelf met computeren begon,AGV gebruikt.niks mis mee.

Elk jaar een nieuwe versie .!!succes

Betaalde versie heeft meer functies.

tu
door tumbarumba - Nov 12, 2015 om 14:16
13 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=crewmember schreef op woensdag 11 nov 2015, 15:19][quote=tumbarumba schreef op woensdag 11 nov 2015, 14:56]Pieterdirk.ik begrijp dit niet AVG staat toch bekend dat het een gratis ,beveiliging is heb zojuist nog

gecheckt AVG FREE 2016 ANTIVIRUS,op Internet,je moet het even downloaden en installeren.

Heb het toen ik jaren geleden zelf met computeren begon,AGV gebruikt.niks mis mee.

Elk jaar een nieuwe versie .!!succes

Betaalde versie heeft meer functies.

tu
door tumbarumba - Nov 12, 2015 om 14:19
13 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=marita567 schreef op woensdag 11 nov 2015, 15:19]@tumbarumba ,

Volgens mij hebt uw niet goed gelezen , TS heeft Avg Internet Security en dit is een betaalde versie .

Goedemiddag is dat zo??Ik ga daar is eventjes naar kijken,wat er zo bijzonder aan is.
bedankt voor de reactie.grt b

fr
door frankwessem - Dec 12, 2015 om 09:03
4 Antwoorden / 1 Vragen

Klopt, dit heb ik ook geprobeerd, betaald via Ideal, Globalcollect.

Wel afgeschreven maar geen licentiecode ontvangen. Mijn email adres stond erop want ik was al een klant en het is een verlening.

Contact met AVG is niet mogelijk of je moet naar het buitenland bellen.

eclipse
door eclipse - Dec 30, 2015 om 16:47
1561 Antwoorden / 370 Vragen

heeft U via  deze site betaald ? klik hier    <customer@avangate.com> op uw  afschrift moet alle info staan die U nodig  hebt. open het envelopje en schrijf  uw  klacht  doe er een printscreen van uw  bestelling bij . als laatste staat de bevestigingsmail niet in ongewenst ? het is onmogelijk dat je niets hebt  moeten invullen, als je met paypal hebt  betaald  moet ook deze een 2  tal mails  sturen wat U heeft betaald. bij ideal staat het op Uw betalingsgegevens, maar nogmals het is  onmogelijk dat U geen adres hebt  opgegeven, u moet het nl 2  x  doen ter verificatie en 2  x fout intypen ? U kunt  het recht zetten als U een bevestigingsmail hebt gekregen, want  daar staat ook Uw  nieuwe licentiesleutel in . inloggen account....... ga desnoods even op fb   klik hier     ............onthou dat U altijd  een betaalbewijs  krijgt  en een licentie code. misschien dat het door de kerst is misgegaan en dat hij nog  komt. meestal komt u er met avangate er wel uit,