to
door tombrn13 Jul 27, 2014 om 08:36
Computers & telefonie

Verzekering

Hallo

Ik heb een iphone 5 die verzekerd is bij ace europe. Met spijt ijs mijn iphone kapot gegaan toen ik belde naar de verzekering zijden ze dat ze hem niet vergoeden omdat ik niet de eerste schade had gemeld binnen 14 dagen toen het gebeurt was. Deze schade was dusdanig zo klein dat ik het niet nodig vind helaas is afgelopen donderdag mijn hele beeldscherm dus kapot gegaan en hebben ze er bij gezet dat mijn telefoon regelmatig op vochtige plekken is. Dit heb ik echter niet gezegd. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want het is niet makelijk om als student zijnde zo veel te kunnen betalen. En dan is de vraag ook voor mij waar betaal ik de verzekering dan voor.

249 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

gerbera
door gerbera - Jul 27, 2014 om 12:26
7358 Antwoorden / 14 Vragen
0

Het alom bekende verhaal, schade door vocht ontstaan. Zij het dan zulke waardeloze toestellen dat ze niet tegen een vochtige omgeving kunnen ? En wat was de eerste schade hoe komen ze aan dat verhaal? Ik zou nog maar eens de verzekering er op aanspreken dat ze niet met dergelijke smoesjes moeten komen en gewoon de zaak moeten vergoeden. Ten slotte betaal je daarvoor.

crewmember
door crewmember - Jul 29, 2014 om 09:59
1040 Antwoorden / 0 Vragen
0

Alle verdere correspondentie via de mail of aangetekende brief afhandelen zodat je bewijs hebt. Zelfs als ze je bellen, ophangen en via de mail verder. Dit soort verkzekeringen in de winkel ook NOOIT meer aflsuiten het is allemaal onzin met zeer zeer slechte voorwaarden.

Ze verzinnen er vanalles bij wet je gezegd zou hebben als je gaat bellen. (AKA vochtige omgeving)

Mail ze eerst netjes dat je denk dat ze een foutje hebben gemaakr omdat je nooit hebt gezegd dat de telefoon zich in een vochtige omgeving bevind.

Als ze hier vreemd op reageren, Zet er dan ook bij dat je dit geval op het kassa forum, klachtkompas en radar forum hebt geplaatst. En je op de hoogte bent van dit soort truucjes:
http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/fragment/geen-garantie-op-smartphone-door-waterschade/speel/1?vHash=c749c73j

Als alles faalt kan je er eventueel rechtsbijstand op zetten als je die hebt, of claimen op je inboedelbverzekering als het binnenshuis is gebeurt.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer

j
j jonker - Apr 17, 2024 om 20:12
Elektronica & tv

Contract youfone ontbinden

sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af Lees meer

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer