Verzekering
Hallo
Ik heb een iphone 5 die verzekerd is bij ace europe. Met spijt ijs mijn iphone kapot gegaan toen ik belde naar de verzekering zijden ze dat ze hem niet vergoeden omdat ik niet de eerste schade had gemeld binnen 14 dagen toen het gebeurt was. Deze schade was dusdanig zo klein dat ik het niet nodig vind helaas is afgelopen donderdag mijn hele beeldscherm dus kapot gegaan en hebben ze er bij gezet dat mijn telefoon regelmatig op vochtige plekken is. Dit heb ik echter niet gezegd. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want het is niet makelijk om als student zijnde zo veel te kunnen betalen. En dan is de vraag ook voor mij waar betaal ik de verzekering dan voor.
Het alom bekende verhaal, schade door vocht ontstaan. Zij het dan zulke waardeloze toestellen dat ze niet tegen een vochtige omgeving kunnen ? En wat was de eerste schade hoe komen ze aan dat verhaal? Ik zou nog maar eens de verzekering er op aanspreken dat ze niet met dergelijke smoesjes moeten komen en gewoon de zaak moeten vergoeden. Ten slotte betaal je daarvoor.
Alle verdere correspondentie via de mail of aangetekende brief afhandelen zodat je bewijs hebt. Zelfs als ze je bellen, ophangen en via de mail verder. Dit soort verkzekeringen in de winkel ook NOOIT meer aflsuiten het is allemaal onzin met zeer zeer slechte voorwaarden.
Ze verzinnen er vanalles bij wet je gezegd zou hebben als je gaat bellen. (AKA vochtige omgeving)
Mail ze eerst netjes dat je denk dat ze een foutje hebben gemaakr omdat je nooit hebt gezegd dat de telefoon zich in een vochtige omgeving bevind.
Als ze hier vreemd op reageren, Zet er dan ook bij dat je dit geval op het kassa forum, klachtkompas en radar forum hebt geplaatst. En je op de hoogte bent van dit soort truucjes:
http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/fragment/geen-garantie-op-smartphone-door-waterschade/speel/1?vHash=c749c73j
Als alles faalt kan je er eventueel rechtsbijstand op zetten als je die hebt, of claimen op je inboedelbverzekering als het binnenshuis is gebeurt.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Probleem bij pakket bezorgen door DPD
Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer