peter54
door peter54 Mar 15, 2012 om 18:15
Voeding & gezondheid

Vertaalpaleis

Kan iemand mij vertellen of ( www.vertaalpaleis.nl ) te vertrouwen is?

1845 14 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 15, 2012 om 18:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo peter54,

Voorlopig krijg ik die website niet eens geopend....

Freya

ve
door verwijderd - Mar 15, 2012 om 18:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

En met google is die website niet te vinden, dus als jij een werkend 'linkje' hebt.....?

Freya

ve
door verwijderd - Mar 15, 2012 om 18:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Moet je je er eerst inschrijven voor geld en dan een proefvertaling maken? Zoals het gaat bij vertaalbaan (link)...

Vladja

ve
door verwijderd - Mar 15, 2012 om 19:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vooralsnog zou ik zeggen van niet, de site is inderdaad niet te openen en er is niets over te vinden. Het adres bestaat wel, maar met de site is dus iets vreemds aan de hand.

ve
door verwijderd - Mar 17, 2012 om 15:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

probeer deze site eens

http://www.vertaalpaleis.nl/index.php/en/?gclid=CMickNWM7q4CFYZG3godFWyTIg

ve
door verwijderd - Mar 17, 2012 om 15:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ken de site / het bedrijf verder niet. Het ziet er allemaal gelikt uit op de site, maar ik zou er toch m'n twijfels over hebben. Ze zeggen niets aan je te verdien, behalve de inschrijfkosten? Lijkt me een zeer onrendabel bedrijfsmodel.

Ik ben bang dat je na inschrijving geen klussen krijgt, en wel allemaal excuses. Als ze echt werk garanderen, laat ze de inschrijfkosten dan maar inhouden van de betaling van de eerste opdracht.

ve
door verwijderd - Mar 17, 2012 om 17:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Op dit moment kun je de site (www.vertaalpaleis.nl) wel benaderen.
Eerder niet.
Maar .... zowel McAfee site advisor als WOT geven geen reactie.
Kan er verder niets over vinden.
€ 17,49 aanmeldingskosten??
Ach, voor dat bedrag kun je eventueel een 'gokje' wagen.

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Mar 18, 2012 om 00:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat gokje ben je dan dus kwijt. Dit is gewoon nep. Ze vertalen voor TV programma's. Heb jij ooit wel is zien staan dat de ondertitels zijn geleverd door vertaalpaleis? En je hoeft niet eens goed te zijn in de taal. Lijkt me echt lachen met ondertitels.

diumenge zit er denk ik naast. Je gaat echt wel opdrachten krijgen, maar kijk eens even naar het Twee Dagen beleid. Daar zit volgens mij de scam.

ve
door verwijderd - Mar 20, 2012 om 14:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nep.

Geen telefoon nummer, geen KVK, geen BTW nummer. 1+1= Weg ermee!

ve
door verwijderd - Mar 25, 2012 om 10:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

@@@,

Ter info: klik hier

Dus toch maar NIET betalen!!

ve
door verwijderd - Mar 25, 2012 om 11:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nee, niet doen. Ik heb betaald, kreeg in 1e instantie een link met allerlei aanwijzingen en registratie mogelijkheden bij vertaalburo's, maar vandaag doet de site het dus niet meer en kan ik er verder niks mee doen.
Ga nu aangifte doen.

ve
door verwijderd - Apr 6, 2012 om 15:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nee, die onderneming is niet te vertrouwen. Ze zijn al onder diverse namen actief geweest. Lees ook:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=62&t=108262

Er staan daar ook verhalen van mensen die hun geld terug hebben weten te krijgen.

ve
door verwijderd - Apr 6, 2012 om 17:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

agaat77 schreef op dinsdag 20 mrt 2012, 14:40: Nep.

Geen telefoon nummer, geen KVK, geen BTW nummer. 1+1= Weg ermee!

Hier zijn de bewuste gegevens (gewoon even op hun site zoeken):

http://www.vertaalpaleis.nl/index.php/en/contact

(klik linksonder op "Meer gegevens").

ve
door verwijderd - Apr 6, 2012 om 17:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Alleen op basis van de naam zou ik ze al links laten liggen. Bedrijven met "paleis" of "gigant" moet je altijd wantrouwen...