pi
door pierenthea Jul 1, 2015 om 13:03
Auto & vervoer

Verzekering grijskenteken voor invalde

Hebben een vier jaar oude Peugeot Partner gekocht met grijs kenteken. Er zijn geen " gewone" verzekeringen voor omdat ze dat een bedrijfsauto vinden. Wij maken niet veel kilometers en de scootmobiel of rolstoel vervoeren wij. Weet iemand een goedkope verzekering voor een WA plus verzekering of All Risk verzekering

3181 6 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jul 1, 2015 om 13:09
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo piewrenthea,

Kijk eens op Independer om premies te vergelijken.

Nog wat info: klik hier.

Met vr.gr.

aurora1
door aurora1 - Jul 1, 2015 om 17:38
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Als u een WA verzekering neemt en geen rechtsbijstandsverzekering heeft dan zou ik ook nog bij een andere firma dan de autoverzekering een rechtsbijstandsverzekering afsluiten.

door 1953 - Jul 1, 2015 om 17:54
3725 Antwoorden / 95 Vragen

AllSecur al geprobeerd?

tijger1
door tijger1 - Jul 1, 2015 om 18:06
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Misschien hebt u hier iets aan.

https://www.goedkopeautoverzekering.nl/blog/grijs-kenteken-verzekeren

Sorry, linken lukt niet meer na de update.

ho
door hopetobehelping - Jul 1, 2015 om 18:06
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste pierenthea,

denk dat de tip van Edrick3 inderdaad een goede is, kijk op independer.
Kijk goed naar de voorwaarden uiteraard.
Niet alle verzekeraars vind u terug op independer.
Aanvullend op independer kunt u nog 'los' kijken bij de diverse verzekeraars.
TVM is een verzekeraar vooral voor transport, die vind ik niet terug bij independer. Daar zou u ook informatie kunnen opvragen (ook als particulier kunt u daar een verzekering afsluiten).

edrick3
door edrick3 - Jul 1, 2015 om 18:10
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@pierenthea,

Voor de link van tijger1 klik hier.